Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הוספתי בכותרת את סיטרואן ברלינגו כי הבנתי שהיא ממש אותו דבר כמו הפרטנר רק שבפרטנר יש 5 דלתות לעומת 4 בברלינגו ועוד כמה איבזורים שהעדפתי בפרטנר

ולא הוספתי את פורד קונקט כי הבנתי שהיא בעלת גחון נורא נמוך ואני נוסע גם בשבילי עפר, חוץ מזה שהמטען שאפשר להעמיס עליה הוא מהנמוך בחבורה

 

אז נשארתי עם שלושה.

קודם כל והכי חשוב איזה מהשלושה הכי אמינה?

איזה הכי זולה מבחינת חלקים?

לאיזה מהשלושה הגחון הכי גבוה?

 

אני מחפש רכב באזור 2004-2006

אני אשמח לכל מידע

פורסם

לגבי קנגו רכב לא כל כך אמין - (מנוע בנזין אמין יותר מדיזל)

אבל הגחון יותר גבוה מפיאט ומפיג'ו חלקים יותר זולים אבל רוב בעלי קנגו דיזל אינם מרוצים ממנה.

את הפרטנר יותר חזק מ קנגו ואמין יותר וגם הגחון שלו גבוה.

את ה דובלו מאוד אמין וגם חלקים זולים אבל הגחון קצת נמוך.

אולי שתחפש פולקסווגן קאדי 2006 אמינה מאוד אבל חלקים שלה יותר יקרים יחסית לרכבים שציינת.

אני אישית מעדיף שתוריד את קנגו מרשימה.

פורסם

היה בבעלותי קנגו DCI מודל 2007, רכב מוצלח מאוד, נוח למשפחה.

אהבתי אותו יותר מברלינגו HDI מנוע 1600 סמ"ק שאני נוהג עכשיו בעבודה.

 

המלצתי היא בעדיפות הראשונה ברלינגו\פרטנר עם מנוע 2000 סמ"ק HDI כמה שיותר שמור (היו כאלה בשנים שאתה מחפש).

רכבים יותר מוצליחים מבחינת האמינות וחזקים יותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
היה בבעלותי קנגו DCI מודל 2007, רכב מוצלח מאוד, נוח למשפחה.

אהבתי אותו יותר מברלינגו HDI מנוע 1600 סמ"ק שאני נוהג עכשיו בעבודה.

 

המלצתי היא בעדיפות הראשונה ברלינגו\פרטנר עם מנוע 2000 סמ"ק HDI כמה שיותר שמור (היו כאלה בשנים שאתה מחפש).

רכבים יותר מוצליחים מבחינת האמינות וחזקים יותר.

 

אתה מתכוון לקנגו 1.5 DCI 80 כ"ס?

זה רכב טוב,וגם בעל גחון גבוה מאוד.

שכחתי את הדגם הזה.

פורסם
אתה מתכוון לקנגו 1.5 DCI 80 כ"ס

 

 

נכון, זה הדגם שהיה לי.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=286651&highlight=%D7%A7%D7%A0%D7%92%D7%95

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לא הוספתי בכותרת את סיטרואן ברלינגו כי הבנתי שהיא ממש אותו דבר כמו הפרטנר רק שבפרטנר יש 5 דלתות לעומת 4 בברלינגו ועוד כמה איבזורים שהעדפתי בפרטנר

 

הן זהות לגמרי, בשני הדגמים יש גירסאות עם דלת צד אחת (הרוב) או שתיים (נדיר יותר) ומספר רמות איבזור.

 

 

פורסם

אחרי 70 אלף ק"מ עם פרטנר 2010, מנוע 1.6 טורבו דיזל, אי אפשר להגיד שיש לו מרווח גחון גבוה. אולי בגלל מתלים רכים, אבל בהרבה באמפרים אתה תמצא את עצמך מתחכך באספלט.

אני מאוד נהניתי איתו, הפגין אמינות מוחלטת (ועוד רכב השכרה!) על פני שנה וחצי תובעניות ביותר. פעם אחת נקרע כבל קלאץ'. צריכה ממוצעת של 1/14, בערך 70 אחוז בין עירוני, עם רגל כבדה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

תלוי איך נוהגים.

 

אני עם ברלינגו 1.6 טורבו דיזל עברתי כבר 192.000 ק"מ, הגחון של הרכב לא נגע בשום דבר אף פעם.

 

זה לא ג'יפ ולדרכים סלולות מרווח הגחון מספיק בהחלט.

אם כי הקרטר באמת יחסית נמוך.

 

התקלה הרצינית היחידה הייתה החלפת סינכונים בגיר, שבוצעה כשהאוטו היה בן שנה וחצי, באחריות יצרן. וכמובן כבל קלאץ', שזה סוג של חומר מתכלה באותו הזה...

 

צריכת דלק אצלי לא יורדת מ 1 ל 16, כולל פקקים של גוש דן בשעות הבוקר והערב.

 

 

פורסם

אם כי הקרטר באמת יחסית נמוך.

 

למרות שזה אותו בסיס, אני מעולם לא ידעתי מה גובה הקרטר אצלי ברכב, מהסיבה הפשוטה שהוא הגיע עם מגן גחון מרוב שהוא נמוך.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אז מה שמשפשף את הכביש זה המגן גחון.

 

הוא מצמצם כמה סנטימטרים טובים ממרווח הגחון הלא גדול ממילא.

 

שמים אותו ברכבי השכרה וחברות, כדי שנהגים לא מתחשבים לא יפוצצו קרטר.

 

ברכב פרטי שננהג בזהירות המגן לדעתי מיותר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...