Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

כשהאוטו במצב סרק מרגישים רעידות ברכב, הרעידות לא מוגזמות אבל דיי מורגשות, גם כשהאוטו ב-D וגם כשהאוטו ב-R

ביחד עם זאת האוטו לא סוחב, הכוח שלו ירד משמעותית, מה שכן שמתי לב שהמחוג של החום

לא מגיע לטמפרטורת עבודה נורמלית של הרכב, המחוג נעצר קצת לפני הנורמה..

 

האם יכול להיות שאחד הצילנדרים לא עובד, ובעקבות זאת הרעידות וחוסר הסחיבה? מה שיכול להסביר את הסיבה שהרכב

לא מגיע לטמפרטורת עבודה תקינה בעקבות צילנדר לא עובד..

 

שבת שלום.

פורסם

הרכב לא היה במוסך בשנה וחצי האחרונות, אני מטפל בו באופן עצמאי..

לעולם לא נגעתי בטרמוסטט ואכן יש בי החשש שברכב לא קיים בכלל טרמוסטט.

לפי הידע הדל שלי לא אמור להיות קשר בין טרמוסטט לבין לבעיות שנוצרו ברכב.

פורסם
שלום לכולם..

כשהאוטו במצב סרק מרגישים רעידות ברכב, הרעידות לא מוגזמות אבל דיי מורגשות, גם כשהאוטו ב-D וגם כשהאוטו ב-R

ביחד עם זאת האוטו לא סוחב, הכוח שלו ירד משמעותית, מה שכן שמתי לב שהמחוג של החום

לא מגיע לטמפרטורת עבודה נורמלית של הרכב, המחוג נעצר קצת לפני הנורמה..

 

האם יכול להיות שאחד הצילנדרים לא עובד, ובעקבות זאת הרעידות וחוסר הסחיבה? מה שיכול להסביר את הסיבה שהרכב

לא מגיע לטמפרטורת עבודה תקינה בעקבות צילנדר לא עובד..

 

שבת שלום.

 

דורון שלום רב !

ברכבך יש שני בעיות מכניות הזקוקות, לטיפול מידי, ועל פניו אין קשר ישיר בין שני התקלות, אך הכל אפשרי.

ברכבך כנראה התרמוסטט בוטל, או תקוע ויש להרכיב חדש בהקדם האפשרי.

בנוסף סביר להניח שאחד הצילנדרים לא מתפקד בגלל סליל הצתה פגום/ חוט הצתה פגום/ ו/או פלג מפוייח או תקול, יש לבדוק מהקל לכבד, ולאבחן תחילה איזה צילנדר לא מתפקד ולמה?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
דורון שלום רב !

ברכבך יש שני בעיות מכניות הזקוקות, לטיפול מידי, ועל פניו אין קשר ישיר בין שני התקלות, אך הכל אפשרי.

ברכבך כנראה התרמוסטט בוטל, או תקוע ויש להרכיב חדש בהקדם האפשרי.

בנוסף סביר להניח שאחד הצילנדרים לא מתפקד בגלל סליל הצתה פגום/ חוט הצתה פגום/ ו/או פלג מפוייח או תקול, יש לבדוק מהקל לכבד, ולאבחן תחילה איזה צילנדר לא מתפקד ולמה?!

בברכה

צביקה

 

בטיפול הקרוב לרכב אעשה לו ישור קו מקיף..

הבדיקה שאני מכיר לבדיקת הצילנדר זה לבדוק האם הסעפת פליטה מיתחממת

האם יש עוד בדיקה שיכולה לאמת את החשש בצילנדר תקול?

פורסם

דורון שלום רב !

לסימפטומים שהזכרת, לא הייתי מחכה יום אחד ואפילו לו שעה אחת, בוודאי שאתה טוען שיש לך רקע טכני מסויים ואת כל הטיפולים אתה עושה לבד ברכבך, ולא נעזר במוסך!

שנית מה הקשר בין התחממות סעפת פליטה לסימפטומים שהזכרת בתחילת השרשור, שאני אחכים?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם אגע עם היד בסעפת פליטה ממש ביציאה מהראש מנוע ויהיה חם משמע שהצילנדר עובד

אוכל לפרק את המגן של הסעפות וכך לבדוק צילנדר צילנדר, זאת השיטה שאני מכיר :-)

פורסם

אני אגיד בבוטות... רעייון מטופש!

 

תוציא כל פעם חוט הצתה מהפלג ותראה אם יש שינוי בעבודה של המנוע. אם הוצאת אחד ואין שינוי אז אין בו הצתה או פלג דפוק וכו

 

שבת שלום

פורסם
אם אגע עם היד בסעפת פליטה ממש ביציאה מהראש מנוע ויהיה חם משמע שהצילנדר עובד

אוכל לפרק את המגן של הסעפות וכך לבדוק צילנדר צילנדר, זאת השיטה שאני מכיר :-)

דורון שלום רב !

לא אחזור על אבחנתו של הכותב מעלי, יוגל, אך הוא בכוון הנכון, ומעולם לא שמעתי על שיטת אבחון שכזאת.

האם צילנדר שלא מגיב , הוא קר לדעתך, בגלל שאין שם פיצוץ והדלקת תערובת, הצילנדר מקבל חום משאר בלוק המנוע, ובלי חיישן חום אינפרא אדום לא תוכל לזהות זאת.

ואילו ניתוק אחד מכבלי ההצתה לכל צילנדר או סליל משותף לאותו צילנדר יכול לעזור לך באבחנה, אך הוא מסוכן ועלול לגרום לשריפת סליל ההצתה בגלל ההתנדות הגבוה, שמתרחשת בעת נירטלו, אך מכיוון שגם כרגע אחד הצילנדרים לא מגיב, ניטרולו לשניה, יקל עלייך לאתר את הצילנדר הסורר.

ובשלב ראשון פררק גם הפלג של אותו צילנדר ובדוק אותו חזותית, האם הוא מפוייח ו/או עם שמן עליו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

דורון ברשותך אתעלק על השירשור.

 

צביקה, במידה ושעון החום נעצר מעט לפני הנורמה, כלומר באמצע השעון, עליי להיות מודאג?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

בדומה לדורון גם הרכב שלי רועד במצב עמידה (יטופל בזמן הקרוב) ושעון החום נעצר מעט לפני אמצע השעון (לתומי חשבתי כי זה בסדר גמור). מקווה שאין סיבה לדאגה.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

לפי דעתי אתה צריך לבדוק תושבות מנוע אחורית וקדמית, תושבות נוספות שנמצאות באזור הגלגלים בין הגשר לרכב ואולי אפילו תושבות גיר.

 

האפשרות השנייה היא ציריות - אולי משוחררות טיפה ואולי אפילו דפוקות

האפשרות השלישית שאני הייתי בודק זה איזון גלגלים, כשאין איזון בגלגלים הרכב רועד כולו - לא משהו שאפשר להתעלם ממנו כמובן

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

×
×
  • תוכן חדש...