Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קונה השבוע מאזדה 6 לבנה עשתה 160 אלף הבן אדם רוצה עלייה 33 ? זה בסדר?

אני יקח אותה לבדיקה כמה יעלה לי בערך הבדיקה ?

ואיך הרכב הוא טוב לשנה 2003 לא עושה בעיות בדרך כלל..?

זה רכב ראשון שלי מה אני צריך עוד לבדוק לפני שאני רץ מהתלהבות לקנות..

תודה לעונים

פורסם

כבעלים של מאזדה 6 2006 2.0L אני מאוד מרוצה מהרכב, אצלי 7 חודשים 140,000 ק"מ (10,000 מתוכם שלי), קניתי ביוני ב-47.500 א"ש, טפו טפו טפו ללא תקלות, תעשה בדיקה במכון, שים לב בעיקר על תאונות שסי, הבדיקה תעלה לך 500 ש"ח בגלל רכב "מנהלים".

אם הרכב יצא נקי (לא כולל כסתחי"ם) תקנה ותהנה ממנו.

פורסם

בתור בעלים של מאזדה 6 2005 לשעבר

אני יכול לומר לך שזה אחלה רכב אמין נוח מרווח

החסרון היחיד שהוא די אוהב ״לשתות״ אבל מעבר לכך אחלה רכב!

שים דגש בעת הבדיקה על מצב הגיר.

והמלצה אישית אל תתקרב לצרפתיות!

 

יום טוב ובהצלחה..

Feel.Think.Drive

My BimBa B4

פורסם

אוהב לשתות ? דווקא רכב די חסכוני הייתי נוסע איתו 600 ק"מ בין תדלוקים הייתה לי 2004 חדשה בזמנו, עברתי ל- B4 רכב מצויין אבל שתיין

פורסם

אני נוהג על מזדה 5 עם מנוע זהה ולמיטב זכרוני גם גיר זהה (4 הילוכים).

הרכב מאוד אמין. אחרי 100000 ק"מ הוחלפו רק תושבות מונע, גיר וגומיות במערכת ההיגוי. אפס תקיעות, אפס בעיות חשמל הכל עובד ומרגיש כמו ברכב חדש.

חשוב לבדוק שהרכב טופל והשמנים הוחלפו בזמן כי יש בפורום סיפורי בוצה שזה אומר מנוע גמור.

הרכב צורך הרבה שלק. במקרה הטוב 1:9 קח את זה בחשבון.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בעניין בדיקת גיר, אין שום אפשרות לדעת מה מצב הגיר מהבדיקה של המכון, בטוח ירשמו ריג'קטים גם על הגיר וגם על המנוע (נקישות,רעשים,שרפת שמן,נזילות, ושאר הירקות).

לגבי צריכת הדלק, זה תלוי בהרבה מאוד גורמים, יש פה בפורום הרבה נושאים, אפשר לקרוא.

600 ק"מ על מיכל דלק אפשרי רק אם לפחות 70% נסיעה על כביש מהיר, אחרת לא תגיע לנתון הזה.

הצריכה אצלי כ-11 ליטר למאה, נסיעה 60% עירוני, 40% מהיר.

סך הכל צריכה נורמלית לרכב די כבד עם מנוע 2.0, אבל יש גם רכבים יותר חסכוניים, ויש גם יותר "שתיינים" מאותו הסגמנט.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...