Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2.0 TSI רעשים מהמנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה הבחנתי ברעשים מוזרים מהמנוע, הרכב עבר בסה"כ 5K ק"מ, סיאט לאון FR+ 2012 ידנית.

הרעשים שאני שומע הם מין תקתוקים שלא נשמעו לפני, אלו תקתוקים שנוספים לרעשים שהTSI מפיק.

בנוסף לזה יש לי שריקות מכיוון המנוע שהולכת וחוזרות, כמובן שמרפי חייב להיכנס לסיפור שמגיעים לצ'מפיון ואז השריקות מפסיקות.

בכל מקרה לא נדלקה שום מנורה וצ'מפיון לא שמו לב למשהו מוזר.

אני יודע בוודאות שמשהו לא בסדר במנוע, מה לעשות?

חשוב לציין שהשריקות נשמעות גם כשאני יושב בתוך הרכב וגם בזמן נסיעה וגם בסרק בעמידה במקום, השריקה נשמעת כמו צפירה באוזן שאתה במקום שקט, מין שריקה חופרת כזאת.

מה אתם אומרים?

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

ייתכן שמקור רעשי התקתוק הוא מחיבור רופף של צינורות דלק ויש על זה ריקול תבדוק בחברה,פשוט שמים בנד אחר ומחזקים.

 

בכל מקרה זאת הייתה הבעיה אצלי ,תבדוק מול החברה לדעתי ברכב חדש אם יש ספק אז אין ספק סע למרכזי יש אחריות!

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

גיסתי קנתה רומסטר TSI חדששששש

הרכב עם 200 ק"מ בסך הכל אבל המנוע שלו מרעיש במצב עמידה יותר מהדייהטסו הזקנה שלנו

ככה זה בTSI או שהיא אמורה לבדוק את זה?

פורסם

TSI נשמע כמו מכונת תפירה אין מה לעשות אבל אצלי זה שונה.

 

השריקות לא מהטורבו, השריקות נשמעות גם בבעמידה במקום.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

×
×
  • תוכן חדש...