Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים ,

 

קניתי לא מזמן מזדה 3 שנת 2009 מנוע 2000 סמ"ק - הצורה החדשה .

הלכתי לעשות טיפול במוסך אחרי בדיקה לפני הקנייה של הרכב ושמה במוסך אמרו לי שצריך להחליף את התושבת מנוע.

ובבדיקה של הרכב לפני הקנייה אמרו שהכול פיקס ולא אמרו דבר על זה.

 

אז ביקשתי מהמוסכניק שיפרק לי את התושבת מנוע כדי שאני יוכל לצלם את זה ולשאול אותכם המומחים האם אני צריך

באמת להחליף את התושבת מנוע ? או להשאיר את זה ככה ? ומה זה בכלל תושבת מנוע ולמה היא משמשת ?

וכמה תושבות מנוע יש לי ברכב ?

 

 

צירפתי לכם תמונה של התושבת מנוע כדי שתוכלו לראות במה מדובר..

 

תודה רבה מראש לכול העוזרים !!

IMAG0014.jpg

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם לי.. יכול להיות בגלל שהרכב לא נסע בכלל הרבה בהמלך השנים האלה אז בגלל זה התושבת נראית ככה..אני לא יודע..

לפי התמונה שצירפתי מה אתם הייתם ממליצים לעשות ? להחליף לחדשה או להשאיר ככה?

פורסם

מתחילים להיווצר סדקים וקרעים

 

התושבת יכולה להחזיק עוד קצת אבל לא מומלץ

 

מקורית עולה 700 שח חליפית של נוק עולה 190 שח

 

פירקת כבר תחליף

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

יש הבדל בין המקורי לחלופי ?

במוסך מורשה ביקשו ממני על החלפה והרכבה 1000 שקל זה לא קצת מוגזם?

 

איזה דגם של תושבת בדיוק אני צריך ? ומאיפה אני יכול לקנות אתזה ?

כמה תושבות מנוע בכלל יש לי ברכב ?

פורסם

במקורי הגומי יותר איכותי יש שיכוך טוב לויברציות של המנוע

 

חבר החליף השבוע לחליפי בנתיים מרגישה סבבה אבל אצלי לא חסכתי שמתי מקורי כבר שנה של שקט מופתי ברכב

 

המחיר לא כזה גרוע בהסתמך שהמחיר של מקורי במורשה 800+- אם זה כולל מעמ זה בסדר

 

אצל חזי דלאל בת״א

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

תפקיד התושבות הוא לבודד את המנוע מהשלדה כך שלא יופיעו זעזועים ורעידות ברכב.

 

אצלך ישנו דבר מוזר. בדרך כלל אורך החיים של תושבות אמור להיות זהה לאורך החיים הצפוי של הרכב (כ 10 שנים או 200K ק"מ), תושבות בלויות אחרי 30K ו 3 שנים מעידות על בעייה כלשהי. יכול להיות כי סל"ד הסרק נמוך מדי וגורם לוויברציות מיותרות או שהרכב עבר מספר רב של "פתיחות" אשר גרמו לעומס ובלאי לתושבות.

 

בכל מקרה, רצוי שתחליף תושבות ובקש "על הדרך" כי יבדקו את מצב תושבות הגיר.

פורסם

הבנתי ...

האם אני יכול לחכות עם ההחלפה של התושבת מנוע עד הטיפול הבא (ב 45 אלף קילומטר)

כרגע אני על 35 אלף קילומטר..

או שדחוף ורצוי להחליף כבר עכשיו ?!

Guest ישליישלי
פורסם

היי

אני הייתי באותו מצב כמו שאתה.

צירפתי תמונות של התושבת של הרכב שלי ( מדובר על פוקוס 2000 אותו תושבת ) ניתן ליראות את מצב התושבת

שבו הגומי סדוק וייבש לעומת התושבת החדשה . ההבדל הוא מורגש מאוד לאחר ההחלפה.

אני רכשתי את התושבת ב 800 שח, החלפה ביצעתי לבד.

נ.ב ניראה כי התושבת שלך מעט סדוקה אבל עדיין במצב טוב.

תושבות מנוע.jpg

התושבת שלך.jpg


×
×
  • תוכן חדש...