Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אשתי נכנסה עם הרכב לבור מכוסה מים, הגאנט חטף מכה רצינית ורואים כיפוף במתכת. האויר לא ירד מיד והיא לא הרגישה בכלום והמשיך לנסוע עוד 3 קילומטר ורק כשנגמר האויר היא הרגישה שמשהו לא בסדר.

 

השאלות

1. כמה עולה ג'אנט פשוט לצמיג 185-60-R14

2. אני מניח שיכול להיות שעוד רכיבים נפגעו, בולם, או שאר רכיבי מערכת ההיגוי. מה כדאי לבדוק ואיך בודקים ?

פורסם

עניין אחר שכדאי שתבדוק, אם יש לך כח - היכן הבור. אם מדובר בכביש בעיר הרי שתוכל לנסות ולצמצם הפסדים ע"י תביעה של העיריה (שוב, אם יש לך הסבלנות לכך).

פורסם

ג'אנט ניתן למצוא בפירוקייה בעלות זניחה. לאחר שתסדר את עניין הג'אנט עם איזון עשה סיבוב עם הרכב כולל במהירות גבוהה ואם הכל תקין סע לשלום. במידה ואתה לא מרגיש שמשהו תקין כנס למכון פרונט.

פורסם
ג'אנט ניתן למצוא בפירוקייה בעלות זניחה. לאחר שתסדר את עניין הג'אנט עם איזון עשה סיבוב עם הרכב כולל במהירות גבוהה ואם הכל תקין סע לשלום. במידה ואתה לא מרגיש שמשהו תקין כנס למכון פרונט.

 

כמה זה סדר גודל של עלות זניחה ? 100 שקל זה סביר לגאנט מפירוק ?

פורסם

כן סביב 100 - 200 שח

צמיגים תצטרך לקנות בזוג ולא רק אחד.

אתה יכול את זה שלא התפוצץ לשים כצמיג רזרבי .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

קודם כל, כפי שאמרו כאן אני ממליץ לך לצלם את המפגע.

דבר שני לך למוסך שיבדקו לך חופש בנאבה או במיסך. לי קרה בדיוק את אותו הדבר. הלך צמיג, הלך הג'אנט וכתוצאה מהמכה המיסב של הגלגל נדפק. לא יודע איך זה במכוניות אחרות אבל אצלי בפיאסטה הישנה היה צריך להחליף את כל המיסב עם הנאבה. אחרי זה

"פינקו" אותי בכיון פרונט. נזק כולל באזור ה 500 שקלים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

קרה לי מקרה דומה

כיפוף בג'אנט, אויר יצא, הלך צמיג.

מכיוון שה היה בקצה הג'אנט, יישרו אותו.

את כל העלות + תמונות הנזקים והמקום שבו זה קרה, שלחתי למועצה האיזורית שהכביש שייך לה.

שילמו לי את כל העלות.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

הייתי בפנצריה, וכמו שכתבו כאן אכן צמיג קרוע, כיפוף קטן בג'אנט שיושר .

הנזק - צמיג חדש קלבר HP3 עלה 330 ש"ח ...

 

אני אנסע מחר לחפש את הבור בכביש ...

 

אבל דבר מוזר אחר שגיליתי כשמדדתי אויר בצמיגים אחרי ההחלפה ששאר הצמיגים היו מנופחים בצורה מוגזמת - 44 PSI כשאמור להיות כ 30 PSI בלבד. מי שניפח את הצמיגים היה מכונאי שעשה בדיקה כללית לרכב וכחלק מהשירות בדק אויר וניפח. סמכתי עליו אז לא בדקתי אחר כך בעצמי כמו שאני בדרך כלל עושה אחרי שבעל מקצוע נוגע ברכב.

יכול להיות שעודף לחץ אויר עזר לצמיג להקרע ?

פורסם

אני אנסע מחר לחפש את הבור בכביש ... - תזהר שלא תמצא את עצמך שוב פעם בבור.

 

אבל דבר מוזר אחר שגיליתי כשמדדתי אויר בצמיגים אחרי ההחלפה ששאר הצמיגים היו מנופחים בצורה מוגזמת - 44 PSI כשאמור להיות כ 30 PSI בלבד. מי שניפח את הצמיגים היה מכונאי שעשה בדיקה כללית לרכב וכחלק מהשירות בדק אויר וניפח. סמכתי עליו אז לא בדקתי אחר כך בעצמי כמו שאני בדרך כלל עושה אחרי שבעל מקצוע נוגע ברכב.

יכול להיות שעודף לחץ אויר עזר לצמיג להקרע ?

בהרבה מוסכים עובדים ילדים חאפרים שלא יודעים למלא אוויר בצמיגים בצורה נכונה ובהתאם להוראות הייצרן לכן אני לא מתפלא.

איזה כייף לי :)

פורסם
בהרבה מוסכים עובדים ילדים חאפרים שלא יודעים למלא אוויר בצמיגים בצורה נכונה ובהתאם להוראות הייצרן לכן אני לא מתפלא.

 

דווקא כאן זה היה המכונאי עצמו, בעל המוסך. ומדובר באדם קפדן ויסודי שעד היום גילה את המקור למספר תקלות שלא עלו עליהם במוסכים אחרים. בגלל זה הדבר הזה מוזר לי.

יש איזה ייתרון בלמלא אויר לכאלה רמות ?

×
×
  • תוכן חדש...