Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קיבלתי ליידים יונדאי I10 שנת 2011 שלא עברה שטיפה בערך כחצי שנה.

הרכב עובר בנסיעה יום יומית בין עפולה לבית שאן, מי שמכיר מלא יתושים, כתוצאה מכך לאחר השטיפה מכסה המנוע של הרכב היה נראה זוועה מלא פגמים בצבע ונקודות לבנות כאלו, מצב שאר הרכב היה טוב פלוס,ובעל הרכב רצה רק טיפול למכסה מנוע ופגוש קדמי.

עקב לחץ בזמן לא הספקתי לצלם את הלפני(מצטער) אבל יש לי כמה תמונות של האחרי.

שלבי העבודה הם:

שטיפה בשיטת שתי דליים.

פלסטלינה.

פוליש uc.

פוליש v36

גלייז cg blacklight.

ואוטם צבע אופטימום אופטי סיל לכל הרכב.

 

elndo22knybd.jpg

 

nmwiirdynwhb.jpg

 

dumotzgw3qmh.jpg

 

gefmyzmkntwz.jpg

 

0zr2jnlimnnm.jpg

 

אפשר להגיד ש-95% מהפגמים ירדו,יש נקודות שהצבע נפגע קשות ועבר את שכבת הלכה,אבל הרוב טושטש והפרונט של הרכב נראה מיליון דולר:-D

אשמח לתגובות:arrow:

 

מי שלא ראה את הפרוייקט על הסובארו פורסטר מוזמן להיכנס:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=483183

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

מדהימה!!

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

קצת מאכזב, 132 צפיות ורק שתי תגובות..:|:roll:

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם
קצת מאכזב, 132 צפיות ורק שתי תגובות..:|:roll:

 

אולי בגלל שכל אחד יכול למצוא תמונות של פרארי נקייה ולהזיל ריר, אבל כשרואים את המצב של המכסה מנוע לפני הטיפול - קוראים הסבר על הטיפול ואיך הוא נעשה ורואים תוצאות - אז מגיע שאפו לבנאדם, זאת הסיבה שאנחנו פה בפורום דיטיילינג לרכב ולא בגוגל תמונות.

סליחה אם אני נשמע עצבני / מתנשא / סתם דפוק אבל זה בעיקר כדי שתלמד להבא וגם אחרים ילמדו, לא צריך לפתוח אשרשור בשביל להגיד - "עשיתי טיפול", מצידי אפילו שבנאדם שמנקה עם המושבים עם APC יפתח שרשור בו יצלם לפני, יגיד מה עשה ואיך עשה, יצלם תמונות מהתהליך - ותוצאות, ככה כולנו נלמד ונחכים.

פורסם
קצת מאכזב, 132 צפיות ורק שתי תגובות..:|:roll:

 

אין לך מה להתאכזב dprt ולו לרגע.

העיקר ששני אנשים יאהבו את התוצאה הסופית, אתה לפני הכל ואחרי זה הלקוח ( יש כאלה שמעדיפים בסדר הפוך )

 

לעניין השרשור התוצאה הסופית נראת מעולה.

 

באופן אישי אני אוהב לשמוע על התהליך יותר מאשר לראות תמונות. וזה חסר בפוסט שלך. אני לא יודע כיצד עבדת, האם היה קל קשה/מעניין. תובנות וסיקור זריז על מוצר כזה או אחר.

לדעתי אם חשוב לך שיגיבו (וזאת ממש לא צריכה להיות הסיבה שמניעה אותך) אז רצוי שתשקיע קצת יותר בשרשור.

בכותרת רשום שחזור מכסה מנוע ובגוף ההודעה רשום שיישמת אוטם על כל הרכב. זה משאיר חורים בסיפור.

האם כל הרכב קבל טיפול פוליש או רק מכסה המנוע?

 

 

כמו כן כיצד אתה מתרשם מה-v36 בהשוואה למוצרים אחרים שניסית?

