Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום ראשון עם הגולף החדשה שלי 1.4 בלו מושן רשמים ראשונים.


OLTURBO
שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא נשמע הגיוני בכלל, לא בוצעו במנוע הזה שינויים דרסטיים שיביאו ליותר מ-25% חסכון בהשוואה לדגם הקודם וזה עוד בתחילת ההרצה? המנוע שאמור להיות חסכוני זה החזק יותר דווקא שלא משווק פה שיודע לנתק 2 צילינדרים בשיוט..

 

קודם כל על שיפור שכזה הצהירה פולקסווגן שהציגה את הגולף החדשה. הגיוני? כן. משקל מופחת, מקדם גרר נמוך יותר, מערכת עצור/סע ולמרות נתוני הספק כבעבר, מדובר במנועים כמעט חדשים לחלוטין (בלוק חדש וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה לא נשמע הגיוני בכלל, לא בוצעו במנוע הזה שינויים דרסטיים שיביאו ליותר מ-25% חסכון בהשוואה לדגם הקודם וזה עוד בתחילת ההרצה? המנוע שאמור להיות חסכוני זה החזק יותר דווקא שלא משווק פה שיודע לנתק 2 צילינדרים בשיוט..

 

אז מה החלטת להתווכח עם המציאות ? אני אומר לך שזה מה שיצא , ראה הסבר מפורט ומנומק היטב בתגובה מעלי.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שזה פשוט הפתעה גדולה למדי, אז היה קשה לעכל.עכשיו גם בדקתי נתוני יצרן הרשמיים, לפיהם אמור להיות שיפור של כ-20%. אגב מדדת לפי תדלוק (תדלוקים) או מחשב דרך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל על שיפור שכזה הצהירה פולקסווגן שהציגה את הגולף החדשה. הגיוני? כן. משקל מופחת, מקדם גרר נמוך יותר, מערכת עצור/סע ולמרות נתוני הספק כבעבר, מדובר במנועים כמעט חדשים לחלוטין (בלוק חדש וכו').

באמת? לא ידעתי ששידרגו את מנועי הtsi למישהו יש מידע על כך?

how it's like to drive :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שזה פשוט הפתעה גדולה למדי, אז היה קשה לעכל.עכשיו גם בדקתי נתוני יצרן הרשמיים, לפיהם אמור להיות שיפור של כ-20%. אגב מדדת לפי תדלוק (תדלוקים) או מחשב דרך?

 

יש לי תחנת דלק ממש ליד העבודה , בשביל הבדיקה מילאתי עד האוטומט לפני נסיעה הביתה , למחרת תידלקתי שוב לפני היציאה הביתה , כמובן שאיפסתי את שעון ה TRIP לפני תחילת הבדיקה , הנתון בחישוב הידני יצא תואם למחשב הדרך דרך אגב , נו אז מה אתה אומר הבדיקה שלי עומדת בסטנדרטים ? :-)

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת? לא ידעתי ששידרגו את מנועי הtsi למישהו יש מידע על כך?

 

המנוע נראה שונה ממנוע 1.4 הקודם , ישלו קוד מנוע חדש: MCBA , הקודם היה CAX הוא שוקל פחות 40 ומשהו קילו , המיקום שלו בתא המנוע שונה , הוא מוטה לאחור (בדור 6 הוא מוטה לפנים) השילוב שלו עם ה DSG הרבה יותר מוצלח לטעמי והוא נעים אפילו בזחילות ופקקים.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע נראה שונה ממנוע 1.4 הקודם , ישלו קוד מנוע חדש: MCBA , הקודם היה CAX הוא שוקל פחות 40 ומשהו קילו , המיקום שלו בתא המנוע שונה , הוא מוטה לאחור (בדור 6 הוא מוטה לפנים) השילוב שלו עם ה DSG הרבה יותר מוצלח לטעמי והוא נעים אפילו בזחילות ופקקים.

