Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 600000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-600000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

148 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-600000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי S4
    • אאודי A6 4.2Q
    • אאודי A8 3.0
    • ב.מ.וו 545
    • ב.מ.וו 730
    • יגואר S-TYPE R 4.2
    • מרצדס S350
      0
    • מרצדס CLK 500 או 320 קבריולה
    • פורשה קאיין S
    • פורשה בוקסטר S 3.2


פוסטים מומלצים

פורסם
הקטע הוא שבסכום כזה אפשר להביא את המכונית שאתה באמת אוהב ולהשקיע בה שזה עוד יותר כיף,

מאשר "לקנות מכונית למעמד שלך.."!

אבל יש לנו פה סקר...=לבחור מכוניות מהסקר.

נכון שזה יותר כיף לשפר...אבל כמו שאמרתי...זה סקר.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתכלס המכוניות פה בכלל לא מושכות אותי...

כולן מכוניות כח ועוצמה אדירה, אבל אל תשכחו שאין לכם דלקן....

חוץ מזה אלו מכוניות המשדרות באופיין "צפוניות" וסנוביות לא מעט....

הייתי לוקח רכב טיפה ספורטיבי, קטן, עם שלדה ומרכב צנומים, ופשוט מרכיב אותו מהתחלה

עם שיפורים ברמות הכי מטורפות שאפשר....

אז הרכב שהייתי משקיע בו יכל להיות מיני קופר S או איזה לנצ'יה מהממת...

 

או טויוטה 94 XLI עם 2 פסים לבנים מדהימים :)

זיוני שכל.

ב.מ.וו צפוני אבל מיני קופר לא? אתה יודע שמיני קופר זה גם של ב.מ.וו? ושבן אדם שיש לו כסף ורוצה איכות הוא לא בהכרח "סנוב וצפוני". ויופי לך שהיית לוקח רכב קטן, אז מי שהוא אדם גדול וצריך רכב גדול אז הוא צפוני? בקיצור אתה ממורמר.

פורסם

אני לא ידוע מה אתם חושבים

 

אבל ה A8 הזאת היא מכונית מיוחדת

 

כח יש

יופי יש

סטייל יש

 

מכונית כזאת במוסך שלי אין

אבל אני ישיג

 

שנה טובה

וחג שמח לאוניד

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר


×
×
  • תוכן חדש...