Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככל הנראה יש רכב ספציפי שאנחנו מעוניינים לקנות, ואנחנו רוצים לקחת אותו למכון בדיקה

מישהו יודע איפה יש באיזור שדרות?

בעל הרכב אמר שהוא אישית לא מכיר, נראה לו שיש או באשקלון או באר שבע. נשמח לשמוע המלצות מכם למכון בדיקה

ובכלל טיפים נוספים כי אנחנו לא מבינים בכלל!

 

(בעל הרכב אמר שהרכב מטופל במוסך מורשה מהרגע שיצא מהחברה ויש את כל הטיפולים רשום

פורסם

קחו את הרכב לבדיקה בבאר שבע במכון של קופיוטסט הם הכי מתקדמים מבחינת מכשור שלהם כיום מבין כל המכונים הקיימים בעיר , באיזה רכב מדובר ? אולי בכלל כדאי לגשת למוסך היבואן לבדיקה שם יכולים לבצע גם בדיקת מחשב .

פורסם

מדובר במאזדה לנטיס 323 שנת 2004

מישהו כתב שיש בשדרות מכון בן יריב- איך הם?אמינים? או שווה לנסוע את כל המרחק עד לבאר שבע.. ראיתי במקום אחר המלצה על מכון מונדיאל בבאר שבע..

פורסם

בן יריב בשדרות זה מכון רישוי ופחחיה לרכב הם לא מכון בדיקה לפני קניה , מונדיאל זה מכון לבדיקת רכב מהוותיקים בבאר שבע אם לא הוותיק ביותר ומהנסיון שלי איתם בשנים האחרונות הם מנצלים את השם הטוב שיש להם כדי לתקוע מחירים מופקעים ומבצעים בדיקות חובבניות .

יש בבאר שבע גם את מכון ״ אלן ״ ואת מכון ״ אוטו טופ״ שם עובדים יוצאי מכון מונדיאל שעזבו ופתחו מכון בדיקה מתחרה ....

כמו שאמרתי בבאג שבע אני ממליץ על מכון קומפיטסט מקצועיים סבלניים ומבצעים בדיקה מקיפה ויסודית ...

×
×
  • תוכן חדש...