אז החלטתי לרכוש טנדרון, בהבנה כי זה הכי מתאים לצרכים שלי
מצאתי חמישה רכבים שעונים על המענה: קנגו, ברלינגו, פרטנר, דובלו וקונקט.
אחרי חפירה פה בפורום בהודעות ישנות ועוד כמה כתבות שקראתי הגעתי למסקנות הבאות:
ברלינגו, פרטנר (שהבנתי שהם אותו דבר) וקנגו הבנתי ששלושתם הרמת אמינות שלהם נמוכה (אני אשמח לשמוע עם אתם חושבים שאני טועה).
הקונקט הבנתי שהוא יותר אמין אבל החלקים שלו הרבה יותר יקרים חוץ מזה שיש פחות מקום למטען וגם יש לו בעיה עם גחון נמוך (לפעמים אני גם נוסע בשבילי עפר)
מה שנשאר לי זה פיאט דובלו שהבנתי גם שהוא בעל תא המטען הגדול ביותר (שזה מצויין בשבילי, אבל לא הכל)
אז אני חושב על לקנות פיאט דובלו באזור שנת 2005 פלוס מינוס
אני אשמח לשמוע כל דבר לגבי הרכב, (אני אשמח לשמוע גם יחסית לטנדרונים האחרים)
אז קודם כל איך הוא מבחינת אמינות?
איך המחירים של החלקים שלו?
ואיך הירידת ערך שלו עם השנים?
בגדול אני פחות מחפש נוחות, אני מחפש רכב שיקרע לי כמה שפחות ת'ארנק וללא כאב ראש של לקחת את הרכב למוסך לעיתים קרובות.
בבקשה בבקשה בבקשה תפציצו במידע!