Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציונים לרכבים באתר נטקאר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים שאי אפשר להביא ציון לפני שבאמת נהגו במכונית. הציון צריך להבנות לפי קריטריונים כמו נוחות, מרווח, איכות, אבזור, בידוד רעשים, ביצועים, כוח זמין, יכולת דינאמית, צריכת דלק, שילוב מנוע גיר וכו'. אני לא מבין איך אפשר לקבוע דעה מבלי לנהוג ברכב ולבדוק אותו במציאות... על סמך מה בדיוק הוא מבסס דעה?

בכללי אני לא מת על הדעות שלו וזאת לא פעם ראשונה שהוא מביא ציון לפי דף נתונים בלבד. הוא לא יודע להיכנס לראש של צרכן ממוצע וקוטל כל דבר שהוא בעל טכנולוגיה "מיושנת" (אני לא מבין את הקטע הזה, אם על הכביש הרכב נוסע טוב וצריכת הדלק טובה גם היא, אז מה זה משנה אם הרכב מתבסס על טכנולוגיה קיימת). הבן אדם מחפש רק מנועי טורבו, גירים רובוטיים, רכבים היברידיים וכד'. במקרה הזה אולי הציון שהוא קבע זה הציון שבאמת מגיע לרכב הזה, אבל איך אפשר לקבוע דעה על רכב מלפני שהוא התנסה בו? זה לא הגיוני.

מילא היה באמת בודק את האוטו קודם ומביא ציון כזה, אז הייתי מבין ואולי גם מקבל...

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אבל הוא לא מתלונן על מה שכתבו על האוריס, הוא מתלונן על מה שכתב על הקורולה, רכב שעליו כלל לא נהג.

 

אגב, היה פה כבר בפורום שרשור קודם שמתלונן בדיוק על אותה תופעה, מתן ציון בנטקאר ברכב שכלל לא נהגו בו.

תודה.

תמצות מדויק של טענתי.

(לצערי, כמו בפורום - הבחור משך אותי למחוזות אחרים)

פורסם

אפשר לבקר את אהרונוביץ על חלוקת ציון לרכב שלא נהג עליו. אבל במקרה ספציפי זה מדובר על אוריס עם באגז'.

השלדה זהה, המתלים זהים, המנוע והגיר זהים. מכיוון שאין שום שינוי טכנולוגי ברכב, והרכב לא מיועד לקהל חובבי ההגה - לראייה ויתרו על משוטי הגיר מאחורי ההגה, אז למה ניתן לצפות ?

 

אלא אם סוגדים למותג "קורולה" אז באמת מדובר על "כוכבים" מסוג אחר.

על סמך האוריס עם תא הנוסעים המשמים, הגיר הרציף המנסר וההגה האנמי - אז ציון של 3 כוכבים מספיקים בהחלט.

פורסם

האתר שלו נוח מאוד להשוואת רכבים מבחינת נתונים.

 

מצד שני ובחלט מנגד, בכל מה שקשור לציונים כדאי להתעלם. זה אפילו מסוכן. לא רציני, לא מקצועי ואף חשוד.

לא פחות מסוכן הם קומץ המאמינים העיוורים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אפשר לבקר את אהרונוביץ על חלוקת ציון לרכב שלא נהג עליו. אבל במקרה ספציפי זה מדובר על אוריס עם באגז'.

השלדה זהה, המתלים זהים, המנוע והגיר זהים. מכיוון שאין שום שינוי טכנולוגי ברכב, והרכב לא מיועד לקהל חובבי ההגה - לראייה ויתרו על משוטי הגיר מאחורי ההגה, אז למה ניתן לצפות ?

 

אלא אם סוגדים למותג "קורולה" אז באמת מדובר על "כוכבים" מסוג אחר.

על סמך האוריס עם תא הנוסעים המשמים, הגיר הרציף המנסר וההגה האנמי - אז ציון של 3 כוכבים מספיקים בהחלט.

הגיר המנסר וההגה האנמי קיבלו 5 כוכבים באוריס ההיברדית....... באותו האתר.

כוכבים זה רק ל"חובבי הגה" ?(מה זה בדיוק....?)

ההגה האנאמי נמצא גם בגולף ובפורד (כנראה חביבותיך).

והגיר הקופצני (לפני שהוא בכלל שובק חיים לאחר דילוגים מעטים) נמצא גם בנ"ל

לפני שאתה מתלונן על סגידה - תביט במראה.

פורסם

שמע איצו, אתה נראה לי כואס על משהו - כי אחרת אין שום הגיון מאחורי החיפוש מריבות בכח הזה שמתנהל פה.

