Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום ראשון עם הגולף החדשה שלי 1.4 בלו מושן רשמים ראשונים.


OLTURBO
שימו לב! השרשור הזה בן 3245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום נמסרה לי בשעה טובה הגולף החדשה 1.4 דור 7 , מספר רשמים ראשונים מ170 ק״מ ראשונים...

ברצוני לציין שהרכב הקודם שלי היה גולף גם כן דור 6 1.4 122 כ״ס כך שיש לי את הכלים לבחון את את השיפור באם קיים ( רמז ועוד איך קיים!)

 

1. חייב לציין , מרגיש קפיצת מדרגה בכל התחומים , למרות הדמיון החיצוני כל אלמנט ברכב הוא חדש לחלוטין ! , תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותי , רוב הכיוונונים שהיית צריך לחבר מחשב ותוכנה על מנת לבצע ניתנים לכיוון והגדרה ממערכת המולטימדיה , לדוגמא : נעילה אוטומטית , איתותי נוחות, תפקוד אורות ועד ועוד , מחשב הדרך עבר שדרוג משמעותי מדגם הטרנדליין הקודם , כל האינפורמציה מופיעה עליו , כולל mp3 tags , מידע מהטלפון , סוף סוף לא צריך לדפדף על מנת לראות טמפ חיצונית, חיישן הקרבה במערכת המולטימדיה פיצ׳ר נחמד , המערכת אפילו מזכירה לך לא לשכוח את הטלפון באוטו בהודעה על גבי המסך כאשר טלפון מחובר דרך BT.

כל אורות המחוונים והכפתורים הוחלפו מאדום ללבן בוהק , המראה מרשים מאד ויוקרתי !

2. מערכת עצור סע : אני חייב לציין שמאד חששתי שזה יהיה מציק ובטוח אבטל אותה באופן קבוע , ובכן הפתעה ! ממש לא מורגש , ההנעה מיידית ואין שום עיכוב , החשש היחידי שזה יקצר את חיי הסטרטר.

3. DSG : חלק מאד ! ניכר שיפור משמעותי ! מהדגם הקודם , תגובה הרבה יותר מעודנת , (רק נקווה שיישאר כך... ושלא נצטרך להחליף מצמדים כמו בדור הקודם)

4. בלם יד חשמלי עם auto hold נחמד מאד , הרגל יכולה לנוח בעצירות גם כן... מומלץ לבטל את ה auto hold בפקקים כי הוא לא מאפשר זחילה.

5. מנוע וסחיבה : ניכר שיפור קל מדגם ה 1.4 הקודם , בעיקר מורגש שלאוטו יש יותר ״אוויר״ במהירויות שיוט מעל 100 קמ״ש , תחושה יותר הרמונית ושיהויי טורבו פחות מורגש.

6. שששששש , פשוט שקט, ניתן להפיל סיכה במאה קמ״ש ולשמוע אותה, גם הדגם הקודם היה שקט אבל פה ממש התעלו עליו.

7. תא מטען : הרצפה ניתנת לכיוונון , אם רוצים עמוק או רוצים גבוה לנוחות הטענה.

8. אחיזה שיכוך מהמורות , עדיין לא יצא לי לנהוג בכביש שיאפשר בחינה מדוקדקת אבל יכול לומר שיש שיפור (קל אמנם)

 

סיכום: כל אלמנט ברכב שופר לעומת הדור הקודם , קראתי לפני מספר ימים ביקורת שפורסמה פה בפורום על ידי חבר העונה לכינוי 504 , הוא גרם לי לחשוש וטען שהגולף הלכה אחורה , שחסכו ועוד מספר טענות שהיום אני יכול לומר לכם באחריות הם קישקוש מקושקש , ואני אומר לכם את זה בתור בעלים של הדור הקודם שיכול לערוך השוואה ( לא נראה לי שהבחור החזיק גולף דור 6 אחרת לא ניתן להבין איך הגיע למסקנות המגוחכות הללו).

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נחמד לשמוע

עוד כשבוע אני מקבל את שלי..

מענין יהיה לראות גם אם באמת קיים שינוי מורגש בצריכת הדלק

 

170 ק״מ ראשונים בינתיים ממוצע של 15.5 , נהיגה לא חסכנית , מניח שבנהיגה חסכנית אפשר להשיג תוצאה טובה יותר, ידוע גם שבהתחלה הצריכה יותר גבוהה עד שהמנוע ״נפתח״ קצת.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שדרוג רציני.

ההורים שלי נכון לעכשיו נשארים עם ה-MK6 122TSI.

ממתינים גם לאוקטביה החדשה, ואז יחליטו אם לשדרג לגולף, אוקטביה או להשאר עם הנוכחית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיהיה במזל טוב.

 

שמח לשמוע שאתה נהנה מהרכב. תמיד אהבתי את הגולף למרות שלדעתי ה MK7 לא עשתה שינוי חיצוני מורגש מה- MK6.

 

אבל נשמע שאתה באמת מרגיש את התנהגות הכביש והמכלול החדש. בהצלחה 8)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא טוען שהגולף מכונית גרועה-הבעיה היא רמת האבזור

גולף מאובזרת כמו באירופה-מחר הייתי קונה!

 

מסכים לחלוטין כשמדובר בדגם ה 1.2 , במקרה של ה 1.4 יש קפיצה משמעותית באבזור לעומת הדגם היוצא : בקרת שיוט , שליטה מההגה , דיבורית BT מובנית, מחשב דרך מורחב ועוד , קצת מבאס באמת שהתקמצנו על ג'אנטים , אבל זה עניין שניתן לפתרון בצורה קלה (וזולה) יחסית.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלת הטבות כלשהן בעת הרכישה?

כמו כן, שתף עם תמונות!

 

תתחדש!

 

תודה ! טרייד אין מחירון , צבע מטלי ללא תוספת , חיישני רוורס וטיפול ראשון חינם .

 

תמונות בהמשך :-)

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גרסא של 1.8 BM? או שכבר זה מאבד מאפקט החיסכון :lol:

 

ועוד שאלה, יטמיעו את הטכנולוגיה גם בסיאט? יכול להיות נחמד רכב זריז עם צריכה של מעל 13 ק"מ לליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול להסביר מה הקטע בדיוק עם הבלו מושן? בדיזל אני יודע שמדובר בתוסף אוריאה שמפחית את הזיהום אבל בבנזין אין לי מושג מה זה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...