Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב 2000 שקל. לא הייתי הולך על הP3. ולא על רוקפורד בכלל.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

עם מה אתה מתכוון להגביר שני סאבים?

תפרט מה יש אצלך היום, וכמה אתה מוכן להשקיע במה (מגבר, סאבים, תשתית)?

SCANSPEAK

פורסם

ההגברה של הסאב זה מגבר Cutting Edge CE1000M Class AB Monor מגבר קצת לא מוכר אבל מברור שערכתי פה בפורום התברר שזה מגבר יחסית נדיר חזק ואיכותי שאר הדברים שלי זה זוג קומפוננטים של מורל וירטוס 6/9 של סאונד סטרים hu פיוניר שכרגע לא זוכר דגם מגבר 4 ערוצים של סאונד סטרים 120 rms לערוץ וקבל 2 פראד עם זה משנה משהו כי כרגע מערכת החשמל עוברת שידרוג כי המונו שואב לי את החשמל ברכב... וחשבתי אולי פשוט להוסיף מונו יש לי אחד של לאנזר vibe2000 אבל כרגע זה לא בתוכניות..

פורסם

"להוסיף מונו" ולעבוד עם שני מונובלוקים שונים- ממש לא מומלץ.

המונו של CE, לפי מה שכתבת, הוא קלאס AB וזו הסיבה לתצרוכת הזרם הגבוהה.

באיזו התנגדות אתה מפיק את ההספק המקסימלי ומהו ההספק הזה?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כרגע סאונד סטרים xpro 12' 600rms שעובד ב2 אוהם אבל אני לא מצליח להפיק באס ממשי כי כל המתח יורד וזה פוגע לי גם ברמקולים אני מנסה ליפתור את הבעיה הזאת גם כדי שאוכל לעבוד על סאב כפול.. (אלטרנאטור שודרג כרגע משדרג שלושת הגדולים ומצבר..)

פורסם

לא ענית על אף אחת מהשאלות שלי, ולכן קשה לעזור לך.

לגבי נפילות הנתח- איזה כבל מתח יש לך ברכב (עובי+חברה)? מה הפיוז הראשי שמותקן על המגבר או שמומלץ לו?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

המגבר הזה מספק 1000RMS ב-1 אום

 

אני ממליץ לך על סאב בודד 15 עם שני סלילים של 2 אום

sundown audio sa-15 d2

תבנה לו תיבה פורט איכותית ואני דיי בטוח שתהיה מאוד מרוצה.

 

בנוסף אני ממליץ לך להתיעץ עם חבר הפורום REZO

אני בטוח שהוא ישמח לעזור.

פורסם

1000wRMS אמיתיים ב- 1 אוהם ממגבר קלאס A/B זה אומר שאתה צריך בערך כבל 4 גייג' נחושת מלאה מהאיכות הכי גבוהה שניתן רק למונו, או לחילופין 2 גייג' נורמלי ככבל מתח ראשי. לדעתי המגבר מסוגל לצרוך בסביבות ה 150A, ואם אין לך כבל שמסוגל להעביר צריכת זרם גדולה כ"כ (ועוד ללא התייחסות למצבר/אלטרנטור), מפל המתח על הכבל יהיה גבוה, ולכן המתח הכללי שיגיע למגברים יהיה נמוך יותר ומכאן הירידה בעוצמה. קח בחשבון שירידת מתח ברמה שאתה מתאר עלולה לפגוע במגברים לאורך זמן.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני יודע לכן אני ממש מנסה ליפתור את זה אני מחפש עזרה בנושא. כי בבעיות חשמל כאלה לך תמצא את הבעיה.. נפילות החשמל רציניות מאוד ובכלל כשהאוטו עומד לכולם ידוע מה קורה חח

×
×
  • תוכן חדש...