Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

אני רוכב על טוסטוס 250 סמ"ק

 

נשלח לביתי הזמנה למשפט וכתב אישום.

להל"ן תיאור המעשה: נהגת ברכב הנ"ל בדרך עירונית בה מותרת מהירות מירבית 50 קמ"ש, במהירות של 86 קמ"ש, בניגוד לתקנה 54(א) לתקנות התעבורה. סמל עבירה 6537

 

ראיות התביעה: העבירה שבדו"ח צולמה ע"י מצלמה אלקטרונית

 

אני רוצה לציין שלא קיבלתי את הצילום!

 

מה אתם מציעים לי לעשות? מה גזר הדין במקרה כזה ?

אני נהג זהיר בד"כ ועבירת התנועה הקודמת שלי הייתה משנת 2011, קיבלתי קנס של 250 ש"ח בזמנו.

 

תודה.

פורסם

היכן צולמת?

ליצור קשר עם מחלקת פניות נהגים ולבקש שישלחו לך את הצילום.

ברגע שתזהה את מספר הקטנוע שלך ואכן מדובר בו,

קח לך עורך דין.

מאמינה שתצא מאוד מאוד בזול, וללא שלילה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
היכן צולמת?

ליצור קשר עם מחלקת פניות נהגים ולבקש שישלחו לך את הצילום.

ברגע שתזהה את מספר הקטנוע שלך ואכן מדובר בו,

קח לך עורך דין.

מאמינה שתצא מאוד מאוד בזול, וללא שלילה.

 

ל'

 

בזול? ללא שלילה אני מאמין, אבל קנס של 1000 ומעלה לדעתי יהיה גם עם עורך דין.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

יש לו עבירה אחת.

לצאת על תנאי ועם קנס זה "בזול".

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בזול? ללא שלילה אני מאמין, אבל קנס של 1000 ומעלה לדעתי יהיה גם עם עורך דין.

אותי תפסו על 163 קמ"ש, 158 קמ"ש לאחר הפחתה, בכביש 1, במקום שמותר בו 100 קמ"ש.

 

כמובן שקיבלתי שלילה מנהלתית של חודש. במשפט קיבלתי עוד חודש שלילה וקנס של 1500 ש"ח.

 

המקרה שלי חמור פי כמה מהמקרה שלו. והאמת, שהמקרה שלו אמור להיות בכלל ברירת קנס. עד 40 קמ"ש מעל המותר הוא היה אמור לקבל קנס של 750 ש"ח. לא ברור לי למה הוא קיבל זימון למשפט.

 

בכל מקרה, קודם כל תמונות, ואז עורך דין.

 

מאיזה איזור אתה?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בשטח עירוני, חריגה של 31 קמ"ש מעל המהירות המותרת - זה כבר הזמנה למשפט.

מאידך, בשטח בין-עירוני, רק החל מחריגה של 41 קמ"ש מעל המהירות המותרת - מקבלים הזמנה למשפט.

לפיכך - הזימון למשפט מוצדק.

 

במשפט צפה לגזר דין הכולל קנס + שלילה בפועל.

פורסם

קח עורך דין. אל תחשוב פעמיים. אני עם שתי עבירות קודמות על מהירות ופער גדול יותר בין מה שהיה מותר לבין כמה שתפסו אותי יצאתי עם על תנאי, 1500 ש"ח קנס ובלי מנהלתית.

פורסם
בשטח עירוני, חריגה של 31 קמ"ש מעל המהירות המותרת - זה כבר הזמנה למשפט.

מאידך, בשטח בין-עירוני, רק החל מחריגה של 41 קמ"ש מעל המהירות המותרת - מקבלים הזמנה למשפט.

לפיכך - הזימון למשפט מוצדק.

 

במשפט צפה לגזר דין הכולל קנס + שלילה בפועל.

תודה על ההבהרה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...