Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פיאסטה החדשה אוט' - רשמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיקה בתדלוק ראשון - נסיעה משולבת (הרוב בעיר, כולל נסיעה אחת לירושלים) 1:13. לא רע, אבל רחוק מאוד מנתוני היצרן. חוצמזה, הרכב מאוד כיפי - אחיזת כביש נהדרת, יחסית זריז ומאוד נוח. מזגן מקפיא ומערכת שמע סבירה פלוס. בסך הכל מרוצה מאוד, בטח בהשוואה לעגלה שהייתה לי קודם (קיה ריו).

נקודות תורפה: רעש מנוע מעט מעיק וצפוף מאוד מאחורה. אם אין לכם משפחה, זה הרכב הכי טוב (אולי מלבד הפולו) בשבילכם.

מומלץ בעיקר במחיר של ליסינג. אני קניתי ב-87 על הכביש עם חיישנתי רוורס וקודן. מהיבואן ב-99 אלף פחות משתלם.

הקיצר, אני מסופק מאוד מהקנייה אחרי שעשיתי מבחני דרך כמעט על כל הסופר מיני בשוק. הרביעייה הפותחת לדעתי: פולו (יקרה מאוד ואין הנחות), פיאסטה והקליאו. לגבי הקליאו, אין בליסינג, צריך לשלם מחיר מלא וזו הבעיה.

פורסם
בדיקה בתדלוק ראשון - נסיעה משולבת (הרוב בעיר, כולל נסיעה אחת לירושלים) 1:13. לא רע, אבל רחוק מאוד מנתוני היצרן. חוצמזה, הרכב מאוד כיפי - אחיזת כביש נהדרת, יחסית זריז ומאוד נוח. מזגן מקפיא ומערכת שמע סבירה פלוס. בסך הכל מרוצה מאוד, בטח בהשוואה לעגלה שהייתה לי קודם (קיה ריו).

נקודות תורפה: רעש מנוע מעט מעיק וצפוף מאוד מאחורה. אם אין לכם משפחה, זה הרכב הכי טוב (אולי מלבד הפולו) בשבילכם.

מומלץ בעיקר במחיר של ליסינג. אני קניתי ב-87 על הכביש עם חיישנתי רוורס וקודן. מהיבואן ב-99 אלף פחות משתלם.

הקיצר, אני מסופק מאוד מהקנייה אחרי שעשיתי מבחני דרך כמעט על כל הסופר מיני בשוק. הרביעייה הפותחת לדעתי: פולו (יקרה מאוד ואין הנחות), פיאסטה והקליאו. לגבי הקליאו, אין בליסינג, צריך לשלם מחיר מלא וזו הבעיה.

שכחתי ברביעייה את הפאביה, שהיא מעולה, אבל קצת מיושנת.

פורסם

גם אני בעל פיאסטה כזאת שנרכשה מאלבר, מחזק את כל מה שנאמר.. עוד לא יצא לי לתדלק אותה, אז לא אוכל לתת נתונים לגבי הצריכה.

פורסם

אז איפה בעצם היאריס נופלת ממנה? רק בביצועים?

ממה שהתרשמתי היאריס יחסית שקטה,נפח תא המטען שלה מעט גדול יותר מזה של הפורד, מספיק מרווחת בשביל 4 אנשים, צריכת דלק+סחירות כפי שאמרת טובים, האבזור שלה בגרסת הסטייל מעולה (כולל מערכת מולטימדיה , מסך טאצ', דיבורית BT, חיישני רוורס וקודן שנותנים "במתנה").

 

 

קנית את הפיאסטה מסוכנות ליסינג כשאתה יד ראשונה פרטית ?

פורסם

אני יד שנייה פרטית. היד ראשונה רשומה ליסינג, בגלל זה קיבלתי הנחה של 13 אלף שקל - 87 אלף שקל על הכביש.

