Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיר: ידני (לא חובה, זאת פשוט האופציה הטובה ביותר..)

תקציב: עד 65 אלף ש"ח

טווח נסיעה: 30,000+ ק"מ בשנה. נסועה רבה, בעיקר בבין-עירוני.

כמות נוסעים: בדרך כלל נהג אחד - אני או הבת זוג

סגמנט: מכונית סופר מיני או מיני. אין ילדים וגם ב-99% לא מסיעים יותר מבן אדם נוסף.

חשוב: צריכת דלק נמוכה - לפחות מעל 1:15 ק"מ/ליטר בבין עירוני, מחיר אחזקה כללי זול ככל הניתן. אין יותר מדי זמן וכסף לבזבז על תיקונים. חשוב גם בטיחות ואבזור סביר (מחשב דרך למשל יהיה נחמד מאוד).

לאור הנסועה הרבה גם דיזל בא בחשבון - במיוחד אצלינו שאנחנו אוהבים לנהוג בסל"ד נמוך בדרך כלל.

יד ושנתון: יד1-יד2 בשנתון 2009 ומעלה. אפשר גם חדש מהניילונים

מראה: אין העדפה - אנחנו לא אוהבים את הסיריון ואת הפנדה והפונטו, כך שהן יורדות מהפרק.

פורסם

נסועה כזאת = מנוע דיזל.

 

איזה רכב דיזל ? נשאיר זאת למומחים..

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

לא בטוח שרק דיזל.. אין הרבה מכוניות כאלה, ואני בספק אם יש מספיק ביקוש שישמור על רמת מחירים הגיונית עוד כמה שנים.

 

בינתיים יש המלצות למכוניות בנזין?

פורסם

לפי הפרמטרים שציינת אני יכול להציע שני רכבים:

1. סיאט מי / סקודה סיטיגו - יתרונות: חדשה מהניילונים, צריכת דלק טובה מאוד ולפי כל מבחני הדרך (בארץ ובחו"ל)- המיני הטובה ביותר לנסיעה בין עירונית. חסרונות: אבזור חסר, אחריות לשנתיים בלבד, ביטוח ועלויות אחזקה .

2. סוזוקי ספלאש - יתרונות: מרווחת מאוד מבפנים (פרט לתא המטען), מנוע גדול וחזק מהממוצע בסגמנט, במבצע הוט תוכל להביא חדשה ב-66K, איכות נהיגה טובה, 3 שנות אחריות, אמינה מאוד, עליות אחזקה נמוכות. חסרונות: תא מטען קטן (לפי תיאוריך, לא נראה שיפריע לך), קצת רועשת בבינעירוני, צריכת דלק גבוהה ממי/סיטיגו.

 

מציע לכם לקחת את שניהם לנסיעת מבחן.

 

אני אישית הייתי לוקח את הספלאש.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

שברולט ספארק יכולה להתאים לכם,

רכב ידני, המנוע החזק בקטגוריה (1.2 ל', 82 כ"ס) ו- 5 מקומות ישיבה.

עיצוב חיצוני חדש הכולל: גריל קדמי, פגוש אחורי, פנסי חזית.

חבילת בטיחות מלאה (6 כריות אויר ו- 4 כוכבי בטיחות), חימום למושבים הקדמיים, פנסי ערפל קדמיים ופסי גגון.

עיצוב פנים חדש הכולל: קונסולה מרכזית ומערכת שמע עם חיבור USB חדשים.

מחיר: 62,900 ₪

פורסם
גיר: ידני (לא חובה, זאת פשוט האופציה הטובה ביותר..)

תקציב: עד 65 אלף ש"ח

טווח נסיעה: 30,000+ ק"מ בשנה. נסועה רבה, בעיקר בבין-עירוני.

כמות נוסעים: בדרך כלל נהג אחד - אני או הבת זוג

סגמנט: מכונית סופר מיני או מיני. אין ילדים וגם ב-99% לא מסיעים יותר מבן אדם נוסף.

חשוב: צריכת דלק נמוכה - לפחות מעל 1:15 ק"מ/ליטר בבין עירוני, מחיר אחזקה כללי זול ככל הניתן. אין יותר מדי זמן וכסף לבזבז על תיקונים. חשוב גם בטיחות ואבזור סביר (מחשב דרך למשל יהיה נחמד מאוד).

לאור הנסועה הרבה גם דיזל בא בחשבון - במיוחד אצלינו שאנחנו אוהבים לנהוג בסל"ד נמוך בדרך כלל.

יד ושנתון: יד1-יד2 בשנתון 2009 ומעלה. אפשר גם חדש מהניילונים

מראה: אין העדפה - אנחנו לא אוהבים את הסיריון ואת הפנדה והפונטו, כך שהן יורדות מהפרק.

 

פיקנטו ידני -אחריות הכי טובה , הכי הרבה רכב 4 חלונות חשמל ומחשב דרך

פורסם

כל המכוניות כמעט שהוצעו כאן הן לא סופר מיני, ולא הייתי לוקח פחות מסופר מיני למי שמתכוון כל היום לנסוע מחוץ לעיר.

חריגה תדרש, אבל יהיה אפשר לקחת רכב יותר נוח לנסיעות ארוכות כמו פאביה, קליאו, ריו וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
במחיר דומה לפיקנטו:

מיקרה ידנית חדשה מהניילונים.

לדעתי יש הפרש של 10K לפחות - לא מעט כסף

מיקרה עולה 75K - לא?

פורסם
לדעתי יש הפרש של 10K לפחות - לא מעט כסף

מיקרה עולה 75K - לא?

 

המיקרה כעת ככל הנראה הסופר מיני הזולה ביותר (מסקר אישי שערכתי לפני כשבועיים).

המחיר לגרסה הידנית משתנה כל יום בהתאם למצב רוח היבואן / המוכר באולם התצוגה אך כמעט תמיד יהייה נמוך משמעותית ממחיר המחירון.

פורסם
המיקרה כעת ככל הנראה הסופר מיני הזולה ביותר (מסקר אישי שערכתי לפני כשבועיים).

המחיר לגרסה הידנית משתנה כל יום בהתאם למצב רוח היבואן / המוכר באולם התצוגה אך כמעט תמיד יהייה נמוך משמעותית ממחיר המחירון.

המיקרה אמנם גדול מהפיקנטו אך קטן לסופר מיני - לסוזוקי יש כמה אופציות מעניינות זולות ויש גם פיאסטה קיה ריו ועוד

באיזה מחיר ראית את המיקרה?

אגב אינני יודע אם שינוי מחיר יומיומי זה דבר טוב - זה לא ירקות בשוק

פורסם
המיקרה אמנם גדול מהפיקנטו אך קטן לסופר מיני - לסוזוקי יש כמה אופציות מעניינות זולות ויש גם פיאסטה קיה ריו ועוד

באיזה מחיר ראית את המיקרה?

אגב אינני יודע אם שינוי מחיר יומיומי זה דבר טוב - זה לא ירקות בשוק

 

http://www.nissan.co.il/cars/micra

פורסם

המיקרה לא שווה את הכסף,

עם כל זה שאני לא ממש אוהב את תוצרת VAG, האיביזה עדיפה, הפאביה עדיפה,

ובוודאי שהריו, הסוויפט, הקליאו וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...