Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מישהו יודע אולי אילו רכבים נפלו לים? כולל אספנות? הכוונה שלי בסוגים.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

מאחר והדיווחים מדברים על מכולה שלמה של מרעומים שנפלה שם לים, די ברור למה מצד אחד הרכבים בסדר עדיפויות אחרון ומדוע לא מושים כלום עד שיוודאו שהמקום בטוח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

very sad

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
משתתף בצערך. אני יודע עד כמה אתה מחובר לפיורי'ס שלך.

 

תודה רבה.

 

אני בהלם גדול, התחושה קשה מאד.

 

אף שמדובר ברכוש בלבד, וטוב שכך, אני לא מוצא את המילים הנכונות לתאר את ההרגשה ברגע זה.

 

שבת שלום.

 

חמי

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

מה בדיוק חשבו שיקרה כשקראו לאוניה "צים קונסטנזה"?

בטח הקפטן יורד בכל נמל וישר שואל את כולם "אתה מכיר שעון פיוג'י?"

 

1.jpg_wa.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יכול להיות שבמקרה הספציפי הזה אולי הייתה רשלנות אבל באופן כללי, שוםפ חיבורים ושום איבטוחים לא יעמדו בפני ים סוער.

באופן כללי החיבורים של המכולות עומדים גם עומדים בים סוער, כולל בלב האוקיינוסים.

אם זה לא היה כך, לא היה שימוש נרחב כל כך בשיטת המכולות (למעשה כמעט מוחלט).

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם

לא 100% מדויק, הסיבה שהן נשארות על הסיפון בסופה היא שאוניות נמנעות מלהכנס לסופה.:wink:

 

אם הן נכנסות בטעות (ועוד אולי בטעות לרביע הלא נכון של הסופה), לא רק ששיטת עיגון המכולות היא בדיחה עבור הסופה, כל המיכלית היא קליפת אגוז.

 

 

אנשים (וכתבי הטלויזיה הישראלית הדגימו את זה יפה מאוד בימים האחרונים) תמיד ממהרים לחפש את האשם במחדל מבלי להבין שלעיתים כאשר מדובר באסונות טבע, האשם הוא אפסותו של האדם כנגד כוחות שהוא בכלל לא מסוגל להתקרב להתמודד איתם.

 

 

אז בהחלט יכול להיות שבחקירה יתברר שהחבלים שעיגנו את האוניה לרציף היו מיושנים, קרועים, לא בתקן, שהמכולות כלל לא היו מעוגנות (זכור שהאוניה הייתה כבר רתומה לרציף ורק אז התנתקה והמכולות נפלו) אבל בסופו של דבר, הכל סימנטיקה, אם "הים היה רוצה", כל הנמל היה מגיע לקרקעית שלו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא 100% מדויק, הסיבה שהן נשארות על הסיפון בסופה היא שאוניות נמנעות מלהכנס לסופה.:wink:

 

אם הן נכנסות בטעות (ועוד אולי בטעות לרביע הלא נכון של הסופה), לא רק ששיטת עיגון המכולות היא בדיחה עבור הסופה, כל המיכלית היא קליפת אגוז.

 

 

אנשים (וכתבי הטלויזיה הישראלית הדגימו את זה יפה מאוד בימים האחרונים) תמיד ממהרים לחפש את האשם במחדל מבלי להבין שלעיתים כאשר מדובר באסונות טבע, האשם הוא אפסותו של האדם כנגד כוחות שהוא בכלל לא מסוגל להתקרב להתמודד איתם.

 

 

אז בהחלט יכול להיות שבחקירה יתברר שהחבלים שעיגנו את האוניה לרציף היו מיושנים, קרועים, לא בתקן, שהמכולות כלל לא היו מעוגנות (זכור שהאוניה הייתה כבר רתומה לרציף ורק אז התנתקה והמכולות נפלו) אבל בסופו של דבר, הכל סימנטיקה, אם "הים היה רוצה", כל הנמל היה מגיע לקרקעית שלו!

 

לפעמים אתה צודק :wink:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com


×
×
  • תוכן חדש...