Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק להמלצה....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

שמעתי שבמחירים הזולים (עד 600) שני המגברים האלו הם הכי מומלצים,

רציתי לדעת מי מהם יותר מומלץ ומה החסרונות\יתרונות של כל אחד מהם

 

הראשון: BOSS BA2900

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=12286

 

והשני:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=18292

אמנם המגבר הזה לא מוכר, אבל שמעתי אנשים שאמרו שהוא מפתיע!

 

את המגבר אני רוצה לחבר לרמקולים 400W של פיוניר,

ובעתיד לחבר גם סאב.

 

אשמח לשמוע את דעתכם

תודה מראש AVI:wink:

פורסם

כל אחד מהמגברים אפילו בגישור, לא יצליח לנצל עד הסוף את הרמקול של פיוניר.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
כל אחד מהמגברים אפילו בגישור, לא יצליח לנצל עד הסוף את הרמקול של פיוניר.
סלח לי אבל תשובה מטומטמת ביותר !

 

אם אתה רוצה את יכול להסויף לו כסף שקנה רוקפורד !

בנאדם זה התקציב שלו ! אין מה לעשות !!

 

לעניין

 

ידידי אני מאמין שתוכל במחיר הזה למצוא את הפלטניום אודיו 1200

ושמאמרת שהוא לא מוכר אז הוא ממש ידוע תור מגבר שנותן הרבה מאוד ביחס למחיר עצה שלי לך עליו

פורסם
סלח לי אבל תשובה מטומטמת ביותר !

 

אם אתה רוצה את יכול להסויף לו כסף שקנה רוקפורד !

בנאדם זה התקציב שלו ! אין מה לעשות !!

 

לעניין

 

ידידי אני מאמין שתוכל במחיר הזה למצוא את הפלטניום אודיו 1200

ושמאמרת שהוא לא מוכר אז הוא ממש ידוע תור מגבר שנותן הרבה מאוד ביחס למחיר עצה שלי לך עליו

 

 

אתה צודק.... אומנם לא שמעתי אותו אישית.

אבל גם הבוס נותן נצילות מאד יפה בשביל המחיר שלו.

ואיתו יש לי ניסיון של שנה וחצי.

והייתי מאד מאד מרוצה.

 

ואגב המחיר של הבוס אתה יכול למצוא גם ב550 ואפילו 500.

ROVER=~~

פורסם

כשאני אקנה מגבר נוסף (כשיהיה תקציב) אני אוכל להשתמש בפלטינום אודיו או בבוס רק בשביל סאב? והאם הוא אכן יתן לו ביצועים יפים???

פורסם

אני חושב שתקנה מגבר נוסף.....

ואם אנחנו מדברים על משהו בתקציב יותר גבוןהה...

אותו תחבר לסאב..... ואפילו גם לקומפננט או לרמקולים טובים.

ואת השני תחבר למה שנשאר...... או תמכור אותו.

אני חושב שזה הכי נכון לעשות.

כי הבוס או כל משהו אחר בסכום הזה לא ינצל לך סאב טוב.

אבל תלוי איזה סאב!

ROVER=~~

פורסם

תקציב של עד 600 ש"ח אפשר להביא אחלה של דברים מהחברות של מגנט, מאק אודיו ולאנזאר.

 

תחפש טוב יש אחד מאוד מוצלח של מגנט ב 650.

פורסם
סלח לי אבל תשובה מטומטמת ביותר !

חחחחחחחחח חזק חזק מתן ! קרעת אותי

 

שמע לי....אל תשמע לאף אחד.....:wink:

 

אני ממליץ לך על הBOSS. בינתיים רוב המגברים שהגיעו לתיקון זה הפלטיניום הזה.

בוס יצא לי רק פעמיים לתקן. מגבר נחמד מאוד. ויש לו קרוס הרבה יותר טוב.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

התשובה מכרעת היא : לא איך שיש לך כסף ביד, תבזבז אותו,תשמור את הכסף, ושיגיעו עוד 500, אז תוכל לקנות מגבר טוב!.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
התשובה מכרעת היא : לא איך שיש לך כסף ביד, תבזבז אותו,תשמור את הכסף, ושיגיעו עוד 500, אז תוכל לקנות מגבר טוב!.
בזה אני מסכים איתך אבל זה משהו אחר !
פורסם

איפה יש אותו ב550?

 

אתה בטוח שאתה לא מתבלבל עם ה2200?

 

הבוס/פלטינום מספיק חזקים כדי להניע פולס 6?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...