Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המסמר האחרון בארון הקבורה של הדיזלים הקטנים.

 

:brickwall: פקידים מטומטמים שחושבים שהם מבינים יותר מהאיגוד האירופאי.

 

 

ככה זה ישראלים,חושבים שהם יודעים יותר טוב מכולם.

וזה תקף להרבה דברים(מכון התקנים אהמ אהמ..)

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
חרם על הייבואנים לא יעזור כי הם לא סופרים את הצרכן הפרטי ויעיפו את כל המלאי שלהם לחברות הליסינג.

ומי דואג לליסינג? כל הנהגים שלוקחים רכב צמוד מהעבודה מפרנסים יפה מאוד את חברות הליסינג.

 

ואחרי 3 שנים, הם שמים אותם מסודר במגרשים, אחרי שטיפלו בהם במינימום של המינימום ומציעים אותם לפעמים במחיר מחירון מלא, בדמות הטבות מושכות כמו טרייד אין ומימון.

 

רוצים להוריד את מחירי הרכב החדש? תתחילו להחרים חברות ליסינג, אבל נראה לכם שזה יקרה? הישראלי רוצה כל בוקר את המאזדה 3 שלו עם הדלקן ולנסוע חופשי חודשי לכל מקום שהוא ירצה.

 

כמה חוסר דיוק בפוסט אחד:

 

מרבית לוקחי הליסינג היום בחברות ההיטק משלמים והרבה (3500 ויותר לא כולל שווי המס) מרבית מקבלי הליסינג הם היום עובדי מדינה וכאשר לוקח ליסינג משלם בכסף מלא זכותו לעשות כרצונו (בדיוק כמו הלוואה בנקאית!!).

 

שוק חופשי שמעת על המושג? זכותם של חברות הליסינג למכור ולקנות כאוות רצונם כולל מכירה במימון מלא (דרך אגב הפאן החיובי בזה שאלפי ישראלים נוסעים היום במכוניות בטוחות וחדשות במקום הלאנסר\אימפרזה או שאר הירקות בני העשר פלוס פלוס עקב קלות קניית רכב מליסינג בין שלוש עם 6 כ"א וחמש כוכבי בטיחות).

 

די להאשים את כל תחלואת שוק הרכב בלוקחי ליסינג וחברות הליסינג, כנראה שאנחנו כאזרחים לא יודעים לעשות חרם וזה בעוכרינו.

 

ודרך אגב מאז שחברות הליסינג החלו למכור רכבים של 0 ק"מ אפשר לקנות משפחתומטית חדשה ב100K מה שלא היה קיים עד כה.

 

גילוי נאות אין לי מניות בחברת ליסינג לא קשור לאף אחת וכו'

דרך אגב אפשר גם למסות את כל עשרות כלי הרכב שעומדים למבחני דרכים ע"י היבואנים (כולל ארוכי טווח), שגם את ההוצאה הזו של היבואנים הם מגלגלים אלינו הרוכשים הרגילים.

פורסם
נניח שאתה צודק, אבל יש מעט תהיות בנושא...

1. מנועי סולר בתקן יורו 5 , מדוע במנועי סולר החליטו על נוסחא יחודית לישראל ולא לאמץ את התקן האירופי ?

עבורי התשובה ברורה , אובדן הכנסות ממסים על דלק , כנראה שהרצון לגבות מס גובר על המליארדי דולרים בקנית נפט...

 

2. הדוגמא החשמלית לא רלוונטית כיוון שההיצע כל כך קטן ויקר שההטבה אינה מועילה בדבר, רצו לקדם רכבים חשמלים \ היברידים

היו גאוני האוצר מורידים לחלוטין את המס על הפריוס למשל, אבל חס וחלילה הרי זו רק למראית עין , ימשיכו לרכוש את הפריוס ב 150-175 א"ש תליו בדגם.

 

ברור לכל בר דעת שהמס הירוק הוא אמצעי לעקוף את הצורך בהורדת מסים ישירים על הרכבים על פי אמנות המסחר עם האיחור האירופאי , אז באו גאוני האוצר והמציאו מס ירוק כיוון שהם חשבו שהישראלי הממוצע לא יקנה רכבים זולים \ ידנים , אבל המציאות קפחה על פניהם, ומה שהם עושים כרגע זה לתקן את השגיאה ולהעלות מחירים בצורת מס עקיף.. , קומבינה ישראלית טיפוסית.

 

המסמר האחרון בארון הקבורה של הדיזלים הקטנים.

 

:brickwall: פקידים מטומטמים שחושבים שהם מבינים יותר מהאיגוד האירופאי.

התשובה טמונה לדעתי במקום אחר. מנועי דיזל אמנם "נקיים" יותר כי הם חסכוניים יותר ופולטים פחות פחמן דו חמצני לק"מ אבל הם תורמים לזיהום האויר הרבה יותר ממנועי בנזין. מצורפים שני קישורים התומכים במה שכתבתי וחיפוש זריז יעלה עוד עשרות.

http://www.guardian.co.uk/uk/2013/jan/27/diesel-engine-fumes-worse-petrol

http://www.air-quality.org.uk/26.php

 

מי שקבע את הציון הירוק בישראל ראה את הדברים האלה וקבע אותו לדעתי בצדק.

לאירופאים, בניגוד לישראל, קשה הרבה יותר לעשות מהלך כזה בגלל נפיצותו הגבוהה של מנוע הדיזל שם.

אז כן, במקרה הזה, הפקידים המטומטמים מישראל מבינים יותר טוב מהאירופאים.

×
×
  • תוכן חדש...