כל עוד מסכימים איתך אז הכל טוב - ברגע שמישהו אומר דעה אחרת אתה מתחיל עם דיבור, סלח לי על הביטוח, מסריח - הכולל העלבות אישיות וסטיגמות מהדור של הסבתא שלי.

המוצא של הרכבים - כבר לא רלוונטי, קיאה ויונדאי הקוריאניות איכותיות יותר מסוזוקי היפנית או מפיאט האיטלקית (שתי הנ"ל אגב חולקות ביניהן לא מעט טכנולוגיה), פיג'ו, סיטרואן וטויוטה מתכננות רכבים ביחד. שברולט קרוז תוכננה בגרמניה וארה"ב, והגיר שלה בכלל אוסטרלי.

אז אולי הגיע הזמן להתעורר ולצאת ממלחמת העולם הזאת של אירופה נגד יפן?

בקשר לנטקאר, סלח לי אבל... למי איכפת מה הוא כותב שם? זה אתר פרטי של אדם אחד.

רוצה לקרוא ביקורות רכב - יש פה בקארספורום אחלה מדור חדשות ומבחני דרכים, ותאמין לי מהיכרות טובה עם רובם של הבוחנים - רמת המבחנים טובה מאד ומתאימה מאד ללקוח הממוצע.

עכשיו בוא תגיד לנו תכלס - יש לך קורולה? אוריס? אתה ממש רוצה לקנות את החדשה? על מה כל הדיון?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
שמע איצו, אתה נראה לי כואס על משהו - כי אחרת אין שום הגיון מאחורי החיפוש מריבות בכח הזה שמתנהל פה.

כל עוד מסכימים איתך אז הכל טוב - ברגע שמישהו אומר דעה אחרת אתה מתחיל עם דיבור, סלח לי על הביטוח, מסריח - הכולל העלבות אישיות וסטיגמות מהדור של הסבתא שלי.

המוצא של הרכבים - כבר לא רלוונטי, קיאה ויונדאי הקוריאניות איכותיות יותר מסוזוקי היפנית או מפיאט האיטלקית (שתי הנ"ל אגב חולקות ביניהן לא מעט טכנולוגיה), פיג'ו, סיטרואן וטויוטה מתכננות רכבים ביחד. שברולט קרוז תוכננה בגרמניה וארה"ב, והגיר שלה בכלל אוסטרלי.

אז אולי הגיע הזמן להתעורר ולצאת ממלחמת העולם הזאת של אירופה נגד יפן?

בקשר לנטקאר, סלח לי אבל... למי איכפת מה הוא כותב שם? זה אתר פרטי של אדם אחד.

רוצה לקרוא ביקורות רכב - יש פה בקארספורום אחלה מדור חדשות ומבחני דרכים, ותאמין לי מהיכרות טובה עם רובם של הבוחנים - רמת המבחנים טובה מאד ומתאימה מאד ללקוח הממוצע.

עכשיו בוא תגיד לנו תכלס - יש לך קורולה? אוריס? אתה ממש רוצה לקנות את החדשה? על מה כל הדיון?

אני כועס על ההתנשאות של מצדדי התוצרת האירופית על התוצרת המזרחית.

לא מסכים איתך על התנהגותי למי שלא מסכים איתי:)

אין לי אוריס (עשיתי נסיעת מבחן ולא מצאה חן בעיני).

אם לא הבנת, אז הדיון על שיטת הציונים של אתר נטקאר, ואפשר מבחינתי להרחיב אותו לאופן מתן הציונים והביקורות ע"י אתרים אחרים.

פורסם
הגיר המנסר וההגה האנמי קיבלו 5 כוכבים באוריס ההיברדית....... באותו האתר.

כוכבים זה רק ל"חובבי הגה" ?(מה זה בדיוק....?)

ההגה האנאמי נמצא גם בגולף ובפורד (כנראה חביבותיך).

והגיר הקופצני (לפני שהוא בכלל שובק חיים לאחר דילוגים מעטים) נמצא גם בנ"ל

לפני שאתה מתלונן על סגידה - תביט במראה.

 

תגיד, חוץ מלהשתלח אתה יכול להסביר לכולם למה לדעתך מגיע לה יותר משלושה כוכבים ? טענת כי נהגת על האוריס והיא לא מצאה חן בעיניך. תוכל לבהר או להוסיף למה ?

פורסם

רפי, הטעות שלך תפיסתית. איצו לא מתלונן שמגיע לאוריס 3 כוכבים, או 36. כל הטענה היא שזה לא נורמלי לתת ציון לרכב שלא נהגת עליו - זה שורש העניין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אפשר לבקר את אהרונוביץ על חלוקת ציון לרכב שלא נהג עליו. אבל במקרה ספציפי זה מדובר על אוריס עם באגז'.

