Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סליחה, אבל לדבריך לא כדאי להאט את הרכב בירידות ארוכות ע"י הורדה ידנית לשלישי??

זה מיועד לזה.

אסור לשחק עם זה יותר מהורדה לצורך שיפור כח בעליה.

סתם משחקים של קיקים וכאלה דברים, לא בריא בכלל.

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם
זה מיועד לזה.

אסור לשחק עם זה יותר מהורדה לצורך שיפור כח בעליה.

סתם משחקים של קיקים וכאלה דברים, לא בריא בכלל.

 

אחלה, תודה, כבר חשבתי שאני עושה שטויות ככה..יום טוב!

seat leon 1.8 20v

פורסם
GOLF- לא בריא לשחק בצורה ידנית בגיר.

אבי- לא, היא אמור לרדת להילוך ראשון.

ולא משנה מתי, גם ב70 על הילוך רביעי היא יורדת לשלישי... היא יכולה לרדת בכיף להילוך שני ויהיה לה מרווח של 2000-2500 סל״ד מהטווח האדום.

 

לאו דווקא זאת הסיבה, שלא בריא לשחק בצורה ידנית בגיר.

 

הגיר ברכבים האלה (בהנחה שהבורה והגולף חולקות את אותו הגיר) נחשב לבעייתי מאוד בגלל סיבה אחרת.

 

בעקרון הגיר באוטו הזה ידוע כבעייתי כי הוא עלול להתחמם, למרות שאני בחיים לא נתקלתי בשום בעיה, הפתרון הוא שצריך להתקין קולר גיר ואז אתה יכול להיות בראש שקט.

 

למה? הגיר נחשב בעייתי מכיוון שהקולר (מצנן) של הגיר שיוצא מהחברה בגודל של קופסת סיגריות, ולכן הגיר יכול להתחמם, אז מתקינים קולר גדול יותר ואז אפשר להיות בראש שקט.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

הותקן אצלי קולר גדול יותר(בערך רבע מהרדיאטור). וכן, זה אותו גיר. למרות שנראה לי שעדיף היה לבנות גיר במיוחד לV5 כי הוא לא מתאים מבחינת יחסים. נגיד אני נוסע בכביש מהיר, ב100 קמ"ש אני על 2700 סל"ד(!!!), שהמנוע הזה בכיף יכול לשייט במהירות הזו ב2000, ואפילו פחות.

או פתיחה למשל... האוטו ממש זוחל עד ל2000-2500 סל"ד בגלל הגיר הזה שמיועד למנועים קטנים.

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם

מישהו יודע אם אמור להיות כפתור כזה ? למה אין אותו ? ולמה היא נותנת ככה קיקים ?

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

×
×
  • תוכן חדש...