Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

שאלה:

אני צריך לעשות טסט לאוטו הונדה ג'אז. האוטו הוא שנתיים על הכביש.

האוטו עשה 20000 ק"מ סך הכל בשנתיים אלה ללא שום בעייה.

לא היה לי רכב לפני כן כך

שאין לי ניסיון בהעברת טסט לאוטו.

האם כדאי לעשות את הטסט לאוטו במוסך המורשה ?

או שהמחירים לטסט יותר גבוהים משמעותית מאשר במוסך לא מורשה.

למישהו יש מושג מה סדר גודל של מחיר לטסט לאוטו כזה ? האם זה

50 - 100 ש"ח ? או יותר ?

בברכה

רפי

פורסם

שלם את הרישין החדש שקיבלת בדואר, קח איתך תעודת ביטוח ותעודת זהות וסע למכון רישוי.

לפני שאתה יוצא, בדוק שכל הנורות (פנסים ראשיים, אור בלם, אור אחורי, איתותים, רוורס ותאורת מספר) פועלים.

אם יש נורות שרופות, תחליף.

 

עלות בדיקה במכון רישוי - כ 100 ש"ח.

 

רכב בן שנתיים עם 20.000 עובר טסט בלי שום בעיה ב 99.9% מהמקרים.

 

 

פורסם

תודה על תשובתך!

 

סליחה על הבורות, אני חדש בעניין: לגבי תעודת ביטוח:

האם זה בסדר להביא את ביטוח החובה של השנה השנייה מתוך השנתיים ?

או שאני חייב קודם לכן לחדש את הביטוח לשנה הבאה ולהביא את הביטוח החדש?

 

בברכה

רפי

פורסם

שלום,

 

אתה צריך להביא איתך תעודת ביטוח חובה שתהיה בתוקף ליום ביצוע הטסט. גם אם היא מסתיימת בעוד כמה ימים, זה בסדר.

 

העיקר שהיא תהיה בתוקף באותו יום.

 

אה, וכמובן תוודא שיש ברכב אפוד זוהר, פח אשפה, משולש אזהרה, גלגל ספייר, לפעמים הדברים האלו נבדקים ולפעמים לא, אבל כמובן צריך שיהיו.

 

את עלות הבדיקה אתה משלם ישירות למכון הרישוי, בקופה שלהם.

 

וודא בסיום שאתה מקבל רישיון רכב חתום+דף תוצאות בדיקה. ומדבקה על החלון. תסיר את המדבקה הישנה ותדביק חדשה.

 

 

פורסם

רפי שלום:

 

בעת ביצוע הטסט לרכב אתה צריך להציג את התעודת הביטוח שבתוקף ליום ביצוע הטסט.

 

גם אם הביטוח פג יום אחרי הטסט זה לא מעניין אותם.

 

כל עוד במעוד ביצוע הטסט עצמו הביטוח בתוקף אתה מסודר.

 

בהצלחה

פורסם

אם אתה נורא חושש מהטסט (בלי סיבה כמו שכבר אמרו לך)

אתה יכול לתת למוסכניק לקחת את הרכב למכון הרישוי במקומך בתשלום נוסף של 100-200 עבור הזמן שלו (תצטרך לשלם גם את ה100 שקל בערך עבור ביצוע הטסט עצמו)

×
×
  • תוכן חדש...