Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה, איפה אני יכול להחביא את הקרוס של הFNQ (קרוס גדול)?, האם הוא צריך איוורור כל שהו?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אז זהו שהרמקול עצמו נכנס בדשבורד והטוויטר על הדשבורד בתוך תחנת עגינה יפה כזאת... אז אני יוביל חוטים עד הדלת בשביל זה?, אמרתי נחביא אותו מאחורי ההגה ומאחורי התא כפפות, אתה יודע בחלק הפנימי של הדשבורד.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

בעיקרון איפה שיש מקום זה טוב, אבל גם אל תפרק חצי אוטו בשביל זה. לשים אותם בדלתות לא אמור להיות בעיה מבחינת חוטים. אם הקרוס יוצא רחוק מדי תשים כבל עבה כדי לא לאבד איכות.

פורסם

בגלל זה אני לא רוצה (איבוד האיכות), אני שואל האם הקרוס זקוק לאיורור? אמרו לי שלא אבל אני צריך תשובה מקצועית.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כן ככה אני עשיתי.. מאחורי ההגה ותא הכפפות.. למרות שאצלי זה לא הכי נוח ואני מחליף מיקום ומעביר אותם לבגאז' עדיין זה מיקום אפשרי מבחינת איוורור אין בעיה בכלל.

פורסם

הקרוס לא צריך אוורור מיוחד , אפשר לתקוע אותו איפה שנח בהתאם לרכב שבו המערכת מותקנת.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

סבבה תודה עזרתם לי נורא כבר התקנתי לו את זה כמו אצל JOKER. (הונדה סיויק 2001)

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

בעעעעע... היום התברר לי שהתקלה ברכב שלי נבעה מההתקנה החכמה שעשיתי עם הקרוס ששיפשף לי את הצמת חשמל וגרם לקצר :) ... חכם!

בכל אופן תעשה את זה בזהירות !

פורסם

קרוס אובר (פסיבי לפחות) אינו זקוק לשום אוורור. (הרי גם ככה הוא סגור לגמרי לא?)

לדעתי, שים במקום שיהיה לך נוח להגיע אליו, אם תרצה לשחק בחיבורים...

 

ובכלל, איזה רכב זה?

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

ניסיון אישי לגבי האיורור ,

בזמנו כשהיו לי את הרמקולים הראשונים שלי, הרכבתי אותם בתוך קופסא סגורה ואטומה, על המגש.

כשהחום השתלב עם העוצמה שעברה בקבל של הטוויטר, זה התבטא ב"התפוצצות" של הקבל.

לאחר הפעם הראשונה, האמנתי שזה כניראה בגלל הערך שלו, או בגלל שעבר זרם יתר על המידה,

אז גם הורדתי בווליום, וגם הבאתי קבל "יותר חזק", בכל אופן, זה קרה שוב ושוב

במשך חודש , זה כבר מספר פעמיים

בשלב מסויים פירקתי את הקופסא, (נתתי לה אויר בצורה מסויימת)

והשתמשתי בקבל המקורי, עם ה"ווליום המקורי" , והבעיה לא חזרה על עצמה עד היום......

 

אז אני לא כל כך סגור לגבי הנושא של , לא צריך איורור בכלל, אני מניח שיש פה צריכה מסויימת

(אולי לא כמו ששמים אותו על הדאש, עם השמש, אבל אי אפשר להשים אותו בכל מקום שרק רוצים..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...