Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציונים לרכבים באתר נטקאר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הבחור שקורא לDSG+TSI השילוב הקדוש?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואולי לסבתא היו גלגלים. אתה רק צריך לחכות קצת למבחני הדרכים שיבואו בקרוב בכדי לגלות שאין הבדל מהותי בינהן.

אתה נביא?

פורסם
זה הבחור שקורה לDSG+TSI השילוב הקדוש?

לגורואים יש את הזכות להעניק כוכבים והערכות כטוב ליבם וכיסם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ואולי לסבתא היו גלגלים. אתה רק צריך לחכות קצת למבחני הדרכים שיבואו בקרוב בכדי לגלות שאין הבדל מהותי בינהן.

 

לסבתא שלי היה אחלה של כיסא גלגלים, קיבל אצל אהרונוביץ 5 כוכבים.

 

הצעה להנהלת הפורום: אנא פתחו פרום גנון בזמן החופש הגדול.

פורסם

רפי:

 

קח, כדוגמא, שתי מכוניות שחולקות אותה פלטפורמה ולפי התיאוריה שלך אמורות להיות זהות - פיאט בראבו סימן 1 ואלפא 146. בפועל הן שונות מאד. קח קורסה OPC, פונטו איבו אבארט ומיטו QV - גם הן, לכאורה, בעלות אותו הבסיס (ובמקרה האיטלקי, גם אותו מנוע, +/- 5 כ"ס לא עקרוניים). בפועל - שונות מאד.

 

במקרים רבים מכוניות כמו אוריס וקורולה יכויילו באופן שונה, בין אם במתלים ובין אם במנוע/גיר. מה שבטוח, זה שההתנהגות תהיה שונה בין שתיהן, כנראה גם הנוחות. מה שחשוב לא פחות - נוחות ההעמסה, נפח/שטח הטענה, נוחות כניסה ויציאה מהרכב - הרבה מאד משתנים.

 

לגבי לחכות למבחני דרכים, למה שאעשה את זה, אם כבר קבעת שהן זהות? אולי לבטל בכלל?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לגורואים יש את הזכות להעניק כוכבים והערכות כטוב ליבם וכיסם.

 

יש ליצנים כאלה,

שמעתי על עוד אחד שבוחן ספורט ויוקרה,משהו עם טורבו...

גם לא התרשמתי.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
ואם באמת הקורולה מתנהגת אחרת מהאוריס (וכנראה שזה מה שיהיה..)?

אם נסעת פעם על הסיוויק 5 דלתות וה 4 דלתות - היית מבין שההבדלים מבחינת נסיעה, אייכות וגימור לא מסתכמים רק בבגא'ז.

כל הכבוד, שאתה נלחם את מלחמתו של מי שמחלק ציונים עם אצבע מחוץ לחלון, ומוחק כל מילת ביקורת או תהייה מהאתר שלו.

 

איצו,

 

תבדיל בבקשה בין היחס לאתר נטקאר של אהרונוביץ בכללי לבין הנושא הזה.

 

אני מקבל את התרעומת שלך על שיטת הענקת ציון ללא נהיגה והתרשמות אישית שלו. אתה צודק כמובן, ואני אפילו מזדהה עם הביקורות הנוקבות שהוא מקבל. אבל כמו ששעון מקולקל צודק פעמיים ביום, במקרה הספציפי הזה לדעתי הוא לא טועה מהטעמים הבאים:

 

א) הקורולה מבוססת על האוריס.

ב) אין הצהרת יצרן בדבר ייחודיות ושונות טכנולוגית/ תכנונית אשר הייתה אמורה ליצור ציפייה למשהו חדש / אחר.

ג) בקורולה היצרן הולך על בטוח פונים לשוק הרחב ביותר - לא תמצה פה אנינות טעם בכל הנוגע לתחום הדינמי, ומצד שני לא תהיה נפילה ביחס לאוריס. ההבדלים אם יהיו - שוליים.

 

מקווה שהסברתי את עצמי הפעם באופן ברור יותר.

פורסם

אפילו האסטרה ברלינה לא "זהה" בהתנהגות לאסטרה מחומשת הדלתות.

 

אין שום סיכוי בעולם שהשרך העודף הזה שתלוי שם 40 ס"מ עודפים על האוריס, מאחורי הסרן האחורי לא ישפיע על ההתנהגות בצורה מסויימת.