שניהם 122 כ"ס? במנועי ה1.2 יש שינוי?

how it's like to drive :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי תחנת דלק ממש ליד העבודה , בשביל הבדיקה מילאתי עד האוטומט לפני נסיעה הביתה , למחרת תידלקתי שוב לפני היציאה הביתה , כמובן שאיפסתי את שעון ה TRIP לפני תחילת הבדיקה , הנתון בחישוב הידני יצא תואם למחשב הדרך דרך אגב , נו אז מה אתה אומר הבדיקה שלי עומדת בסטנדרטים ? :-)

 

בהחלט. אני רק מקווה שזה לא יהיה בלעדי רק ל-VW, אלא יוצג שיפור דומה גם בסיאט ליאון, כך שתהיה אופציה ידנית חסכונית בסגמנט המשפחתי בשוק יד2 בעוד מספר שנים. תכלס, אין שום אתרון לסופר-מיני על הגולף בצריכת דלק, להיפך, הגולף יותר חסכונית מלא מעט רכבי סופר-מיני! עבודה יפה עשו שם ב-VAG. :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי גם את האוטו אתמול , גם אני עברתי מדור 6 TSI 122 לדור 7 TSI 122

חייב לציין שבאמת מורגש שהאוטו הרבה הרבה יותר זריז, כל לחיצה קטנה על הגז והאוטו מגיב ממש יפה

גם בקטע של עליה על במפרים או בורות קטנים האוטו באמת מרגיש הרבה הרבה יותר טוב

 

בנתיים אחרי יום של נסיעה, האמת שאני חייב להגיע שהקטע הזה שהאוטו נכבה בעצירה ואז מפעיל את עצמו שוב בלחיצה על הגז , קצת מציק ומרגיש לא טבעי

במקום שבאופן שקט אני יתחיל נסיעה אז יש את החצי שניה הזאת של ההנעה שממש לא מרגישה "כפית"

 

אשמח לתת עוד רשמים בהמשך או לענות על שאלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...
היום נמסרה לי בשעה טובה הגולף החדשה 1.4 דור 7 , מספר רשמים ראשונים מ170 ק״מ ראשונים...

ברצוני לציין שהרכב הקודם שלי היה גולף גם כן דור 6 1.4 122 כ״ס כך שיש לי את הכלים לבחון את את השיפור באם קיים ( רמז ועוד איך קיים!)

 

1. חייב לציין , מרגיש קפיצת מדרגה בכל התחומים , למרות הדמיון החיצוני כל אלמנט ברכב הוא חדש לחלוטין ! , תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותי , רוב הכיוונונים שהיית צריך לחבר מחשב ותוכנה על מנת לבצע ניתנים לכיוון והגדרה ממערכת המולטימדיה , לדוגמא : נעילה אוטומטית , איתותי נוחות, תפקוד אורות ועד ועוד , מחשב הדרך עבר שדרוג משמעותי מדגם הטרנדליין הקודם , כל האינפורמציה מופיעה עליו , כולל mp3 tags , מידע מהטלפון , סוף סוף לא צריך לדפדף על מנת לראות טמפ חיצונית, חיישן הקרבה במערכת המולטימדיה פיצ׳ר נחמד , המערכת אפילו מזכירה לך לא לשכוח את הטלפון באוטו בהודעה על גבי המסך כאשר טלפון מחובר דרך BT.

כל אורות המחוונים והכפתורים הוחלפו מאדום ללבן בוהק , המראה מרשים מאד ויוקרתי !

2. מערכת עצור סע : אני חייב לציין שמאד חששתי שזה יהיה מציק ובטוח אבטל אותה באופן קבוע , ובכן הפתעה ! ממש לא מורגש , ההנעה מיידית ואין שום עיכוב , החשש היחידי שזה יקצר את חיי הסטרטר.

3. DSG : חלק מאד ! ניכר שיפור משמעותי ! מהדגם הקודם , תגובה הרבה יותר מעודנת , (רק נקווה שיישאר כך... ושלא נצטרך להחליף מצמדים כמו בדור הקודם)

4. בלם יד חשמלי עם auto hold נחמד מאד , הרגל יכולה לנוח בעצירות גם כן... מומלץ לבטל את ה auto hold בפקקים כי הוא לא מאפשר זחילה.

5. מנוע וסחיבה : ניכר שיפור קל מדגם ה 1.4 הקודם , בעיקר מורגש שלאוטו יש יותר ״אוויר״ במהירויות שיוט מעל 100 קמ״ש , תחושה יותר הרמונית ושיהויי טורבו פחות מורגש.

