Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המע' שיש לי:

יחידת ראש של רוקפורד מפ3 RFX-9000

קומפוננטים של CERWIN VEGA HED-1602 שמחוברים להגברה של הרדיו דיסק.

מגבר שאליו מחובר סאב(RED SOUND).

 

איכות הצליל מעולה(לפחות לדעתי) אבל הבעיה שאין ממש עוצמה.

במפרט של הקומפוננטים כתוב 100MAX, 50 RMS, היחידת ראש נותנת 50MAX, 25 RMS.

אם אני אחבר את הקומפוננטים למגבר - יהיה לי יותר עוצמה? ואם כן - תמליצו לי בבקשה על מגבר שיגביר לי את הקומפוננטים מקדימה וגם רמקולים אחוריים שאני ישים.

 

הקומפוננטים כמובן מורכבים בדלתות מקדימה.

ונשאר לי מקום בדלתות מאחורה לרמקולים 6.5".

השאלה היא האם בכלל יש רמקולים בגודל 6.5" שיספקו עוצמה גבוהה? אם כן -מבקש לקבל המלצות.

 

(*) אין באפשרותי לשים רמקולים 6*9 על המגש כי מתחת לבד יש ברזל וצריך לחתוך.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

הוספת מגבר על הסט הקדמי תוסיף לך עוצמה לא רעה אם זה עדיין לא יספיק לך אז תקנה סט נוסף או תחליף את הסט הנוככי שלך בחזק יותר אבל דבר ראשון זה מגבר כי ההגברה של הHU היא חרא...

Kenwood HU

Kenwood Rear 7*10 80W RMS Speakers

Morel Hybrid 6 Component System

Lightning Audio S2.300 1*340W RMS

Lightning Audio S2.250 2*75W RMS

Lanzar VIBE420 2*150W RMS

Rockford Fosgate 12" Subwoofer

פורסם

יש למכירה בפורום מגבר של לנזר אופטי (דגם אמריקאי) ב1050 50RMS X 2 .

מגבר מעולה . אם תרצה בטיפה יותר יקר יש לי מגבר מיקצועי של PPI עדיין עם אחריות, צור איתי קשר בהודעה פרטית

פורסם
יש למכירה בפורום מגבר של לנזר אופטי (דגם אמריקאי) ב1050 50RMS X 2 .

מגבר מעולה . אם תרצה בטיפה יותר יקר יש לי מגבר מיקצועי של PPI עדיין עם אחריות, צור איתי קשר בהודעה פרטית

חיפשתי מגבר עם 4 יציאות שיהיה לי גם לקדמיים וגם לאחוריים.

או אולי אפילו אם 6/5 יציאות כדי שאני אוכל להעיף את המגבר שיש לי ומה שאני אקנה יגביר לי גם קדמיים, אחוריים וגם סאב.

 

 

בטח שיש 6.5" בעלי הספק גבוהה !!! מה התקציב שלך לרמקולים ? ומה התקציב שלך למגבר ?

המממ .... בערך 2000 שקל למגבר ורמקולים אחוריים. האם התקציב הזה בסדר או שלדעתך צריך יותר? בכל אופן אני לא רוצה להוריד מהרמה של המערכת שלי.

המגבר צריך לספק הגברה ל 4 רמקולים כמו שכבר אמרתי.

על מה אתה יכול להמליץ לי?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

לגבי אם התקציב בסדר או לא ... תראה כעקרון פה השמיים הם הגבול ואף פעם לא יהיה מספיק, אם אתה מוכן להשקיע 2K אז עומדות בפניך כמה אפשרויות :

1.לקנות מגבר 4 ערוצים די טוב בכל הסכום לחבר אליו את ה CERWIN VEGA ולגשר 2 ערוצים בשביל הסאב

2.לקנות קומפוננט סביר לקדימה ומגבר לנזר 4 ערוצים, את CERWIN VEGA להעביר אחורה ולחבר אותם על הרדיו דיסק או על המגבר הקיים, כשהקומפוננט הקדמי והסאב יהיו מחוברים למגבר החדש.

תגיד לי איזה אפשרות אתה מעדיף ואני כבר אנסה להמליץ לך על משהו ...