השלדה זהה, המתלים זהים, המנוע והגיר זהים. מכיוון שאין שום שינוי טכנולוגי ברכב, והרכב לא מיועד לקהל חובבי ההגה - לראייה ויתרו על משוטי הגיר מאחורי ההגה, אז למה ניתן לצפות ?

 

אלא אם סוגדים למותג "קורולה" אז באמת מדובר על "כוכבים" מסוג אחר.

על סמך האוריס עם תא הנוסעים המשמים, הגיר הרציף המנסר וההגה האנמי - אז ציון של 3 כוכבים מספיקים בהחלט.

 

ואולי הקורולה החדשה רכה כמו חמאה? אולי המתלים כיולו מחדש וגם ההיגוי? אולי יש יותר מקום מאחור (בטוח שיש יותר), אולי תא המטען גדול יותר? אולי בידוד הרעשים שופר, אולי התיבה הרציפה עובדת שונה? אולי מגיע לה רק 2 כוכבים? אולי אחד?

 

אולי בכלל שאדון אהרונוביץ יכתוב מבחן דרכים מבלי לנהוג ברכב? לפי התאוריה שלך זה נשמע הגיוני, הרי זו בסך הכל אוריס בתצורת סדאן לא?

פורסם

רומן, זה מובן גם ציינתי זאת בהודעה קודמת.

כתבתי גם כי ספציפית הקורולה החדשה היא אוריס עם באגז'. אתה באמת סבור כי יש צורך לנהוג בה (אחרי שנהגת באוריס) בכדי לתת לה ציון ? את האוטו אתה מכיר, את המתמודדות אתה מכיר ולכן בהחלט במקרה שכזה ניתן לתת ציון.

 

במקרה אחר של רכב חדש לגמרי, ברור לחלוטין שלא סביר לתת ציון ללא התנסות אישית של הכותב על הרכב.

פורסם
תגיד, חוץ מלהשתלח אתה יכול להסביר לכולם למה לדעתך מגיע לה יותר משלושה כוכבים ? טענת כי נהגת על האוריס והיא לא מצאה חן בעיניך. תוכל לבהר או להוסיף למה ?

אם לא היית עסוק בסתם להאשים אותי, היית מבין שאני בכלל לא מלין על מספר בכוכבים או הירחים שאהרונוביץ מעניק לאוריס או לגולף.

 

הבעיה היא שהאיש בכלל לא נהג על הרכב וכנראה רק ראה אותו דרך מסך המחשב, ועל סמך זה נותן ציונים.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3973397#post3973397

פורסם
רומן, זה מובן גם ציינתי זאת בהודעה קודמת.

כתבתי גם כי ספציפית הקורולה החדשה היא אוריס עם באגז'. אתה באמת סבור כי יש צורך לנהוג בה (אחרי שנהגת באוריס) בכדי לתת לה ציון ? את האוטו אתה מכיר, את המתמודדות אתה מכיר ולכן בהחלט במקרה שכזה ניתן לתת ציון.

 

במקרה אחר של רכב חדש לגמרי, ברור לחלוטין שלא סביר לתת ציון ללא התנסות אישית של הכותב על הרכב.

ואם באמת הקורולה מתנהגת אחרת מהאוריס (וכנראה שזה מה שיהיה..)?

אם נסעת פעם על הסיוויק 5 דלתות וה 4 דלתות - היית מבין שההבדלים מבחינת נסיעה, אייכות וגימור לא מסתכמים רק בבגא'ז.

כל הכבוד, שאתה נלחם את מלחמתו של מי שמחלק ציונים עם אצבע מחוץ לחלון, ומוחק כל מילת ביקורת או תהייה מהאתר שלו.

פורסם
ואולי הקורולה החדשה רכה כמו חמאה? אולי המתלים כיולו מחדש וגם ההיגוי? אולי יש יותר מקום מאחור (בטוח שיש יותר), אולי תא המטען גדול יותר? אולי בידוד הרעשים שופר, אולי התיבה הרציפה עובדת שונה? אולי מגיע לה רק 2 כוכבים? אולי אחד?

 

אולי בכלל שאדון אהרונוביץ יכתוב מבחן דרכים מבלי לנהוג ברכב? לפי התאוריה שלך זה נשמע הגיוני, הרי זו בסך הכל אוריס בתצורת סדאן לא?

 

ואולי לסבתא היו גלגלים. אתה רק צריך לחכות קצת למבחני הדרכים שיבואו בקרוב בכדי לגלות שאין הבדל מהותי בינהן.


×
×
  • תוכן חדש...