Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

***מועד חדש לאירוע בכרמיאל 25.05.13 ***


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום

יש מועד חדש לאירוע של שבועות שבכרמיאל

*** שבת 25.05.13 ****

 

לשמור על מצב רוח ועל כוחות

 

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

פורסם

הי אנריקה היקר

 

תבקש מהעיריה עזרה בהעמדת פקחים

שיסתובבו בין המכוניות וישמרו לבל יכנסו

או ישבו על המכוניות או ימששו או כל דבר אחר

מניסיוני וממה ששומעות אוזני הרבה אנשים

לא מגיעים בגלל הבלגן וחוסר ההתחשבות

בתצוגות מסוג זה

בברכת חג שמח

פורסם
הי אנריקה היקר

 

תבקש מהעיריה עזרה בהעמדת פקחים

שיסתובבו בין המכוניות וישמרו לבל יכנסו

או ישבו על המכוניות או ימששו או כל דבר אחר

מניסיוני וממה ששומעות אוזני הרבה אנשים

לא מגיעים בגלל הבלגן וחוסר ההתחשבות

בתצוגות מסוג זה

בברכת חג שמח

 

בוקר טוב וחג שמח

 

אכן כמות האנשים העצומה הצפיפות בין הרכבים למבקרים

והמיקום(מרכז העיר) גרמו ללא מעט נזקים (מראות ושריטות).

אולי כדאי באמת לחשוב על תיחום בעזרת סרטי ניילון צבועים באדום לבן.

פריט זול לרכישה מגיעה בגלילים של מאות מטרים.

הסרטים ובתוספת הפקחים (שדואגים שלא יקרעו אותם) עבד נהדר במלון בנצרת שהיינו לפני שנה !

ובאמת מנעו גישה של המבקרים בין המכוניות .

השקעה נמוכה - בשביל התחלה ולקחים לפני השקעה בעמודים וחבלים יקרים יותר.

 

חג שמייח

Dr laster Israel

פורסם

:grin:היי חברים וחג שמח

אנחנו חשבנו אל כול הדברים(בטח שכחנו משהו) ,יהיהו יותר פקחים,לא רק של העיריה גם חברת אבטחה.

לעיניין של הסרט ניילון,זה לא עיניין של מחיר,יש לנו מספיק סרט לרשותנו,

לא לשכוח שזה עיריית כרמיאל,לא גוף פרטי.

הנקודה שלא בטוח שסרט יעזור.מה שאנחנו מבקשים,גם מי כול החברים המציגים

לעזור בשמירה של הרכבים,עם מישהו רואה שנוגעים ברכב של מישהו אחר ,

לאומר לו מילה וזהו.גם פקחים ,גם מאבטחים וגם אנחנו זה יהיה כח לא מבוטל

לא לשכוח שעם ישראל לא רק עם עיניים מסטקל ,גם צריך לגעת :-x.

בכול זות,נעלה לדיון שוב הנוסה של הסרט.

שמח להבין שד"ר לסטר יהגיע,שנה הקודמת לא היה.

דברים עושים לי טוב ללב

חג שמח חברים:lol:

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

×
×
  • תוכן חדש...