Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וזה מה שמצאתי עכשיו בחיפוש בגוגל:

 

ללא שם.jpg

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

יכול להיות שזה באמת ריח נהדר כמו שאתה אומר אבל השאלה עד כמה הוא עמיד כי לא חושב שיש למישהו כוח להתיז כל בוקר וגם לא הכי נוח מבחינה כלכלית.

פורסם

חברים,

למה אתם מתעצלים לקרוא 2-3 עמודים אחורה ??

הכל כתוב, איזה ריח וזה ועד כמה הוא עמיד.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

אני קניתי מVIX תרסיס מנטרל בקטריות וריחות של חברה מוכרת - נדמה לי כמיקל גאייס או כמיקל בראדרס משהו כזה סליחה על העיברות של השם - שלושה חודשים אחרי שהרכב נרכש או אפילו קצת יותר ועדיין יש שאריות ממנו - פשוט ריח מעולה והתכשיר חזק - כל שאריות לסיגריות שהיו ברכב הזה נעלמו כלא היו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

פארטי פופר :-P

 

קניתי מהם שני מוצרים -

 

http://www.vixdetailing.co.il/Chemical-Guys-New-Car-Scent-Air-Freshsener.html

 

http://www.vixdetailing.co.il/Chemical-Guys-SoFast-Odor-Eater.html

 

את האחד עם "ריח מכונית חדשה" אפילו לא פתחתי מרוב שהתכשיר שלהם שמנטרל ריחות מריח טוב ויעיל!

 

מה זה יעיל - השטיח בעבודה נרטב ממי גשמים (חדירת מים מהקיר החיצוני של הבניין) - הדבר היחיד לאחר החלפת השטיח שהתגבר על הריח הזה היה התכשיר הזה - אז תבין מה זה עושה במכונית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ראיתי את תגובות שלכם לגבי ה"בלו דרים" של זוהר ולא התאפקתי. (אני רוצה אותו בשביל הבית כי פחיות וניל של אריון עושות מבחינתי את העבודה באוטו)

פניתי לחברה באתר שלהם וחזרו אלי טלפונית מאוד מהר.

 

אז לטובת הצפוניים שביניינו, אפשר לקנות את המוצר בשני מקומות:

קרית ביאליק: "ראשונית" החרושת 13

04-8764686

טירת הכרמל: "סטאר קלינר" קרן היסוד 12

04-8552267

 

כל זה קרה היום ועדיין לא ביקרתי אישית באף אחד מהמקומות, ככה שאני ממליצה להתקשר למקום שקרוב אליכם לוודא שהמוצר במלאי לפני שיוצאים לדרך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

קניתי היום את התרסיס, ב-70 ש"ח (כולל משלוח) מכאן. אין אפס, זה הריח של בתי המלון. ריססתי על כל השטיחים, אוירה אקסלוסיבית של בית מלון...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
קניתי היום את התרסיס, ב-70 ש"ח (כולל משלוח) מכאן. אין אפס, זה הריח של בתי המלון. ריססתי על כל השטיחים, אוירה אקסלוסיבית של בית מלון...

 

70 שקל ?!?

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

קניתי אתמול בחצי חינם בשרונים (ליד הוד השרון/מחלף ירקונים למי שלא מכיר).

30 ש"ח כמו שציינו פה.

לא יודע לגבי בית מלון, אבל בהחלט ריח טוב. [emoji106]

 

3 שפריצים על כל שטיחון.

נראה איך יחזיק מעמד...

פורסם

קנית את הבלו דרים? אם כן, הריח ממש כמו במלונות באילת.

 

לצערי למרות שהריח באמת נעים הוא לא מחזיק הרבה זמן, נשאר ריח חזק בקושי ליום ואחרי כמה ימים צריך לרסס שוב.

בקרוב אני מתכוון לעשות טיפול ולהחליף על הדרך גם את הפילטר של המזגן, ניראה לי שאתיז עליו גם כן מהספריי.

פורסם

איזה קטע, בדיוק הרגע היה אצלי השירות של אלדן שבאו להחליף פילטר מזגן.

ממש לפני שהוא הכניס את הפילטר החדש התזתי עליו כמות מכובדת מדליה זוהרים.

 

תוצאות הניסוי ייתפרסמו תוך 24 שעות לאחר בדיקה מעמיקה וניתוח התוצאות :)

פורסם
קנית את הבלו דרים? אם כן, הריח ממש כמו במלונות באילת.

 

לצערי למרות שהריח באמת נעים הוא לא מחזיק הרבה זמן, נשאר ריח חזק בקושי ליום ואחרי כמה ימים צריך לרסס שוב.

בקרוב אני מתכוון לעשות טיפול ולהחליף על הדרך גם את הפילטר של המזגן, ניראה לי שאתיז עליו גם כן מהספריי.

 

כן. הבלו דרים.

הרבה זמן לא הייתי באילת... :-D

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
קנית את הבלו דרים? אם כן, הריח ממש כמו במלונות באילת.

 

לצערי למרות שהריח באמת נעים הוא לא מחזיק הרבה זמן, נשאר ריח חזק בקושי ליום ואחרי כמה ימים צריך לרסס שוב.

בקרוב אני מתכוון לעשות טיפול ולהחליף על הדרך גם את הפילטר של המזגן, ניראה לי שאתיז עליו גם כן מהספריי.

 

אצלי מחזיק שלושה ימים, וזה פרק זמן מכובד בין התזה להתזה. האוירה באוטו מאוד נעימה ואתה מרגיש כאילו נכנסת לבית מלון מרענן.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...