Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שהרדיאטור היה די סתום ויצא עשן מהחלק השמאלי של הרדיאטור אם אני מרים מכסה מנוע ומסתכל על הרדיאטור.

הבעיה שביחד עם הבעיה הזו נדלק בלוח הבקרה נורית , CHECK ENGINE

נתתי לאוטו להתקרר ונסעתי מספר קילומטרים ושוב הנורה הזו נדלקה ומאז לא נגבית גם כשהאוטו אחרי מנוחה וקר.

 

מישהוא יודע מה אומרת הנורית הזו ? , האם ניתן לנסוע כאשר היא דולקת ? , אם המנוע לא מתחמם והנורית דולקת מה זה אומר ?

 

תודה

פורסם

איזה שנה הרכב?

בכל אופן הנורה הזו יכולה להזהיר לגבי המון דברים(כמעט כל חיישן שנמצא ברכב בעצם)

יש דרך לאבחון עצמי ברכבים האלה , או שתגש למוסך כדי שיקראו תקלות.

:onfire:
  • ספונסר פורום
פורסם

נורית check engine אומרת שמערכת הניהול של המנוע זיהתה תקלה בפעולה התקינה של מערכת הדלק במנוע. כדי לדעת מה התקלה יש להתחבר עם מחשב ולבצע סריקת תקלות. ניתן להמשיך ולנסוע כך לזמן קצר אך מומלץ לבדוק את התקלה בהקדם כי היא עלולה להחמיר ובינתיים נפגעת צריכת הדלק של הרכב.

ציין מהיכן אתה בארץ וננסה לכוון אותך לבעל מקצוע שיעזור לך לפתור את הבעיה.

פורסם

הסובארו היא שנת 97 . מאיזור נתניה.

היתה לה בעיה ברדיאטור שהוחלף . האוטו לא מתחמם יותר ונוסע פיקס. אבל הנורה לא נכבית.

האם זה בגלל שהמחשב של הרכב לא אופס ? , איך מאפסים ?

האם ניתןק המצבר עשוי לעזור באיפוס ? , לכמה זמן ?

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

ניתוק של המצבר לא מאפס את הנורה, יש לבצע איפוס בעזרת מחשב.

בנתניה פנה אל מוסך י.ארז. בקש את יניב, מנהל המוסך, הוא ישמח לעזור לך במחיקת התקלה.

פורסם

אני לא בטוח שהמנורה נדלקה כתוצאה מהבעיה שהיה לך עם הרדיאטור.

 

אתה חייב להתחבר לסורק בכדי למחוק את המנורה אבל באותו הזדמנות תוכל גם לדעת מהי התקלה שביגנו המנורה נדלקת.

 

אגב גם אם תמחק את המנורה, אם יש לך בעיה ברכב המנורה תחזור... אז לא עשיית הרבה.

 

התחברות לסורק מתחיל ב 120 ש"ח ומעלה, תלוי איפה..אם תעשה תיקון אצלו בד"כ מקזזים את עלות הבדיקה מהתיקון.

 

אם משום מה אתה מעוניין להזמין סורק פשוט מחו"ל בעלות של כ 100 ש"ח כולל משלוח, כל פעם שהמנורה נדלקת תכבה אותו עם הסורק שלך, זה אופציה, אבלח הייתי אומר די טפשי...

×
×
  • תוכן חדש...