6. שששששש , פשוט שקט, ניתן להפיל סיכה במאה קמ״ש ולשמוע אותה, גם הדגם הקודם היה שקט אבל פה ממש התעלו עליו.

7. תא מטען : הרצפה ניתנת לכיוונון , אם רוצים עמוק או רוצים גבוה לנוחות הטענה.

8. אחיזה שיכוך מהמורות , עדיין לא יצא לי לנהוג בכביש שיאפשר בחינה מדוקדקת אבל יכול לומר שיש שיפור (קל אמנם)

 

סיכום: כל אלמנט ברכב שופר לעומת הדור הקודם , קראתי לפני מספר ימים ביקורת שפורסמה פה בפורום על ידי חבר העונה לכינוי 504 , הוא גרם לי לחשוש וטען שהגולף הלכה אחורה , שחסכו ועוד מספר טענות שהיום אני יכול לומר לכם באחריות הם קישקוש מקושקש , ואני אומר לכם את זה בתור בעלים של הדור הקודם שיכול לערוך השוואה ( לא נראה לי שהבחור החזיק גולף דור 6 אחרת לא ניתן להבין איך הגיע למסקנות המגוחכות הללו).

 

 

אני שוקל לרכוש את הרכב המדובר במחיר החדש 2015, גולף 1.4 TSI טרנדליין. רציתי לשאול אותך במידה ועדיין מחזיק ברכב להתרשמותך אחרי כשנתיים שהרכב ברשותך. אני שואל במיוחד לאור כל סיפורי הזוועה על אמינות הגיר DSG וגם במידה מסויימת מנוע ה TSI.

האם חווית בעיות או תקלות מסויימות באיזה מהמכלולים ברכב? אם כן, תוכל לפרט? מה מידת שביעות רצונך מהרכב? מה היא צריכת הדלק האמיתי מחוץ לעיר, בנסיעה מעורבת ובעיר? עלויות טיפולים שנתיים?

אשמח לכל תובנה שתעזור לי להחליט.

אני אוהב את החדשנות הטכנולוגית של הרכב, אבל מאוד חושש מבעיות אמינות קשות.

 

אשמח לשמוע את חוות דעתך.

כמו כן כל מי שיש לו נסיון עם הרכב הנ"ל, מוזמן לכתוב.

 

חשוב לי לדעת אם אכן במודלים 2013 והלאה אכן נפתרו כל המחלות של הרכב, במיוחד הגיר.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שוקל לרכוש את הרכב המדובר במחיר החדש 2015, גולף 1.4 TSI טרנדליין. רציתי לשאול אותך במידה ועדיין מחזיק ברכב להתרשמותך אחרי כשנתיים שהרכב ברשותך. אני שואל במיוחד לאור כל סיפורי הזוועה על אמינות הגיר DSG וגם במידה מסויימת מנוע ה TSI.

האם חווית בעיות או תקלות מסויימות באיזה מהמכלולים ברכב? אם כן, תוכל לפרט? מה מידת שביעות רצונך מהרכב? מה היא צריכת הדלק האמיתי מחוץ לעיר, בנסיעה מעורבת ובעיר? עלויות טיפולים שנתיים?

אשמח לכל תובנה שתעזור לי להחליט.

אני אוהב את החדשנות הטכנולוגית של הרכב, אבל מאוד חושש מבעיות אמינות קשות.

 

אשמח לשמוע את חוות דעתך.

כמו כן כל מי שיש לו נסיון עם הרכב הנ"ל, מוזמן לכתוב.

 

חשוב לי לדעת אם אכן במודלים 2013 והלאה אכן נפתרו כל המחלות של הרכב, במיוחד הגיר.

 

תודה

 

כן הרכב עדיין ברשותי, מאד מרוצה!!, 52 אלף ק״מ, שום תקלה משום סוג, הגיר באותו מצב כמו שיצא מהחברה חלק ונעים.

צריכת הדלק השתפרה אחרי שהמנוע ״נפתח״, היום אני עושה בממוצע בין 16 ל17

ממליץ בחם!, הבנתי שהיום הוא כבר מגיע עם ג׳נטים מראות מתקפלות ומערכת להתראה על עייפות וגם זול יותר משמעותית, בהחלט קנייה מומלצת!!!

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...