Jump to content

אופיר777

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של אופיר777

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מתלבט עם לקנות קיה ספורטאז' שנים בין 97-03, עושה הרבה נסיעות בשבילי עפר. כן, לא ולמה? תודה מראש לעונים
  2. שלום מה הרכב שהכי דומה לטנדרונים רק יפני? אני מחפש רכב אוטומט עם מקום העמסה גדול ושלא רואה מוסך, הרכב מיועד לאישה שמבחינתה להתעסק עם מוסכים זה ממש סיוט חיפשתי מהמסחריות של טויוטה וראיתי את הייקס אבל זה פשוט ענקי מידי, שהראתי לה תמונה של האוטו היא אמרה לי שהיא רוצה אוטו לא בית על גלגלים, ממש אשמח לעזרה בנושא צריך רכב עם שטח העמסה גדול שלא רואה מוסך, אבל שגם לא יהיה איזה מסחרית מפלצתית משהו שאישה יכולה לנהוג עליו בכיף. תודה.
  3. אני מחפש לרכוש רכב, החלטתי שהרכב שמתאים לי זה פורד טוראנו באזור 2005-2008 אני אשמח לשמוע מה המחלות של הרכב ומה לבדוק בבדיקה תודה ויום טוב
  4. אז החלטתי לרכוש טנדרון, בהבנה כי זה הכי מתאים לצרכים שלי מצאתי חמישה רכבים שעונים על המענה: קנגו, ברלינגו, פרטנר, דובלו וקונקט. אחרי חפירה פה בפורום בהודעות ישנות ועוד כמה כתבות שקראתי הגעתי למסקנות הבאות: ברלינגו, פרטנר (שהבנתי שהם אותו דבר) וקנגו הבנתי ששלושתם הרמת אמינות שלהם נמוכה (אני אשמח לשמוע עם אתם חושבים שאני טועה). הקונקט הבנתי שהוא יותר אמין אבל החלקים שלו הרבה יותר יקרים חוץ מזה שיש פחות מקום למטען וגם יש לו בעיה עם גחון נמוך (לפעמים אני גם נוסע בשבילי עפר) מה שנשאר לי זה פיאט דובלו שהבנתי גם שהוא בעל תא המטען הגדול ביותר (שזה מצויין בשבילי, אבל לא הכל) אז אני חושב על לקנות פיאט דובלו באזור שנת 2005 פלוס מינוס אני אשמח לשמוע כל דבר לגבי הרכב, (אני אשמח לשמוע גם יחסית לטנדרונים האחרים) אז קודם כל איך הוא מבחינת אמינות? איך המחירים של החלקים שלו? ואיך הירידת ערך שלו עם השנים? בגדול אני פחות מחפש נוחות, אני מחפש רכב שיקרע לי כמה שפחות ת'ארנק וללא כאב ראש של לקחת את הרכב למוסך לעיתים קרובות. בבקשה בבקשה בבקשה תפציצו במידע!
  5. לא הוספתי בכותרת את סיטרואן ברלינגו כי הבנתי שהיא ממש אותו דבר כמו הפרטנר רק שבפרטנר יש 5 דלתות לעומת 4 בברלינגו ועוד כמה איבזורים שהעדפתי בפרטנר ולא הוספתי את פורד קונקט כי הבנתי שהיא בעלת גחון נורא נמוך ואני נוסע גם בשבילי עפר, חוץ מזה שהמטען שאפשר להעמיס עליה הוא מהנמוך בחבורה אז נשארתי עם שלושה. קודם כל והכי חשוב איזה מהשלושה הכי אמינה? איזה הכי זולה מבחינת חלקים? לאיזה מהשלושה הגחון הכי גבוה? אני מחפש רכב באזור 2004-2006 אני אשמח לכל מידע
  6. אז מה אתם אומרים, איסוזו איפון 2X4 ידני? ודרך אגב מבחינת טיפולים לאיזה מהשתיים החלקים יתר זולים?
  7. תיקון על ההודעה הקודמת "אני נוסע הרבה בשטח עם כבישי אספלט אבל לא משהו שגם רכב פרטי רגיל לא יכול ליסוע בזהירות" הכוונה היא: "אני נוסע הרבה בשטח אבל לא משהו שגם רכב פרטי רגיל לא יכול לעשות, כנראה פשוט ידפוק אותו עוד יותר כי הוא לא בנוי לזה" שימוש באמת ב4X4 כנראה שאני לא חייב
  8. אז קודם כל תודה רבה על ההסברים וההמלצות. רכב לשטח מטורף אני לא באמת צריך, אני נוסע הרבה בשטח עם כבישי אספלט אבל לא משהו שגם רכב פרטי רגיל לא יכול ליסוע בזהירות. חוץ מזה כן אני צריך רכב עם הרבה מקום למטען. אני אשמח לשמוע המלצות על רכבים
  9. הבנתי שארגז המטען של האיסוזו גדול יותר, אבל כמה ההבדל משמעותי? ומה ההבדל בצריכת הדלק? במחיר הטיפולים ? ואיזה יותר עמיד לאורך זמן? ובכלל אני אשמח לקבל כל מידע לגבי הרכבים האלה או גם רכב אחר שיכול להתאים לי. בגדול אני צריך רכב 5 מושבים עם מטען גדול מאחור וחסכוני כמה שאפשר, על הדרך אני מעדיף רכב 4X4 גם לנסיעות שטח תודה על העזרה ושיהיה שבוע טוב
×
×
  • תוכן חדש...