פורסם
לגבי אם התקציב בסדר או לא ... תראה כעקרון פה השמיים הם הגבול ואף פעם לא יהיה מספיק, אם אתה מוכן להשקיע 2K אז עומדות בפניך כמה אפשרויות :

השאלה היא האם בתקציב הזה אני יכול לעשות משהו מבלי לפגוע באיכות של המע'. אם לא אני אחכה וכשיהיה עוד כסף - אני אשפר אותה.

 

1.לקנות מגבר 4 ערוצים די טוב בכל הסכום לחבר אליו את ה CERWIN VEGA ולגשר 2 ערוצים בשביל הסאב

 

זה לא קצת הרבה להוציא 2K על מגבר? על איזה מגבר היית ממליץ?

ולסאב יש לי הגברה בינתיים.

אבל אני רוצה עוד הרבה עוצמה, לא נראה לי שהאופציה הזאת תלך, אני מעדיף גם להגביר אותם וגם להוסיף עוד רמקולים אחורה אם הגברה.

 

2.לקנות קומפוננט סביר לקדימה ומגבר לנזר 4 ערוצים, את CERWIN VEGA להעביר אחורה ולחבר אותם על הרדיו דיסק או על המגבר הקיים, כשהקומפוננט הקדמי והסאב יהיו מחוברים למגבר החדש.

רגע, שניה, לא הבנתי משהו! לפי מה שחשבתי ה סרווין ווגה הם קומפוננטים טובים מאד.אז למה שאני יעביר אותם אחורה ואשים קומפוננטים סבירים מקדימה!?

 

 

אם אמרת שהאיכות טובה מאוד רק שחסר עוצמה, בתקציב שלך הייתי הולך על מגבר 4 ערוצים נחמד שיכול לתת 4X75W. נותן שניים לקומפוננט ומגשר שניים לסאב.

כמו שכבר אמרתי לסאב בינתיים יש לי הגברה.

אתה מדבר על 75 RMS? מה אם רמקולים שיתנו הרבה עוצמה לשים מאחורה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

ב2K אתה יכול לקנות CADENCE Q4000 או שתבדוק האם Z4000 נכנס לך בתקציב,

תבדוק מה המחירים המדוייקים של LIGHTNING AUDIO 400.4 או 300.4,אחד מהם צריך להכנס לך בתקציב ...

אבל עדין אם אתה מתעקש לקנות עוד זוג רמקולים אתה יכול לקנות קומפוננט של DLS BASIC ומגבר לנזרVIBE 430/420

פורסם
לא צריך רמקולים מאחורה.

אם אתה מרגיש שזה מה שאתה רוצה אז תשאיר את המגבר שיש לך לסאב ותקנה 4 ערוצים כדי להגביר את האחוריים והקדמיים.

אתה יכול לקנות גם לנזר 4 ערוצים ב1300.

 

1. תראו - אני רוצה כמה שיותר עוצמה כרגע.

לפי מה שנראה לי שמ - 4 רמקולים אני אצליח להפיק יותר עוצמה מאשר מ 2 - האם אני צודק? למה לדעתכם לא צריך אחורה?

 

2. ה- CERWIN VEGA עלו לי דיי הרבה כסף ואני לא רואה סיבה להעביר אותם אחורה - או שלדעתכם עדיף להעביר אותם אחורה? ואם כן - מה לקנות קדימה?

 

3. האם אם אני אחבר את ה CERWIN VEGA למגבר האם העוצמה תגדל באופן משמעותי?

והאם הם יספיקו לבד להוציא עוצמה גבוהה בלי עוד זוג מאחור?

 

 

תודה רבה על העזרה עד עכשיו. אני מקווה שתענו לי על השאלות ששאלתי עכשיו ואז אפשר יהיה להמשיך ....

 

ב2K אתה יכול לקנות CADENCE Q4000 או שתבדוק האם Z4000 נכנס לך בתקציב,

תבדוק מה המחירים המדוייקים של LIGHTNING AUDIO 400.4 או 300.4,אחד מהם צריך להכנס לך בתקציב ...

אבל עדין אם אתה מתעקש לקנות עוד זוג רמקולים אתה יכול לקנות קומפוננט של DLS BASIC ומגבר לנזרVIBE 430/420

 

למה אתם נגד עוד זוג רמקולים?

מה זה CADENCE? בחיים שלי לא שמעתי עליהם .....

בקשר למגברים אני אבדוק.

