Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מוסרים את האוטו מחר לטיפול שנתי.

מישהו יכול להסביר על מה מדובר והאם מומלץ?

 

פרטים: גולף 2011 אוטו'.

לאחרונה נתקלנו בכמה קפיצות בגיר ברברס, פה אמרו שיש אחריות 5 שנים.

 

בכל מקרה מה שמעניין אותי זה האם העדכון גיר הזה מומלץ?

Peugeot  5008 2023 

פורסם

תעשה חיפוש בפורום,

 

בגדול- לא רק מומלץ אלא חובה לעשות עדכון תוכנה לגיר, זה ידחה קצת את מימוש האחריות שלך כשהגיר יפסיק להעביר הילוכים והרכב יקרטע ואתה תתבשר שצריך להחליף את רפידות הקלאץ׳...

 

לצערך יש סבירות גבוהה שזה יקרה, לשמחתך זו הסיבה שהאריכו את האחריות.

 

בכל אופן, אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב אחרי שימלאו לו 5 שנים אני מקווה שאתה מכין כיסים עמוקים..

 

אגב, הרכב שלך ככל הנראה באיזור ה-20-35k קילומטרים?

 

אם כן- ברוך הבא למועדון ״כמה טוב שיש DSG״.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

איך ידעת לגבי הק"מ?

33 בערך

הרכב שייך לחמותי

הגברת מאוד אוהבת אותו.

אתה אומר אחרי 5 שנים להעיף?

נחשוב על זה

 

תודה רבה.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

זה הקילומטראז׳ שהגיר מתחיל לתת את אותותיו....

 

לא, אני לא ממליץ למכור את הרכב לאחר 5 שנים, אני ממליץ לאחר לא יותר מ-3-4 שנים, כך עוד יהיה סיכוי להפתר מהצרה שנקראת DSG במחיר סביר (בכל מקרה ישחטו אתכם במחיר...).

 

הגיר הזה פשוט מחלה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

במסגרת החלפת מצמדים שבוצעה אצלי (גולף 2010) לפני כשנה, בוצע recall לעדכון תכנת ניהול גיר - 37G7.

לפני יומיים קיבלתי מכתב מצ'מפיון לגבי קמפיין שרות שהם מבצעים לרכבים מהשנתונים שלנו. מחליפים את מוח הגיר (מכטרוניקס). דובר על כך לאחרונה בפורום.

מדבריך, לא ברור מה מתכוונים לעשות אצלך. תברר ותספר לנו.

 

איך ידעת לגבי הק"מ?

זה לא שנחה עליו רוח הנבואה. רכב שנת 2011 וק"מ ממוצע שנתי של בין 15K-17K ק"מ, זה הטווח (הרחב) שהוא רשם (20-35).

פורסם

צ'מפיון התחילו בקמפיין יזום שלהם להחלפת המצמדים ועדכון תוכנה במקביל להארכת האחריות על הגיר לחמש שנים או 150,000. שידרגו את המערכת בערך מאמצע 2012 ובחלוף שנה ויותר לא חושב שהייתה בפורום אפילו תלונה אחת על הדור החדש אז אם מציעים לך שדרוג שפותר מראש בעיה שעלולה להיווצר, מה הפחד הגדול?! לך תחליף ותיסע בראש שקט. גם יהיה לך יותר קל למכור את הרכב עם המצמדים המשופרים כי זאת בוודאי שאלה שתעלה בבוא היום מקונה פוטנציאלי כשתרצה למכור.

×
×
  • תוכן חדש...