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
אין לך מה להתאכזב dprt ולו לרגע.

העיקר ששני אנשים יאהבו את התוצאה הסופית, אתה לפני הכל ואחרי זה הלקוח ( יש כאלה שמעדיפים בסדר הפוך )

 

לעניין השרשור התוצאה הסופית נראת מעולה.

 

באופן אישי אני אוהב לשמוע על התהליך יותר מאשר לראות תמונות. וזה חסר בפוסט שלך. אני לא יודע כיצד עבדת, האם היה קל קשה/מעניין. תובנות וסיקור זריז על מוצר כזה או אחר.

לדעתי אם חשוב לך שיגיבו (וזאת ממש לא צריכה להיות הסיבה שמניעה אותך) אז רצוי שתשקיע קצת יותר בשרשור.

בכותרת רשום שחזור מכסה מנוע ובגוף ההודעה רשום שיישמת אוטם על כל הרכב. זה משאיר חורים בסיפור.

האם כל הרכב קבל טיפול פוליש או רק מכסה המנוע?

 

 

כמו כן כיצד אתה מתרשם מה-v36 בהשוואה למוצרים אחרים שניסית?

 

תודה על כל התגובות, בקשר לשאלותייך:

הרכב הגיע אלי כשרק הפרונט במצב זוועה, גם בעל הרכב רצה טיפול פוליש רק לפרונט של הרכב,שזה כלל מכסה מנוע וטמבון.

בתור דיטיילר לא יכלתי לשחרר אוטו בלי לתת לו קצת אהבה בלי קשר לטיפול, לכן הוא עבר פלסטלינה על כל הרכב ובסוף העבודה קיבל גם אוטם צבע.

כשהתחלתי את תהליך הפוליש השתמשתי בפד פוליש(מיקרופייבר) עם v36 אך ראיתי שזה לא נתן את התוצאה הרצוייה, לכן עברתי לפד חיתוך(מיקרופייבר) עם ה uc, יש לי גם את ה v34 אבל ה uc עבד יופי במקרה הזה.

לאחר חיתוך עם פד ייעודי וה uc עברתי לפד פוליש מיקרופייבר עם הv36 ולאחר מכן עברתי לפד של מגווירס ספוג mirror glaze ביחד עם ה- v36, אני פשוט אוהב את הפיניש שהם נותנים ביחד!

לאחר כל זה הפרונט ( מכסה מנוע וטמבון) עברו גלייז black light (שוב לבקשת בעל הרכב לא לעבור על כולו) ולסיום אוטם צבע.

 

לגבי שאלתך על הפולישים השונים ביחס ל V36:

הפולשים שיצא לי להשתמש בהם הם

v38

v36

v34

uc.

 

כל אחד והשימוש שלו, הuc וה- v34 דיי דומים בתוצאה אם כי אני אישית משתמש ב v34 לעבודות חיתוך יותר רציניות.

הv36 הוא פוליש מדהים לפי דעתי,גם לפוליש חד שלבי הוא נותן תוצאה טובה, מוריד דיי הרבה סווירלס ומשאיר ברק טוב, בשילוב גלייז ה black light זו תוצאה מנצחת לפי דעתי,במיוחד על רכב שחור(נותן ברק רטוב כזה).

ה v38 הוא פוליש נורא עדין מיועד יותר ליצירת ברק, לא יצא לי להשתמש בו יותר מידי לכן אני עדיין לא יכול להעיד עליו בהשוואה ל V36. (הוא גם לא שומש בתהליך על ה i10)

 

כל התהליך לקח לי בערך 3.5 שעות, עם הפסקות קפה יזומות :wink:

 

ד"א שמי דביר :razz:

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

עבודה יפה מאוד!

 

אני גם משתמש בV36 כפוליש חד שלבי, עושה עבודה מצויינת, לא חיתוך אגרסיבי מידיי, ומשאיר ברק טוב כמו שאמרת.

 

:mm_yeah:

×
×
  • תוכן חדש...