Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציונים לרכבים באתר נטקאר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בלי שום קשר לרוני כאדם, אפשר לאהוב אותו או לשנוא אותו אבל אי אפשר לקחת ממנו את זה שהוא עיתונאי הרכב הכי מקצועי שיש פה.

 

״אוטו״ הפך לבדיחה ולא מזכיר במאומה את ״אוטו״ של פעם, וכתבי הרכב של העיתונים היומיים והכלכליים מבזים את המקצוע.

פורסם
תגיד אתה חדש פה? (בארץ, בעולם)

בישראל יש סגידה עיוורת לרכבים יפניים וקוריאניים, על מה אתה מדבר?

פולקסווגן בקושי מתברגת לעשריה הראשונה במסירות.

 

אגב לגבי האוריס אמרתי את דעתי, אם לדעתך הגולף היא חלום בלהות, אוקיי... איך זה הופך את האוריס לרכב טוב יותר?

פשוט אל תקנה VW...

 

רכב מזעזע?האוריס החדשה היא התקדמות גדולה לעומת הרבה מכוניות אחרות, בנוסף הביצועים שלה טובים יותר אפילו מגולף TSI, המבחן נערך לא מזמן באתר אוטו.

פורסם

האוריס החדשה רכב מאוד נעים מבפנים(מבחוץ קצת פחות),

היא אף פעם לא הייתה דומה לקורולה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
בלי שום קשר לרוני כאדם, אפשר לאהוב אותו או לשנוא אותו אבל אי אפשר לקחת ממנו את זה שהוא עיתונאי הרכב הכי מקצועי שיש פה.

 

״אוטו״ הפך לבדיחה ולא מזכיר במאומה את ״אוטו״ של פעם, וכתבי הרכב של העיתונים היומיים והכלכליים מבזים את המקצוע.

 

והלא זו בדיוק הטענה, איך אפשר להיות עיתונאי רכב " הכי מקצועי " מצד אחד ולתת ציונים למכוניות שכלל לא נהגת בהן מצד שני. לא כל כך מסתדר הענין הזה, אלא אם " הכי מקצועי " משמעו שכבר לא צריך לנהוג באוטו בשביל לדעת אם הוא שווה משהו וזה באמת מאוד מרשים.

פורסם

אהרונוביץ' הוא איש מוזר , שיטת הניקוד שלה מוזרה עוד יותר , כשבפורום שלו מוכיחים אותו על טעויות הוא מגיב בחוסר סבלנות ובאלימות. להלן דוגמא שזכורה לי מלפני מספר שנים : לגט'ה 1.6 DSG (מנוע אטמוספרי) היה ציון של 5 כוכבים באתר שלו. לאחר שיצאה האוקטביה 1.2 המוגדשת הוא הוריד את הציון של הג'טה ל 3 כוכבים ...... בתגובה לטענות הוא השיב שכעת כשהאוקטביה בתמונה אז באופן יחסי הג'טה טובה פחות , כשנשאל איך זה מסתדר עם העובדה שהציון השתנה רק לג'טה ולא לשאר המתחרות הוא התחיל להשתולל ולא נתן הסבר משכנע.

איך ייתכן שאותה ג'טה פתאום טובה בדיוק כמו טויוטה קורולה לדוגמא שרק לפני מספר חודשים לאותה ג'טה היו שני כוכבים יותר.....

 

רק לרוני ביריוני פתרונים.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion


×
×
  • תוכן חדש...