לגבי היאריס. אכן מדובר ברכב פרקטי מאוד, ובגרסה היקרה יותר גם מאובזרת. בתוך העיר היא נוסעת נחמד, אבל מחוץ לעיר היא ממש לא מרשימה. הפיאסטה הרבה יותר אוטו ואין מה להשוות מבחינת הביצועים. גם הפיאסטה וגם היאריס לא מתאימות למשפחות בגלל הגודל. שני הרכבים באותו מחיר אצל היבואן, ואת היאריס אין בהנחות של ליסינג. כלומר, היא תהיה יותר סחירה בעתיד, אבל כיום אתה משלם עליה יותר. תחליט אתה מה יותר משתלם. והפיאסטה הרבה יותר יפה מהיאריס (אם זה חשוב לך)

בכל מקרה, תעשה מבחן על הפיאסטה ותבין על מה אני מדבר.

פורסם

ולגבי האבזור, הפיאסטה מגיעה עם כל האבזור, מלבד מולטימדיה ובלוטוס, שפה באמת הייתרון ליאריס. אבל תחליט מה חשוב לך יותר - הרכב עצמו או השעשועים הפנימיים. אם אתה נוסע רק בעיר, היאריס היא גם אופציה מעולה

פורסם

ליסינג 0 ק"מ זה נתון שמעוגן בניירת? כלומר, בעת המכירה אוכל לטעון בגיבוי מסמכים שאני למעשה בעליו הראשונים (והאחרונים) של הרכב? או שדין מחירון הרכב שקניתי כדין כל רכב אחר יד2 שמקורו בליסינג ?

פורסם
ליסינג 0 ק"מ זה נתון שמעוגן בניירת? כלומר, בעת המכירה אוכל לטעון בגיבוי מסמכים שאני למעשה בעליו הראשונים (והאחרונים) של הרכב? או שדין מחירון הרכב שקניתי כדין כל רכב אחר יד2 שמקורו בליסינג ?

 

אתה יכול לטעון מה שאתה רוצה, גם אם זה מגובה במסמכים.

 

אתה צריך לדעת שאתה קונה קצת יותר בזול ומוכר קצת יותר בזול.

 

לדעתי אם אתה קונה את הרכב כדי להחזיק בו 5 שנים, אין ליד משמעות רצינית.

פורסם

אני לא ממש יורד לסוף דעתך-

אחרי 5 שנים באנו למכור את הרכב.

לפי המחירון הרכב שלי פרטי שווה X ושלך שווה X פחות Y אחוז.

איך העובדה שהרכב שלך יד שניה מליסינג ושלי ראשונה פרטית היא לא רצינית?

 

והשאלה שלי הייתה האם יש הפחתה קבועה במחירון לליסינג 0 ק"מ או שההפחתה היא זהה לליסינג רגיל?

פורסם
אני לא ממש יורד לסוף דעתך-

אחרי 5 שנים באנו למכור את הרכב.

לפי המחירון הרכב שלי פרטי שווה X ושלך שווה X פחות Y אחוז.

איך העובדה שהרכב שלך יד שניה מליסינג ושלי ראשונה פרטית היא לא רצינית?

 

והשאלה שלי הייתה האם יש הפחתה קבועה במחירון לליסינג 0 ק"מ או שההפחתה היא זהה לליסינג רגיל?

 

בלוי יצחק יש סעיף של ליסינג 0קמ ולי זה רשם 8% אם ההנחה כרגע גדולה מ8% ותמכור עוד כמה שנים ותוריד 8% מסכום נמוך יותר. תצדיק את ההשקעה. תשקיע את ההפרש במשהו סולידי ותרוויח עוד. זווית הראיה שלי על העיניין

פורסם

בעתיד כשתרצה למכור , יהיה צורך להסביר "ולשכנע " את הקונה שיישלם יותר עבור ליסינג יד ראשונה "0" ק"ם .

ולצערנו את האנשים הללו ניתן למצוא רק באגדות . אבל עד שיגיע הרגע הזה , תהנה מהרכב .

×
×
  • תוכן חדש...