Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבוע האחרון כאשר אני מניע את הרכב, למשך כ-10 שניות נשמעות חריקות/צווחות מהמנוע. לאחר מכן נעלמים הרעשים.

אין בעיה בהתנעה, הרכב לא נכבה, רק הרעש צורם ומעצבן.

מה יכולה להיות הסיבה?

הכי טוב FSI!

פורסם
בשבוע האחרון כאשר אני מניע את הרכב, למשך כ-10 שניות נשמעות חריקות/צווחות מהמנוע. לאחר מכן נעלמים הרעשים.

אין בעיה בהתנעה, הרכב לא נכבה, רק הרעש צורם ומעצבן.

מה יכולה להיות הסיבה?

בדוק רצועות (מזגן - ה"כ)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הרצועות בסדר... ובמוסך לא ניתן היה לשמוע את הרעשים כיוון שהם מופיעים רק מיד לאחר הנעה, ורק בהנעה הראשונה של היום, או לאחר המתנה של כמה שעות טובות.

 

עוד רעיונות?

הכי טוב FSI!

פורסם

חבל שאתה שולל מהר מדי דעות של אנשים מקצוענים , הרעש כמעט בטוח מהרצועות זה שהן לא קרועות לא אומר שהן בסדר כנראה שהן התיבשו כבר וצריך להחליפן לפני שתניע ואחת מהן תקרע מהלחץ או יותר גרוע בזמן נסיעה.

פורסם
זה שהן לא קרועות לא אומר שהן בסדר כנראה שהן התיבשו כבר .

 

הרצועות לא חייבות להתיבש.



הד"כ זה קורה כשהן לא מתוחות מספיק וזה מאד שכיח כשמחליפים אותן בחדשות שאז לאחר מספר קילומטרים חוזרים למתיחה אם יש רעשים

פורסם
חבל שאתה שולל מהר מדי דעות של אנשים מקצוענים , הרעש כמעט בטוח מהרצועות זה שהן לא קרועות לא אומר שהן בסדר כנראה שהן התיבשו כבר וצריך להחליפן לפני שתניע ואחת מהן תקרע מהלחץ או יותר גרוע בזמן נסיעה.

לא שללתי אף דעה, חס וחלילה. הלכתי למוסך והם שללו את עניין הרצועות. המתיחות של הרצועות כולן היתה בסדר, ואף אחת מהן לא חדשה, או לחילופין ישנה ויבשה.

בעניין השכן, זה מה שאעשה, ואולי אז אדע טוב יותר...

הכי טוב FSI!

×
×
  • תוכן חדש...