Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציונים לרכבים באתר נטקאר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה חדש לכם שאהרונוביץ חי ביקום מקביל?

ביקום המקביל שלו, שמקדים בשנה את היקום הנוכחי, הוא הספיק לעשות נסיעת מבחן על הקורולה ולחזור.

 

בסה"כ אפס קטן שקרן והזוי.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש איזה שהוא אתר מכובד שנותן ציון לרכבים בלי לנהוג עליהם ?

התשובה ברורה, לא ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
אני הייתי מוסיף איזה לכאורה או משהו.

שלא תקבל איזה מכתב.

 

LOL, הרגת אותי...

"אחותך ז**ה, לכאורה"

פורסם

טוב, אני רואה שזה ממשיך :-)

רוני, אפשר לאהוב אותו ואפשר לא, מדרג לפי ניסיונו ומה שנראה לו. לפעמים הוא גם עורך מבחני דרכים מעניינים. לפעמים התוצאה לא נראית לי - ולפעמים כן. אף אחד לא מחייב אדם אחר לקרוא שם או להאמין למה שכתוב שם. אגב, אני אישית מוצא את הדירוג שלו דווקא מועיל, ובחלק מהמקרים לא רחוק מדיעותיי שלי. הדירוג שלו הוא יחסי, כלומר מתחשב במחיר ובמתחרות באותה קבוצה. שלושה כוכבים זה לא אומר שאין בריכה במלון ושהמגבות מלוכלכות, אלא רק שיש טובים יותר.

בגללכם נכנסתי לראות, ושמתי לב שלמשל, הטויוטה הידנית קיבלה דווקא ארבעה כוכבים, שזה מאוד מכובד. אולי לא תואם את העדפותיך, אבל מכובד. הג'טה 1.4 קיבלה גם ארבעה כוכבים, והיא רכב מוצלח מאוד (לאחותי יש כזה), אז זה נראה לי ציון טוב. שים לב שאפילו אצל הפלואנס יש משרע מאוד רחב של ציונים, בהתאם למנוע, למשל.

 

איזה שרשור מבוזבז, תחזירו לי בבקשה את חמש הדקות שלקח לי לכתוב את זה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הוא איש בעל ניסיון ובעל ידע. אין לי ספק בזה.

כשהוא הוציא את טורבו הוא ציין בעד/נגד/סיכום. היה קל להבין ועם זה להתווכח/להסכים.

עכשיו הוא לא מנמק. לכאורה יש לו פורום, אבל זה רק לכאורה. זה קרקס שבו אין להתווכח איתו.

הוא לא חייב, שוב לכאורה, חשבון לאף אחד. וכך הוא מתנהג.

יש לו טענות לכל העולם בפרט למתחרים/"קולגות". לטענתו הם לא מקצועיים ומוטי אינטרסים.

הייתי אומר שתביאו לו מראה. אבל לעיוור אפילו זה לא יעזור.

 

אני לא מסתמך על הדירוגים שלו, גם כשהוא נהג במכוניות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ואולי לסבתא היו גלגלים. אתה רק צריך לחכות קצת למבחני הדרכים שיבואו בקרוב בכדי לגלות שאין הבדל מהותי בינהן.

אני בטוח שלך ולאהרונוביץ זה כבר לא ישנה (השם על הבגא'ז לא מתאים).

אבל חשבתי שתעניין אותך דיעה של אחרים, אשר נתנו את חוות דעתם רק אחרי שנסעו ברכב...

 

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2660178

 

http://www.cartube.co.il/2013-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%E2%80%93-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8

פורסם

קראתי את "המבחנים". לא מצאתי באף אחד מהם משהו שונה ממה שחשבתי שיהיה. דינמית היא לא טובה יותר מהאוריס, וגם בפרק הנוחות אין הבדל בינהן. יתרה מזאת, בשני האתרים הללו לא ציינו שום מגרעת למכונית, למרות שקיימים בה לדוגמה הרעש מהגיר.

אם כבר באתר "אוטו" יש כבר משהו שקרוב יותר לביקורת.

פורסם

הבהרה : כל השרשור הזה החל בשאלה האם ניתן לתת ציון לטויוטה קורולה לפני שנהגו בה.

