Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל באי ותומכי הפורום, תודה רבה לכם על העזרה הרבה והנהדרת :)

 

בורה V5 שנת 2001 (150 סוסוני ים) הייליין.

 

כשקניתי את האוטו לא ממש שמתי לב לזה אבל עכשיו בזמן האחרון שמתי לב שאין לי את הכפתור הזה שיש לכל הרכבים בדוושה של הגז (שנותנת קיק רציני), ואני מרגיש שזה חסר. האם אמור להיות את הכפתור או שזה לא מגיע בבורה הזו ?

 

הבעיה היא שכשאני נוסע על 40 קמ"ש נגיד (הילוך 3 כבר) ואני לוחץ עד הסוף, הוא מוריד רק הילוך אחד, ואז יוצא שהוא מתחיל להאיץ מ3000 סל"ד, אז אני לא מקבל הרבה כח, וככה התאוצה לא כזו חזקה. אם היה את הכפתור אני בטוח שהוא היה מוריד להילוך ראשון וככה הייתי מקבל מכה חזקה מאוד בגב, כי אם אני מוריד ידנית את התיבה האוטומטית להילוך ראשון, אני מקבל תאוצה מטורפת, והוא מתחיל להאיץ מ4000-4500 סל"ד בערך. גם מרגישים 2 העברות כשאני מוריד ידנית.

 

תודה רבה לעוזרים :)

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם
אתה מודע לזה שהגיר שלך יתפגר מאוד מהר ככה נכון?

אכן, מודע.

לא מרבה לעשות את זה.

רק לצורך בדיקה של הכח והורדת ההילוכים עשיתי את זה.

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם
אתה מודע לזה שהגיר שלך יתפגר מאוד מהר ככה נכון?

 

ממה הגיר יתפגר מהר מאוד? מקיק דאונים?

פורסם

האם אתה בטוח שהגיר אמור לרדת להילוך ראשון שאתה בנסיעה של 30 קמ"ש?

 

ירידה לשני במהירות זו נשמע תקין, לא?

פורסם
ממה הגיר יתפגר מהר מאוד? מקיק דאונים?

 

העברה של הגיר להילוך ראשון-שני.

הגיר של ה v5 עדין ומשחק מיותר עם הגיר מקצר את חייו.

פורסם

GOLF- לא בריא לשחק בצורה ידנית בגיר.

אבי- לא, היא אמור לרדת להילוך ראשון.

ולא משנה מתי, גם ב70 על הילוך רביעי היא יורדת לשלישי... היא יכולה לרדת בכיף להילוך שני ויהיה לה מרווח של 2000-2500 סל״ד מהטווח האדום.

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם

בגולף אני יודע בוודאות שיש כפתור כזה בדוושה, נשמע מוזר שלא היה לך, איזה גולף הייתה לך ?

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם

גולף 2000 קומפורטליין אוט׳, בוודאות יש, נסעתי על אחת. כנראה שגם לך היה חסר הכפתור...

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם

איפה הכפתור הזה ממוקם?

 

מאחורי דוושת הגז היה רק בורג ענק שמגביל את מהלך דוושת הגז.

 

הרכב היה נותן קיקים דיי יפים, אך כמו שאמרת הוא מתחיל אותם מסל"ד דיי נמוך (בערך 3.5K - 4K), וגם על 120 קמ"ש היה נותן קיק בכיף.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

הוא אמור להיות מאחורי הדוושה, כן.

גם אצלי, במהירות גבוהה הוא מגיב חזק ויפה כשהוא מוריד לשלישי, אבל מורגש החוסר בכח רק כשאתה במהירות נמוכה בעיר כשהוא צריך להוריד 2 הילוכים אבל הוא בעצם מוריד רק אחד.

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם
GOLF- לא בריא לשחק בצורה ידנית בגיר.

אבי- לא, היא אמור לרדת להילוך ראשון.

ולא משנה מתי, גם ב70 על הילוך רביעי היא יורדת לשלישי... היא יכולה לרדת בכיף להילוך שני ויהיה לה מרווח של 2000-2500 סל״ד מהטווח האדום.

 

 

סליחה, אבל לדבריך לא כדאי להאט את הרכב בירידות ארוכות ע"י הורדה ידנית לשלישי??

seat leon 1.8 20v

×
×
  • תוכן חדש...