Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדעתי אל תעשה פוליש בעצמך.

 

לך לבעל מקצוע ותקבל עבודה טובה ומקצועית.

 

פוליש עושים פעם בהרבה זמן ולכן יותר משלם לשלם פעם אחת לפוליש מקצועי מאשר לקנות מכונה, פדים, משחה וכמובן את הידע.

 

אין לי את הכסף לשלם לבעל מקצוע .

אני מעדיף לעשות את זה לבד.

פורסם
כמו שאמרתי, לשלם לבעל מקצוע פעמיים ב-5 שנים יוצא יותר זול מאשר לקנות מכונה, פדים ומשחה.

 

הלכתה רחוק כי אין לי שום כוונה להשתמש במכונה, רק באופן ידני .

בקיצור נראה לי שאני אלך ואקנה ספריי צבע ומשם כבר נתקדם .

פורסם

לדעתי, לפני שאתה מתחיל בכל התהליך, תריץ חיפוש בפורום הנפלא הזה ואז תבין לקראת מה אתה הולך.

 

יש כאן מדריכים מעולים שיכולים להסביר לך על כל תהליך ותהליך.

תאמין לי שהכי קל זה לרוץ לקנות חומרים בלי להבין למה משמש כל דבר ואז להתאכזב מהתוצאה.

כדי שתצא מרוצה, עליך להכין את הצבע כמו שצריך.

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

אני כנראה יעזוב את התיקון צבע איפה שיש עיגולים שחורים ( כמו בתמונות ) .

אני פשוט ינסה לשפר את המצב הקיים מבחינת שריטות , סווירלים , חידוש הצבע ושמירתו .

חשבתי ללכת על :

black light

פוליש v36 ( ליישום איפה שיש שריטות ושיפשופים )

ווקס טורטל ice ( יש לי בבית באריזה סגורה )

 

מה אתם אומרים ?

אני צריך עוד משהו?

פורסם
אני כנראה יעזוב את התיקון צבע איפה שיש עיגולים שחורים ( כמו בתמונות ) .

אני פשוט ינסה לשפר את המצב הקיים מבחינת שריטות , סווירלים , חידוש הצבע ושמירתו .

חשבתי ללכת על :

black light

פוליש v36 ( ליישום איפה שיש שריטות ושיפשופים )

ווקס טורטל ice ( יש לי בבית באריזה סגורה )

 

מה אתם אומרים ?

אני צריך עוד משהו?

עדיף למרוח את Black light לבדו, מאשר למרוח אותו ואחר כך למרוח טרטל.

הוא פשוט יהרוס לך, ימרח אותו ויתן תוצאה לא טובה.

 

האופטימלי זה למרוח מעל Black light איזהשהו אוטם או ווקס איכותי, אבל אם יש לך רק טרטל אז עדיף לא למרוח אותו בכלל ולתת ל Black light לשרוד לבדו.

פורסם

לטישטוש \ העלמת שריטות ושיפשופים לצבע מטאלי (כמו בתמונות שהעלאתי ) , מה עדיף ? :

 

1.Meguiar's Scratch X

2.Meguiar's Ultimate Polish

3. Meguiar's Ultimate Compound

פורסם

היום הלכתי לכמה פחחים בקשר למכה + השיפשופים השחורים ולפי מה שהם אומרים ,

שצריך לתקן את המכה + לצבוע את כול הכנף + עוד כמה דברים .

הצעת מחיר 1200 .

לא יודע אבל זה נשמע לי יקר .

חשבתי לכיוון 600 - 700 אבל אין כזה מחיר :(

 

מה אתם אומרים ? להתעלם מזה ?

יש טעם להשקיע במוצרים טיפוח לפי מצב צבע הרכב (במידה ואני לא עושה פחחות וצבע באזורים שנפגעו ) ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

בעז"ה שבוע הבא אני יכניס את הרכב לפחחות וצבע ואתקן את המכה + השריטות והשיפשופים.

אחרי שהרכב יהיה נקי משריטות ומכות אני איישם ניקוי חיצוני כמו שצריך .

התחדשתי בכמה מוצרים :

 

1.קיט פלסטלינה Meguiar's .

 

2.פוליש כללי לרכב Meguiar's Ultimate Compound - בשביל להחיות את הצבע .

3. ווקס משחה לסיום- Meguiar's Gold Paste Wax

4. יש לי מטלית מיקרופייבר לניקוי הרכב לאחר שטיפה .

5. יש לי סבון דופונט טפלון.

שאלות :

1. הרכב משנת 2004 ,וכנראה שמעולם לא קיבל טיפול חיצוני של פלסטלינה , פוליש ווקס .

המוצרים שקניתי יפיחו חיים בצבע והרכב יראה כמו חדש ?

2. יש לי כמות גדולה של בד כזה שקניתי :

http://carplan.co.il/sg_product~CTA038~6~0.htm

 

הבד הזה יהיה טוב ליישום והסרה של פוליש , ווקס ופלסטלינה ?

 

3. אשמח לקבל המלצות \ עצות \טיפים .

 

תודה .

×
×
  • תוכן חדש...