Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנים, לפחות בסרטים, המכוניות האמריקאיות, לרוב, היה להן רעש מנוע בסגנון טנדר g.m.c ודומיו. בשנים האחרונות, אני דווקא כבר לא שומע את הרעש מנוע הזה מהמאליבו למשל, או הביואיק לה קרוס. מה היה אז, כשאין היום? מנוע גדול מיימדים ורבוי צילינדרים היה גם אז וגם היום.

אני דווקא אוהב את הרעש הקודם.

פורסם

במכוניות אמריקאיות חדשות כבר אין מנועים מרובי צילינדרים ועתירי נפח. האמריקאים ראו את מחירי הדלק ועשו את החושבים שלהם, ששברולט מאליבו 3.8 והונדה סיויק 1.8 בעצם יביאו אותם לאותו מקום באותה מהירות, ואפילו כמעט באותם תנאים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אותם תנאים:shock:

 

היפניות רק בשנים האחרונות התחילו ליהיות די מרווחות, וגם זה בחיים לא יגיע לרמה של האמריקאים.

 

מה גם ש140 כס או 180 ממנוע 4 בשורה, בחיים לא יהיה כמו מנוע V6 עם 220-260 כס, והיום מוציאים ממנוע V6 אמריקאי כבר 300 או יותר! וזה רק מהמפעל!

ולא הזכרתי מומנט כפול מהיפנית.

 

אותה מהירות כן.

אבל בוא לעליה, חבר רק לאמריקאית נגרר ותפעיל מזגן+4 נוסעים, היא תיקח את היפנית בלי בעיה.

 

הסיבה קודם כל בגלל שיש לך מלא מסרסים במנוע, מערכות שבולמות חלק מהרעש (אם זה דוד באגזוז ואם זה ממיר קטליטי).

 

מה גם שהרבה מאליבו באות עם מנוע 2.4 4 צילינדר.

 

מאז ומעולם הרעש של הV6 לא היה משובח וחזק כמו הV8, מה שכן הוא הרבה יותר טוב מרעש של 4 צילינדר בטור.

 

 

תשמע את המוסטנג והקורבט, להם יש מנועים אמריקאים עם רעש קלאסי.

יש גם ביואיק לוצרן שבאמריקה יש גירסא 4.6L V8 נורת'סטאר, שיש לו רעש מעולה, אבל הם נדירות (דלק יקר, אנשים מעדיפים V6).

פורסם

עדיין, עם מחירים של 4 דולר לגלון בנזין, ו4.3 לגלון דיזל (עדיין לא החזירות שיש בארץ, אבל בשביל מישהו עם מנוע V8 צמא זה מאוד הרבה), מנועים גדולים יוצאים גם שם מהאופנה לטובת משהו קטן וחסכוני.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אם כוונתך ל"שברולטים" של שנות השישים/שבעים/שמונים, אז אכן היה להם רעש ייחודי (לטוב או לרע), גם בשל נפחי המנוע שאז

נעו סביב 4,000-7000 סמ"ק וגם בגלל בידוד הרעשים.

כיום הנפחים שונו לכ-2,000-3,300 סמ"ק וטכנולוגיית בידוד הרעשים השתפרה באופן ניכר בימנו.

ודרך אגב, יש רכבים נוספים בעלי רחשי מנוע ייחודיים: סובארו עם המנוע בוקסר הידוע, למשל.

פורסם
עדיין, עם מחירים של 4 דולר לגלון בנזין, ו4.3 לגלון דיזל (עדיין לא החזירות שיש בארץ, אבל בשביל מישהו עם מנוע V8 צמא זה מאוד הרבה), מנועים גדולים יוצאים גם שם מהאופנה לטובת משהו קטן וחסכוני.

 

זה נכון, מה גם שהמחיר לא אומר הרבה, שם הכל פי כמה יותר גדול מאשר בארץ, ליסוע אצלנו מחוץ לעיר זה 100-200 קמ בממוצע לכיוון אחד, אצלם זה מגיע ל800-1000 קמ וזה מרחקים לא עצומים, ככה שנסיעה הלוך חזור עולה הרבה.

 

לא יעזור, קשה לנהוג מחוץ לעיר עם מנוע שהוא פחות מ2L.

זה לא רק המנוע, זה הרמה של הרכב יותר טובה גם שהיא באה יחד עם מנוע ברוב הפעמים.

 

יש אצלי שכן עם קמארו חדשה, כשהוא נותן לחיצה שומעים הרבה יותר מסתם רעש מנוע קלאסי. כל השכונה רוטטת.

 

ספר לי על זה:wink:

 

אצלי בישוב יש שתי מוסטאנג GT, שתי קורבט, ועוד כמה ממתקים (הכוונה מכוניות סוסות אבל מנועים קטנים).

 

יש להם רעש מטורף (למוסטאנג בעיקר), הגרגור הזה בסלד נמוך, מידי פעם נותנים קיקים, כאילו F16 פותח מצערת.

 

משהו שצילמתי פעם, אומנם רק 4 צילינדר אבל אמריקאי שכמעט העיף את הפלאפון

 

ברוח מוזריות השרשור - אציין שלשמוע את ה 107/C1 מאיצות זה בערך כמו לשמוע פורשות בשקל תשעים. נסו ותשמעו.

 

זה יתושים.

מה שנקרא מכת ארבה על כבישי ישראל.

 

אלה באמת צעצועים, מתאימות לעיר, לצעירים וסטודנטים, פה בארץ חורשים עם כאלה את המדינה.

פורסם
אם כוונתך ל"שברולטים" של שנות השישים/שבעים/שמונים, אז אכן היה להם רעש ייחודי (לטוב או לרע), גם בשל נפחי המנוע שאז

נעו סביב 4,000-7000 סמ"ק וגם בגלל בידוד הרעשים.

כיום הנפחים שונו לכ-2,000-3,300 סמ"ק וטכנולוגיית בידוד הרעשים השתפרה באופן ניכר בימנו.

ודרך אגב, יש רכבים נוספים בעלי רחשי מנוע ייחודיים: סובארו עם המנוע בוקסר הידוע, למשל.

 

הסובארו מאז הלגאסי והלאונה של תחילת ה90', כבר לא באותו רמת רעש וסגנון. דווקא גם את הרעש הזה הייתי אוהב.

b4 למשל, שקט מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...