 

יכול להיות שאני יוכל להשיג בזול מגבר יד שניה של ROCKFORD או JBL, מה אתם אומרים?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
יש למכירה בפורום מגבר של לנזר אופטי (דגם אמריקאי) ב1050 50RMS X 2 .

מגבר מעולה . אם תרצה בטיפה יותר יקר יש לי מגבר מיקצועי של PPI עדיין עם אחריות, צור איתי קשר בהודעה פרטית

חיפשתי מגבר עם 4 יציאות שיהיה לי גם לקדמיים וגם לאחוריים.

או אולי אפילו אם 6/5 יציאות כדי שאני אוכל להעיף את המגבר שיש לי ומה שאני אקנה יגביר לי גם קדמיים, אחוריים וגם סאב.

 

 

בטח שיש 6.5" בעלי הספק גבוהה !!! מה התקציב שלך לרמקולים ? ומה התקציב שלך למגבר ?

המממ .... בערך 2000 שקל למגבר ורמקולים אחוריים. האם התקציב הזה בסדר או שלדעתך צריך יותר? בכל אופן אני לא רוצה להוריד מהרמה של המערכת שלי.

המגבר צריך לספק הגברה ל 4 רמקולים כמו שכבר אמרתי.

על מה אתה יכול להמליץ לי?

 

כרגע אתה עובד עם סט מקדימה שלא מקבל את העוצמה האידיאלית לעבודה כי אין לך מגבר על הרמק' הקדמיים-אם אתה רוצה לרכוש מגבר 5\6 ערוצים זה בכ"א עובר את התקציב שאמרת, אני תומך בדעת EYALR לשים קודם כל מגבר טוב על הסט הקדמי והסאב ואח"כ אם חסר לך סאונד מאחורה אז תמיד אפשר להוסיף-יותר חשוב הסט הקדמי כי הוא זה שנותן את הטון ברכב.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
לא צריך רמקולים מאחורה.

אם אתה מרגיש שזה מה שאתה רוצה אז תשאיר את המגבר שיש לך לסאב ותקנה 4 ערוצים כדי להגביר את האחוריים והקדמיים.

אתה יכול לקנות גם לנזר 4 ערוצים ב1300.

 

1. תראו - אני רוצה כמה שיותר עוצמה כרגע.

לפי מה שנראה לי שמ - 4 רמקולים אני אצליח להפיק יותר עוצמה מאשר מ 2 - האם אני צודק? למה לדעתכם לא צריך אחורה?

 

2. ה- CERWIN VEGA עלו לי דיי הרבה כסף ואני לא רואה סיבה להעביר אותם אחורה - או שלדעתכם עדיף להעביר אותם אחורה? ואם כן - מה לקנות קדימה?

 

3. האם אם אני אחבר את ה CERWIN VEGA למגבר האם העוצמה תגדל באופן משמעותי?

והאם הם יספיקו לבד להוציא עוצמה גבוהה בלי עוד זוג מאחור?

 

 

תודה רבה על העזרה עד עכשיו. אני מקווה שתענו לי על השאלות ששאלתי עכשיו ואז אפשר יהיה להמשיך ....

 

ב2K אתה יכול לקנות CADENCE Q4000 או שתבדוק האם Z4000 נכנס לך בתקציב,

תבדוק מה המחירים המדוייקים של LIGHTNING AUDIO 400.4 או 300.4,אחד מהם צריך להכנס לך בתקציב ...

אבל עדין אם אתה מתעקש לקנות עוד זוג רמקולים אתה יכול לקנות קומפוננט של DLS BASIC ומגבר לנזרVIBE 430/420

 

למה אתם נגד עוד זוג רמקולים?

מה זה CADENCE? בחיים שלי לא שמעתי עליהם .....

בקשר למגברים אני אבדוק.

 

יכול להיות שאני יוכל להשיג בזול מגבר יד שניה של ROCKFORD או JBL, מה אתם אומרים?

 

אני מצטרף ל-KICKER ואיל לך קודם להשיג מגבר ואם זה לא יספק אותך אז להחליף לסט קדמי טוב יותר . . .

