Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אני בא לאוטו ומגלה שדפקו לי את המראה הצדדית של הנהג .. היא נתפסת על החוטים בלבד.

כמובן שהישראלי הטוב לב לא השאיר פרטים .. הציעו לי מחיר כולל של 990 כולל עבודה .. (מקורית) מה אתם אומרים ? שווה לקנות ? או שאפשר לתקן איכשהו ..

 

תודה

פורסם

לתקן אי אפשר אולי רק להעביר את המראה ואת המנגנון שלה לתוך הפלסטיקה (כמובן אם הם לא נפגעו).

בכל אופן המחיר דיי טוב בהתחשב במראה מקורית.

אם ברצונך להוזיל עלויות נסה למצוא מראה מפירוק לא חסר כאלו.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

כנ"ל, אם הבסיס נשבר אין מה לעשות

היות וזה הדגם בלי הוינקר במראה אתה יכול להשיג יותר בזול. מהמחיר שאמרת.רק צריך סבלנות לחפש.

בכל מקרה תחפש מפירוק אבל שתהא מקורית. או לחלופין חדשה חליפית, אבל תיקח בחשבון שתצטרך לצבוע אצל צבעי את הכיסוי ושהראות במראה היא לא תהיה אותו הדבר כמו במקורית (הכוונה למרחק ולשדה ראיה) אבל המחיר יכול לרדת ביותר מחצי.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

רז, לא תמיד אפשר להעביר את החוטים והמנגנון לבית חילופי כי לפעמים במפעל הם עושים הלחמה של החוטים לאחר שהשחילו אותם למעברים ולא תוכל להוציא את החוטים מבלי לחתוך אותם....

 

לפחות ככה זה אצלי במראה של סובארו אימפרזה שניסיתי לפרק עבור חבר שרצה רק את הבית...

×
×
  • תוכן חדש...