Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 600000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-600000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

148 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-600000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי S4
    • אאודי A6 4.2Q
    • אאודי A8 3.0
    • ב.מ.וו 545
    • ב.מ.וו 730
    • יגואר S-TYPE R 4.2
    • מרצדס S350
      0
    • מרצדס CLK 500 או 320 קבריולה
    • פורשה קאיין S
    • פורשה בוקסטר S 3.2


פוסטים מומלצים

פורסם

ההתלבטות הרצינית שלי הייתה בין המרצדס S CLASS לבין הב.מ.וו 730.

בגלל האהבה שלי ליצרן הבווארי(וגם בגלל שהמרצדס מוחלפת בקרוב), נאלצתי לבחור בב.מ.וו כיקירת ליבי.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בחרתי בפורשה.

בסקר הקודם בחרתי במרצדס כי חשבתי שהיא באה עם גיר ידני, אולם הבנתי שהן באות ארצה רק עם גיר אוטומטי, לכן הפעם הבנתי את טעותי, והלכתי על הפורשה. בעיקר בגלל הביצועים, הגיר הידני, ההנעה וההנאה, הכיף בנסיעת TOP LESS, וקצת גם בגלל העיצוב.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

ומה שלומה של ה-M3?

עומדת בתקציב (עד כמה שזכור לי).

זאת הבחירה, אפילו לפני הבוקסטר.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
ומה שלומה של ה-M3?

עומדת בתקציב (עד כמה שזכור לי).

זאת הבחירה, אפילו לפני הבוקסטר.

 

אתה כנראה צודק. הבעיה היא שאין לי את המחיר שלה והוא לא מופיע בשום מחירון (בניגוד ל-S4 למשל). לא ממש התכוונתי להתקשר ל-BMW בשביל הסקרים האלו :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סקר קשה ...

 

לא יכולתי להחליט בין שתי מכוניות : S - Type R והבוקסטר , כל אחת היא קטגוריה אחרת ...

אז ...

כרגע שעוד אין לי משפחה (אישה , ילדים) אני לוקח בוקסטר ,

בעתיד S - Type R .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
בקטגוריית יוקרה המרצדס S מנצחת, אבל לא עם המנוע 3.5 הגרוע יחסית.

ה-מרצדס S-CLASS היא בקטגוריית הפאר.היא מתחרה ב-ב.מ.וו סדרה 7 ובאודי A8.

מנוע ה-3.5(שזה בעצם...3.7 ל')גרוע יחסית?מה הקשר?זה מנוע חזק!וטוב יחסית!

אולי לעומת ה-5.0 הוא לא טוב,אבל יחסית לקטגוריה שלו(מנוע ה-3.0 ל'+)הוא טוב.

 

ובקטגוריית היוקרה יש את ה-אודי A6 4.2Q,ב.מ.וו 545,והיגואר S-Type R...

ולדעתי היגואר מנצחת פה.

פורסם

איפה ה XJ החדשה?.....

הדגם הפשוט שלה היה יכול להיכנס לסקר כאן ולהתחרות בב.מ.וו 7\S CLASS\אוודי A8.

 

רוני, לאחר בדיקה קטנטנה, ה S TYPE R עולה כ 704,498 ש"ח. 100 אלף ש"ח יותר מדיי...

עכשיו המחיר שלה הגיוני יחסית למחיר של ה 545. (פשוט בהתחלה לא הסתדר לי שה S TYPE R תעלה כמו 545 רגילה).

 

ובשבילי?

הבוקסטר. אם היה אפשר את ה M3 היא הייתה מועדפת עליי, אבל אין אותה פה אז נסתפק בבוקסטר. בעתיד? היגואר. בעתיד הממש רחוק - ה S קלאס.

אה...ו....רוני - :drinking:

Back to the original - NC again.

פורסם
איפה ה XJ החדשה?.....

הדגם הפשוט שלה היה יכול להיכנס לסקר כאן ולהתחרות בב.מ.וו 7\S CLASS\אוודי A8.

 

רוני, לאחר בדיקה קטנטנה, ה S TYPE R עולה כ 704,498 ש"ח. 100 אלף ש"ח יותר מדיי...

עכשיו המחיר שלה הגיוני יחסית למחיר של ה 545. (פשוט בהתחלה לא הסתדר לי שה S TYPE R תעלה כמו 545 רגילה).

 

ובשבילי?

הבוקסטר. אם היה אפשר את ה M3 היא הייתה מועדפת עליי, אבל אין אותה פה אז נסתפק בבוקסטר. בעתיד? היגואר. בעתיד הממש רחוק - ה S קלאס.

אה...ו....רוני - :drinking:

 

ה-XJ בסקר הבא, בגרסה המעניינת.

ה-S-TYPE-R עולה לפי שני מקומות שבדקתי פחות מ-700000. בקבוצת המחיר של 600000 ש"ח שמתי מכוניות שעולות עד 700000 ש"ח מכיוון שהקבוצה הבאה היא 800000 ש"ח. ת'כלס זה לא כל כך משנה, נכון? פשוט תבחרו וזהו :-P:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

S4.

 

כל היתרונות...

מראה מכובד,ביצועים מעולים,יוקרה,תדמית,אבזור...והיא גם פרקטית יותר מהבוקסטר.

והיא גם VAG..(מה שגורם לי לאהוב אותה עוד יותר..)

S4 שחורה בבקשה. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
ה-מרצדס S-CLASS היא בקטגוריית הפאר.היא מתחרה ב-ב.מ.וו סדרה 7 ובאודי A8.

מנוע ה-3.5(שזה בעצם...3.7 ל')גרוע יחסית?מה הקשר?זה מנוע חזק!וטוב יחסית!

אולי לעומת ה-5.0 הוא לא טוב,אבל יחסית לקטגוריה שלו(מנוע ה-3.0 ל'+)הוא טוב.

 

ובקטגוריית היוקרה יש את ה-אודי A6 4.2Q,ב.מ.וו 545,והיגואר S-Type R...

ולדעתי היגואר מנצחת פה.

למה אתה קטנוני? יוקרה, פאר...מה כבר ההבדל. והתכוונתי שה3.7 וה4.3 נחשבים למנועים מאכזבים, במיוחד ב4.3, ולא לעומת ה5.0 אלא בכלליות הוא נחשב ללא מוצלח. במרצדס מנוע מוצלח ל6 צילינדר הוא ה-3.2 .

פורסם
אתה כנראה צודק. הבעיה היא שאין לי את המחיר שלה והוא לא מופיע בשום מחירון (בניגוד ל-S4 למשל). לא ממש התכוונתי להתקשר ל-BMW בשביל הסקרים האלו :wink:

 

רוני

 

בסביבות ה-700K ש"ח.

172

פורסם
למה אתה קטנוני? יוקרה, פאר...מה כבר ההבדל. והתכוונתי שה3.7 וה4.3 נחשבים למנועים מאכזבים, במיוחד ב4.3, ולא לעומת ה5.0 אלא בכלליות הוא נחשב ללא מוצלח. במרצדס מנוע מוצלח ל6 צילינדר הוא ה-3.2 .

קטנוני?

בסדר...

למה?

בגלל שה-S-CLASS לא מתחרה ב-S-TYPE.

אני עדיין חושב שה-3.7 הוא מנוע טוב.

ה-4.3?באמת מאכזב.


×
×
  • תוכן חדש...