Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 600000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-600000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

148 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-600000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי S4
    • אאודי A6 4.2Q
    • אאודי A8 3.0
    • ב.מ.וו 545
    • ב.מ.וו 730
    • יגואר S-TYPE R 4.2
    • מרצדס S350
      0
    • מרצדס CLK 500 או 320 קבריולה
    • פורשה קאיין S
    • פורשה בוקסטר S 3.2


פוסטים מומלצים

פורסם

הסקרים הבאים כוללים מכוניות אשר המכנה המשותף היחיד לכולן הוא סכום הכסף שהן עולות כחדשות בארץ ישראל. עליכם לבחור את הדגם שהייתם רוצים לעצמכם לו היה לכם הכסף הזה להוציא (אך ורק על רכב חדש, כמובן). לתשומת לבכם לא כל דגמי המכוניות הוכנסו לסקר, מפאת חוסר מקום ועניין. לשם הנוחות לכל סכום כסף ניתן להוסיף או להוריד כמה עשרות אלפי שקלים, כך שלא תמיד האפשרויות יעלו בדיוק את סכום הכסף שבכותרת. הדגמים המוצגים כאן הם ברמת הגימור הגבוהה ביותר הנכנסת לתקציב (לרוב זו רמת הגימור הבסיסית או קצת מעליה - במכוניות ברמות המחיר האלו עלויות שידרוג רמת הגימור יכולות להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים).

 

והנה הסקר ה-11:

 

שימו לב - התמונות להמחשה בלבד

 

 

אילו היו לך כ- 600000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

 

א. אאודי S4

 

s4.jpg

 

ב. אאודי A6 4.2Q

 

a642.jpg

 

ג. אאודי A8 3.0

a830.jpg

 

ד. ב.מ.וו 545

 

545.jpg

 

ה. ב.מ.וו 730

 

730.jpg

 

ו. יגואר S-TYPE R 4.2

 

styper.jpg

 

ז. מרצדס S350

s350.jpg

 

ח. מרצדס CLK 500 או 320 קבריולה

clkcab.jpg

 

ט. פורשה קאיין S

cayennes.jpg

 

י. פורשה בוקסטר S 3.2

boxsters.jpg

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עוד פעם בחרתי את הפורשה

אין מה לעשות כולם חולמים על שיהיה להם מכונית על

אני רוצה רק פרשה

פורסם

האמת היא שאף אחת מהמכוניות הנ"ל לא קורצת לי יותר מדיי.

 

דווקא בסכומים היותר זולים היו מכוניות שאהבתי יותר.

אבל ככה זה בחיים, מכריחים אותך לקחת רכב ב-600K ש"ח :lol:

 

בקיצור אני הולך על הCLK 500 מכיוון שהיא משלבת לדעתי את הכי טוב יוקרה, פוזה, ביצועים וכנראה שגם הנאה מנהיגה.

 

הבוקסטר מהווה פשרה גדולה בחיי היום-יום לדעתי (2 מושבים בכל זאת).

 

וכל השאר אלו רכבים שיתאימו יותר לחבר'ה מאחוזת ראשונים מאשר לי.

פורסם

אני התלבטתי בין הפורשה לבין המרצדס CLK קבריולט, לבסוף החלטתי לבחור במרצדס,בנוסף במרצדס יש גם גג קשיח ככה שיש אפשרות של מראה קופה וגם בחורף יהיה הרבה יותר נעים עם הגג הקשיח מאשר בגג עם בד.

פורסם

צהריים טובים,

 

 

אני בחרתי ב-545. למה? רכב משובח בעל עיצוב מרהיב (לטעמי). חוץ מזה , היא BMW וזה אומר הכל :-P.

 

האופציה השנייה - S Type R.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נקרעתי בין ה-545 ל-s-type

 

המוח אמר ב.מ.וו הלב אמר יגואר

 

בחרתי ב-s-type 4.2 r

בהחלט תמורה נדירה לכסף.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם

היה בחירה קשה מאוד בין הבימר 545 לclk ולבוקסטר, בסופו של דבר בחרתי בפרשה, בעיקר בגלל העיצוב (והיא גם תנצח פה).

פורסם

אני בוחר באאודי S4. פשוט בגלל שלא חסר בה שום דבר, יש בה כל דבר שאפשר לרצות. בעצם חוץ מ2 דלתות...אבל הCLK מכוערת לדעתי.

למרות זאת, די ברור שהבוקסטר תנצח בסקר...

פורסם

בוקסטר= מכונת נהיגה עם מנוע נהדר...

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

את הבוקסטר,אני לא יקח,היא לא מתאימה לצרכים שלי.

את הקאיין...לא צריך.

את המכוניות פאר...אני אקנה(טפו טפו טפו)שאני כבר יהיה בין 45+.

למרות שמבין המכוניות פאר,היתי לוקח את האודי.

 

בהתחלה התלבטתי בין ה-CLK500 לבין ה-S4.

שתיהם מגרות,שתהים יפות,אבל...

אבל במחיר שלהם יש את ה-מכוניות יוקרה.

האודי A6,ניראת לטעמי די מגושמת,ואת תא הנוסעים שלה לא כ"כ אהבתי.למרות שלא היתי מתנגד...

הב.מ.וו מאוד מגרה,אבל...לצידה עומדת היגואר S-Type R...

שהיא מנצחת בקטגוריית היוקרה בסקר הנ"ל(לטעמי).

והיא גם מנצחת אצלי בסקר עצמו.

למרות שאני עוד די צעיר בשביל מכונית יוקרה...אני לא יכול לעמוד בפיטוי.

היא פשוט יגואר.

 

תביאו לי בבקשה S-Type R בצבע שחור...

פורסם

 

בהתחלה התלבטתי בין ה-CLK500 לבין ה-S4.

שתיהם מגרות,שתהים יפות,אבל...

אבל במחיר שלהם יש את ה-מכוניות יוקרה.

האודי A6,ניראת לטעמי די מגושמת,ואת תא הנוסעים שלה לא כ"כ אהבתי.למרות שלא היתי מתנגד...

הב.מ.וו מאוד מגרה,אבל...לצידה עומדת היגואר S-Type R...

שהיא מנצחת בקטגוריית היוקרה בסקר הנ"ל(לטעמי).

והיא גם מנצחת אצלי בסקר עצמו.

למרות שאני עוד די צעיר בשביל מכונית יוקרה...אני לא יכול לעמוד בפיטוי.

היא פשוט יגואר.

 

תביאו לי בבקשה S-Type R בצבע שחור...

בקטגוריית יוקרה המרצדס S מנצחת, אבל לא עם המנוע 3.5 הגרוע יחסית.


×
×
  • תוכן חדש...