Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

avishai אשמח לראות תמונות של המוצר והקצף שהוא יוצר, איפה זה מונזה?

 

עריכה: בטעות נשלחו שני הודעות אחת אחרי השניה

פורסם

זה המוצר שקניתי

http://www.ebay.com/itm/Monza-Professional-Snow-Foam-Lance-with-Lavor-Fitting-/350250300463?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item518c8b742f

יש סרטון שהשתמשו במוצר אצלי אפילו היה קצת יותר קצף .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

עם כל הכבוד, לחברה כזו או אחרת שמוכרת תוספת למוצר קיים, אין סיכוי שאשלם 70% (380 ש"ח) מעלות המוצר על תוספת. וזו הסיבה שפתחתי את הנושא הזה. אני מקווה לעדכן לאחר שאקבל את התוספת הזו ששילמתי עליה 22% בלבד מעלות המכשיר, שהם כ 125 ש"ח.

פורסם

וואו מרשים, מוצר יקר מאוד דרך אגב,

אז אתה בעצם מכסה את הרכב בשלג כשהוא יבש לפני השטיפה, ואז מסיר את הכל במים? זה עוזר להרים את הלכלוך מעל הצבע ולמנוע שריטות מהתזה ישירה של מים?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סורי שאני נדחף ככה

רציתי לשאול אם מישהו במקרה נתקל במכונהlavor wave HR

חבר שלי קנה בדיוק כזאת ויש לה מיכל פנימי לסבון והוא אומר שלא יוצא לא סבון ושלא לדבר על קצף

יש מצב שהוא צריך לקנות מרסס? ואם כן זה יתאים תודה

http://www.aliexpress.com/item/snow-foam-lance-super-performance-for-heavy-duty/920709651.html

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

קיבלתי את המקציף בשעה טובה אחרי שהוא נתקע בדרך וחזר לשולח ששלח שוב בדואר אקספרס כלשהו דרך סינגפור והגיע כעבור כ4 ימים.

 

משוכות אחרונות:

באיזה סבון להשתמש? (קישור למוצר מחנות http://www.autostore.co.il/)

האם מוהלים את הסבון במים?

אם כן, מה יחס המהילה?

 

מהו התהליך השטיפה?

האם להוריד אבק בלחץ מים לפני יישום הקצף?

האם צריך לנקות אחרי יישם הקצף בעזרת כרית או כפפה או בעזרת מים בלבד?

 

תודה רבה!

פורסם

1. שטיפת הרכב במים בלחץ כמובן שלא לקרב את הלחץ מים קרוב מידי במיוחד לאיזורים פצויים שהצבע התקלף כמו פגעי חצץ מהכביש וכו.. להוריד את האבק הכבד,

2.סיבון הרכב בעזרת המקציף, הקצף עוזר להרחיק את האבק מצבע הרכב, עכשיו אתה יכול בשיטת שני הדליים לשטוף את הרכב

3.שטיפת הרכב במים

פורסם

עדכון נוסף:

 

קיבלתי את הסבון מאוטוסטור, Chemical Guys Honeydew.

ועקבתי לפי ההוראות בסרטון הבא:

 

BQvvyGoHDkc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

התוצאה שיצאה לי היא טיפה נוזלית יותר, אני מניח שעם הזמן אלמד לווסת בצורה טובה את ווסת האוויר ששולט על כמות האוויר ובסופו של דבר על כמות קצף.

יש ווסת נוסף שהוא בעצם פיית יציאת הקצף, בה ניתן לשלוט על רוחב היציאה. כמו בסרטון והולך ומצטמצם לכדי זרם ישיר של קצף.

 

אחלה מוצר, הסינים מוכחים עצמם פעם נוספת שכשהם רוצים הם יודעים ליצור תחרות ולהוזיל לנו עלויות.

×
×
  • תוכן חדש...