Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אור, מה שיקבע איך המדינה תיראה זה האנשים שיחיו בה. ברור שלכל אחד שלוקח את הכסף שלו ויוצא מכאן יש השפעה רק שבזה נגמרת ההשפעה שלו. 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 86.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • SlowRide

    7449

  • פינדר

    6146

  • יבגניפ

    5960

  • Night Driver

    5051

פורסם

וביזה שלב זה הופך למסה קריטית. ועם ההתנהלות חסרת האחריות של הממשלה בפיזור כספים למטרות הזויות הזמן הזה מתקרב הרבה יותר מהר.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אור, תפרין בין מיקום ההון והתושבות.

 

אני יכול להיות ישראלי עשיר מופלג שלא מחזיק אגורה בארץ והפוך.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא צודק שלהוצאת ההון מפה יש השפעה על המאבק, רק שזה לא מה שיכריע.

בסוף זה כמה אנשים רוצים x לעומת כמה רוצים y.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם זה לא יכריע את המאבק זה יכריע את המדינה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

ברור שלכל אחד שלוקח את הכסף שלו ויוצא מכאן יש השפעה רק שבזה נגמרת ההשפעה שלו. 

אהא, רק השאלה היא מה הוא מביא לשולחן.

אני יצאתי ולא השתנה כלום.

יזם חזק יצא, ויש לך פחות סטארטאפ מצליח - פחות תעסוקה ישירה, פחות תעסוקה עקיפה ואולי אפילו פחות עובדים שיברחו לסטארטאפ הטקסני שהוא יפתח במקום.

לא שאני טוען שזה מה שהאישה הזאת משפיעה, אין לי שמץ מי היא. רק תגובה לשורה הזאת שלך.

 

  

לפני 7 שעות, oryo כתב:

ברור שסטארטאפים הם לא ה-דבר הכי חשוב לכלכלה הישראלית

you-sure-about-that.jpg (800×450)

[אחרי כול החפירות על מי משלם מיסים וכו'.]

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בכל מה שקשור למי שיושב בכנסת, הוא מביא את הקול שלו בדיוק כמו החרדי המובטל.

אין ספק שזה ישפיע לרעה על רמת החיים פה, אבל זה לא מה שיגרום לאנשים שרוצים מדינה חופשית להפוך לדתיים. אם כבר ההפך.

 

לפני שעתיים, sperial כתב:

אם זה לא יכריע את המאבק זה יכריע את המדינה.

טוב מאד. מדינה שמחלקת כסף למי שלא עובד ומתפלל כל היום ומענישה ומגבילה את מי שכן עובד ומייצר ערך היא לא מודל בר קיימא.

יש פה יותר מדי אנשים שהתרגלו לרמת חיים מסויימת ולא יכולים לעזוב הכל וללכת. הכמות שלהם גדולה בהרבה מאלה שחיים על חשבונם. אין פה איזה גורם חיצוני כמו מלחמה או אסון טבע שאין לנו שליטה עליו. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נראה לי שנקודת השבירה תהיה כאשר אנשים שמרוויחים מינימום יתחילו לעזוב. 

עוד בתחילת הסאגה הזו, רשמתי ואני עדיין עומד מאחורי המשפט 
(פחות או יותר במילים הללו)

ציטוט

אנשים שיש להם אפשרות לעזוב תוך יום, יעזבו תוך יום, כאלה שנדרשים לכמה חודשים, יחכו את הכמה חודשים ויעזבו ואלה שיקח להם שנים יעזבו תוך מספר שנים.

זה בר השגה לחלק מהעם, זה לא שחסרים אופציות (מזמין לחפש ביוטיוב - "הגירה ללא אזרחות זרה").

האנשים של "תוך יום", כבר עזבו. והם בעיקר המסה הכלכלית העיקרית כי יש להם גם את האמצעים וגם את היכולת לעשות זאת.

ההשפעה של "תוך יום" כבר מורגשת על פני הקרקעית, אז כמה דגים כבר לא מקבלים את ליטרת הבשר שהיו רגילים אליה..

בסוף ההשפעה כל כך תורגש, שידחפו בגרון לאנשים פה, שצריך חוק הגירה נורמלי (על מנת שיוכלו לייבא לארץ רופאים ואחיות) וזה יהיה באמתלא "שצריך לדאוג למסתננים שעדיין נמצאים בארץ ולהסדיר את השהות שלהם פה בארץ".

מוזמנים לקפוץ לקבוצת הפייסבוק של "אחיות בדרך לארה"ב".

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
בתאריך 30.9.2023 בשעה 03:51, oryo כתב:

פשוט בינתיים הם לא מספיק בשביל להזיז את המחוג הפוליטי, ואת המחוג הכלכלי נדע רק עוד 3-5 שנים כי יש propagation delay / latency (עיכוב? השתהות?). 

 

אוי אתה כזה מהנדס מחשבים, טוב שלא הבאת לנו Tpd ו- Tcd😂

  • מצחיק 1
פורסם

אחר כך יבואו גפני ודנון ( שגם הם מקבלים משכורת מהכסף החילוני הטמא, בצירוף מקרים מטורף) ויגידו שהכל באשמת שמאלנים מבואסים שהפסידו בבחירות ויוצרים מלחמת דת.

 

 

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

מתבאס שקניתי פרגית ולא חזיר לשבוע הבא.

 

שלא נדבר על הקנאה שלי לאנשים עם ילדים.... אבל זאת דעה לא פופולארית.

עריכה אחרונה על ידי David32
  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

וגם הרב הראשי הגדיל בהברקותיו.

 

אני סקרן מה דעתו על הנהנה משרימפס ומממן הישיבות, ב.נ.

 

נראה שהאתרוג לא נפל רחוק מהעץ.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, sperial כתב:

וגם הרב הראשי הגדיל בהברקותיו.

"רב". מעניין כמה קומבינות הפעיל בשביל להיות "רב".

מזלו שיש ציבור שהולך אחריו בעיניים עצומות ואין להם "תאוות" של העולם הזה.

 

פורסם (נערך)

נולד לאבא הנכון. גם אחד שלא בחל במילים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...