לפי דעתי JL AUDIO או רוקפורד משומש יעשה עבודה מצויינת, אופציה נוספת היא סאב של פיוניר, עולה 500 ש"ח ללא תיבה (600 ש"ח כולל תיבה), לסאב יש פוטנציאל מצויין ועם הגברה טובה הוא יכול לתת איכות ועוצמה מצויינת (בדיוק דברנו על זה במפגש האחרון) . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
כרגע אתה עובד עם סט מקדימה שלא מקבל את העוצמה האידיאלית לעבודה כי אין לך מגבר על הרמק' הקדמיים-אם אתה רוצה לרכוש מגבר 5\6 ערוצים זה בכ"א עובר את התקציב שאמרת, אני תומך בדעת EYALR לשים קודם כל מגבר טוב על הסט הקדמי והסאב ואח"כ אם חסר לך סאונד מאחורה אז תמיד אפשר להוסיף-יותר חשוב הסט הקדמי כי הוא זה שנותן את הטון ברכב.

 

השאלה היא האם העוצמה שה CERWIN VEGA HED-1602 יתנו אחרי שאני אחבר אותם למגבר תספק אותי ....

אם אני עובר את התקציב שלי אז אני אחכה ..... ותמיד אפשר למצא מציאות או משומש.

בכל אופן כרגע יש לי מגבר שמריץ את הסאב שהוא בסדר אבל בעתיד אני כנראה אחליף אותו למשהו יותר איכותי.

יש לי בבית רמקולים של JBL - GPT62, מה אתם אומרים עליהם? לחבר אותם בתור האחוריים? הם 75W לא כתוב אם זה נתון MAX או RMS, לכן אני מניח שזה RMS.

אז כנראה שאני אקנה רק מגבר 4 ערוצים לבינתיים אני אחבר אליו רק את הקומפוננט הקדמי ובעתיד אני אחבר אליו גם את האחוריים שאני יוסיף או שבינתיים אני אחבר את הJBL מאחורה.

איזה מגבר אתם אומרים לקנות?

יכול להיות שנאי יכול לקנות בהזדמנות ROCKFORD או JBL מגברים משומשים - מה אתם אומרים?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
כרגע אתה עובד עם סט מקדימה שלא מקבל את העוצמה האידיאלית לעבודה כי אין לך מגבר על הרמק' הקדמיים-אם אתה רוצה לרכוש מגבר 5\6 ערוצים זה בכ"א עובר את התקציב שאמרת, אני תומך בדעת EYALR לשים קודם כל מגבר טוב על הסט הקדמי והסאב ואח"כ אם חסר לך סאונד מאחורה אז תמיד אפשר להוסיף-יותר חשוב הסט הקדמי כי הוא זה שנותן את הטון ברכב.

 

השאלה היא האם העוצמה שה CERWIN VEGA HED-1602 יתנו אחרי שאני אחבר אותם למגבר תספק אותי ....

אם אני עובר את התקציב שלי אז אני אחכה ..... ותמיד אפשר למצא מציאות או משומש.

בכל אופן כרגע יש לי מגבר שמריץ את הסאב שהוא בסדר אבל בעתיד אני כנראה אחליף אותו למשהו יותר איכותי.

יש לי בבית רמקולים של JBL - GPT62, מה אתם אומרים עליהם? לחבר אותם בתור האחוריים? הם 75W לא כתוב אם זה נתון MAX או RMS, לכן אני מניח שזה RMS.

אז כנראה שאני אקנה רק מגבר 4 ערוצים לבינתיים אני אחבר אליו רק את הקומפוננט הקדמי ובעתיד אני אחבר אליו גם את האחוריים שאני יוסיף או שבינתיים אני אחבר את הJBL מאחורה.

איזה מגבר אתם אומרים לקנות?

יכול להיות שנאי יכול לקנות בהזדמנות ROCKFORD או JBL מגברים משומשים - מה אתם אומרים?

 

אני אוהב את המגברים של רוקפורד (טוב, אני דיי משוחד) אבל גם המגברים של JBL הם מצויינים, לך על מה שיותר מתאים לך (ואח"כ גם לפי המחיר) . . .

תקח בחשבון שאם אתה הולך על מגבר של רוקפורד אז הם מאוד מתחממים, במיוחד אם מדובר על מגבר חזק שלהם (אני עדיין לא התקנתי את המגבר שלי וכבר יש לי בבית 2 מאווררים מוכנים להתקנה עם המגבר) . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...