אני טענתי כי לדעתי במקרה זה הדבר אפשרי, היות ומדובר ברכב המבוסס על פלטפורמה קיימת של "אוריס" (מכלולי הנעה, שלדה, תא נוסעים). אחרים שאני מאוד מכבד את דעתם כאן טענו כי לא ניתן ללא התרשמות אמיתית מהרכב.

 

על סמך מבחנים כעת שפורסמו כעת באתרי רכב שונים, הרושם שלי כי מדובר על מכונית משפחתית טובה, וזה לא פלא - היא מבוססת על מכונית טובה. אך מעבר לכך היא באמת לא הפתיע אותי ולא חידשה לי כלום. כך שלדעתי במקרה זה התוצאה הסופית דומה מאוד לציפיות שהיו לי.

פורסם

רוני אהרנוביץ' הוא אחת הדמויות הדוחות ביותר בעולם הרכב הישראלי. מישהו אי פעם ראה אותו מפרגן למישהו או למשהו, חוץ מלעצמו או למה שהוא כתב או עשה?

היה לי קצת כבוד אליו בזכות העתירה לבג"ץ, וזה עבר ביום בו נהרגה המשפחה ההיא עם הרכב עם הבלמים שהפסיקו לכאורה לעבוד, ומר אהרנוביץ כתב בפורום שלו הודעה שקישרה בין הרקע הדתי של המשפחה לבין התאונה והתוצאה שלה (*).

מבחינתו כל מי שקונה רכב לא משפחומטי סטנדרטי בישראל חייב לפני הכל להקים בחצרו פסל שלו (של אהרונוביץ) ולהשתחוות לו לפחות 5 פעמים ביום על זה שלפני כמעט 30 שנה הוא ערך את המגזין הכי טוב אי פעם בתחום הרכב. זה שחלק מאיתנו אפילו לא היו בתכנון אז, זה בכלל לא משנה, כי בטוח אנחנו מכירים מישהו שקרא את המגזין ורק בזכות זה א) הבין מה זה אובייקטיביות בתחום הרכב; ב) התחבר לעולם הספורט המוטורי בכלל.

 

אני גם שאלתי את עצמי ואחרים על כמה רכבים מתוך הטבלה שלו הוא נהג, וכנראה שלא על רבים, בעיקר לאור העובדה שבניגוד למגזינים \ אנשים אחרים הוא פשוט נותן ציון ולא מפרסם נסיעות מבחן. כמו שכבר נכתב פה על ידי הרבה אנשים, לא צריך לקחת אותו או כל אתר דומה קשה מדי. אני מתייחס לזה כסתם ממשק נוח, כשבא לי להשוות נתונים בסיסייים של רכבים באותה הקטוגריה פחות או יותר.

 

(*) אם מר אהרנוביץ היקר קורא את זה, הרי שבזכות הממשק המתקדם של האתר שלך, אין לי הדרך לצטט את ההודעה המדויקת. מקווה שתסלח לי

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

רפי,

אתה נשמע כמו אותו מהמר כפייתי ששם 1000$ על שחור וכשיוצא שחור מתגאה בזה ש"ידעתי שיצא שחור".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מהמר כפייתי ? קרא לאורך כל השרשור ציינתי בפירוש שמדובר על מקרה ספציפי זה.

ישנם מקרים שהתוצאה בהם צפויה מראש לאחר שקראת את הנתונים בהצגת הדגם. הייתי מת לשגות בתחזית שלי ולגלות כי הקורולה החדשה בכלל מבוססת על BRZ ויש לה הנעה אחורית.... הייתי רץ לקנות אותה ומגשים חלום ילדות מ-1985 !

פורסם
רפי,

אתה נשמע כמו אותו מהמר כפייתי ששם 1000$ על שחור וכשיוצא שחור מתגאה בזה ש"ידעתי שיצא שחור".

לפי מה שאני קורא לא יצא שחור, אבל עבור רפי (ועוד כמה), לרכבים מסוג טויוטה יש בכל מקרה רק צבע אחד.

(ואל תפריעו להם עם עובדות)

פורסם
הבהרה : כל השרשור הזה החל בשאלה האם ניתן לתת ציון לטויוטה קורולה לפני שנהגו בה.

אני טענתי כי לדעתי במקרה זה הדבר אפשרי.

 

אחת הבדיחות המצחיקות ביותר שקראתי כאן.

תענוג.

למרות שכשאני חושב על זה, כמה כבר מקרר יכול להשתנות? אז יש בזה משהו...


×
×
  • תוכן חדש...