Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'אנטים סיניים. נערך.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל בזה שאין כל ספק שעל צמיגים צריך להשקיע, הרי אלה הקשר אלינו לכביש.

 

השאלה היא מה בנוגע לג'אנטים, ממה שראיתי כמעט כל הג'אנטים בישראל הם סיניים ומי שרוצה ג'אנטים מקוריים רוב הסיכויים שאפשר להשיג רק מפירוק.

 

עד כמה הג'אנטים חשובים לבטיחות? תיאורטית האם ג'אנטים סיניים עם צמיגים איכותיים יפגעו בכיולת הרכב?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אם הבעיה היתה רק קוסמטית אז ניחא.

השאלה היא מדוע בכלל אתה רוצה להחליף חישוקים. אם זה נובע מסיבות קוסמטיות - ראה שורה קודמת.

אם זה לשיפור ביצועים: קח בחשבון שהיתרון של חישוקי סגסוגת נובע מכך שהם אמורים להיות קלים יותר מחישוקי פלדה מקבילים. לכן, רצוי לשקול את החישוק טרם רכישתו כדי להבין האם בכלל הוא יקנה לך שיפור כלשהו.

החישוקים הללו לעתים מיוצרים מסגסוגות שעלולות להיות שבירות. משמעות הדבר היא שהחישוק עלול להתבקע כתוצאה ממכה שכל חישוק נורמלי אחר היה בולע בלי להרגיש בכלל.

בעיה נוספת: כתלות באיכות הייצור ובקרת האיכות, יש לוודא שהחישוק מאוזן. כבר שמעתי על יותר ממקרה אחד שבו חישוקים מאיכות נמוכה גרמו לרעידות ולשאר תופעות שליליות שלא ניתן היה לפתור אותן.

אינני מכיר את מדיניות משרד התחבורה בייבוא חישוקים, למעט העובדה שמותר לייבא חישוקים חדשים בלבד. יחד עם זאת, חשוב לוודא מהם התקנים שבהם החישוק הזול עומד, ולהשוותם עם התקנים שמיטב היצרנים מתהדרים בהם.

 

ההמלצה שלי: כמו בצמיגים, גם בחישוקים רצוי להתמקד ביצרנים מוכרים ולהימנע מרכישת חישוק מיצרן עלום ובמחיר מפתה. אני אעדיף חישוק מקורי או מיצרן מוכר, גם אם הוא מפירוק, על חישוק סיני מיצרן מדבקה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לא רק מפירוק אפשר להשיג חישוקים, אפשר גם מהיבואן, נכון שהמחיר הוא גבוה יותר, אבל אתה מקבל חישוקים חדשים.

 

בזמנו הצלחתי להשיג חישוקים כמעט חדשים לאוקטביה ב-400 שקל לחישוק, ועוד 100 שקל לבחור בשטיפה שישב וניקה אותם עד כדי חידוש. סה"כ 1700 שקל לחישוקים מקוריים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...