 

פיזיקה בסיסית!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
רפי:

 

קח, כדוגמא, שתי מכוניות שחולקות אותה פלטפורמה ולפי התיאוריה שלך אמורות להיות זהות - פיאט בראבו סימן 1 ואלפא 146. בפועל הן שונות מאד. קח קורסה OPC, פונטו איבו אבארט ומיטו QV - גם הן, לכאורה, בעלות אותו הבסיס (ובמקרה האיטלקי, גם אותו מנוע, +/- 5 כ"ס לא עקרוניים). בפועל - שונות מאד.

 

במקרים רבים מכוניות כמו אוריס וקורולה יכויילו באופן שונה, בין אם במתלים ובין אם במנוע/גיר. מה שבטוח, זה שההתנהגות תהיה שונה בין שתיהן, כנראה גם הנוחות. מה שחשוב לא פחות - נוחות ההעמסה, נפח/שטח הטענה, נוחות כניסה ויציאה מהרכב - הרבה מאד משתנים.

 

לגבי לחכות למבחני דרכים, למה שאעשה את זה, אם כבר קבעת שהן זהות? אולי לבטל בכלל?

 

רומן, אתה צודק בדוגמאות שהבאת.

אבל לפיאט ואלפא היו מרכבים אחרים, מנועים אחרים ותחושה שונה בנהיגה. איזה הבדל היה בין בראבו לבראבה ובין 146 ל-145 ? זה בדיוק המקרה - מרכב שונה ושם אחר.

פורסם

גם בין ה-145 ל-146 יש הבדל בהתנהגות, ה-146 יותר מיושבת וה-145 בעלת זנב יותר שמח.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אפילו האסטרה ברלינה לא "זהה" בהתנהגות לאסטרה מחומשת הדלתות.

 

אין שום סיכוי בעולם שהשרך העודף הזה שתלוי שם 40 ס"מ עודפים על האוריס, מאחורי הסרן האחורי לא ישפיע על ההתנהגות בצורה מסויימת.

 

פיזיקה בסיסית!

 

בגירה אתה צודק כמובן.

אבל, סרחי עודף יש לכל המשפחתיות (פוקוס מגאן ג'טה ועוד) לכן ההשוואה של הקורולה היא מול המשפחתיות עם הבאגז' לא מול הגרסאות הקומפקטיות שלהן.

פורסם
אבל, סרחי עודף יש לכל המשפחתיות (פוקוס מגאן ג'טה ועוד) לכן ההשוואה של הקורולה היא מול המשפחתיות עם הבאגז' לא מול הגרסאות הקומפקטיות שלהן.

ההשוואה של אהרונוביץ היא בהחלט מול הגירסא הקומפקטית, הוא אומר מין שטות מקושקשת בסגנון של "נהגתי באוריס אז אני יודע איך הקורולה תתנהג" :|

 

 

אפילו 306 ו 306 סדאן מקבילה לא מתנהגות דומה.

 

אף אדם שבקיא בפיזיקה בסיסית לא יכול לחשוב שיקחו רכב X, ידבוקו לא מאחורה משקולת של איזה 150 ק"ג (או כמה שבגאג' כזה שוקל) במרחק של כ 35 ס"מ מאחורי הסרן האחורי והכל ישאר זהה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ההשוואה של אהרונוביץ היא בהחלט מול הגירסא הקומפקטית, הוא אומר מין שטות מקושקשת בסגנון של "נהגתי באוריס אז אני יודע איך הקורולה תתנהג" :|

 

 

אפילו 306 ו 306 סדאן מקבילה לא מתנהגות דומה.

 

אף אדם שבקיא בפיזיקה בסיסית לא יכול לחשוב שיקחו רכב X, ידבוקו לא מאחורה משקולת של איזה 150 ק"ג (או כמה שבגאג' כזה שוקל) במרחק של כ 35 ס"מ מאחורי הסרן האחורי והכל ישאר זהה.

 

שאלת תם באמת לא לצורך התנצחות : מקבל כי ישנם הבדלים בהתנהגות בין גרסאות קומפקטיות למשפחתיות. אבל מכונית עם התנהגות כביש טובה ומהנה (פיגו 306 או פורד פוקוס לדוגמה) לא תשמור על איכויות הניהוג שלה (אל מול המתחרות) גם בדגם המשפחתי ? ואם כן, על סמך זאת לא ניתן להקיש על התנהגות הדגם המשפחתי על סמך נהיגה בדגם הקומפקטי ?

פורסם

להקיש? בהחלט כן.

לקבוע ציון לרכב שעליו אתה יכול רק להקיש, שרלטנות!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמאמר הבדיחה הידועה - בתיאוריה, יש לנו 2 מיליון דולר. בפועל, יש לנו שתי שרמוטות בבית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...