Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא 100% מדויק, הסיבה שהן נשארות על הסיפון בסופה היא שאוניות נמנעות מלהכנס לסופה.:wink:

 

אם הן נכנסות בטעות (ועוד אולי בטעות לרביע הלא נכון של הסופה), לא רק ששיטת עיגון המכולות היא בדיחה עבור הסופה, כל המיכלית היא קליפת אגוז.

 

או בקיצור, אין לך מושג ירוק על מה אתה מדבר...

אבל ניחא, האינטרנט סובל הכל.

 

:-)

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תגובות כאלה הן דביליות ועדיף שלא יכתבו!

 

רוצה לכתוב תגובה עניינית? תסביר בבקשה במה אני טועה וגם אני וגם חברי הפורום ילמדו וישכילו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתחיל ואומר שאני לא מבין כלום בספנות.

אבל הטענה שאוניות נמנעות מלהכנס לסופות נראית לי בעייתית.

מהירות ההפלגה (באיזור 20-30 קשרים) לא מאפשרת ביצוע תמרונים נרחבים מסביב לנתיב, מה גם שחלק מהסופות מתקדמות במהירות הזו אם לא יותר.

מה שכן אפשר זה לדחות את היציאה מהנמל/להקטין מהירות או לבצע המתנה בים עד שהסופה תחלוף לפני הנתיב המתוכנן.

 

משתתף בצער בעלי הרכבים שאבדו. נראה לי כאב לב רציני בדיוק שניה לפני האיחוד המיוחל עם הרכש החדש.

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

אבל הטענה שאוניות נמנעות מלהכנס לסופות נראית לי בעייתית...מה שכן אפשר זה לדחות את היציאה מהנמל/להקטין מהירות או לבצע המתנה בים עד שהסופה תחלוף לפני הנתיב המתוכנן

 

וזה בדיוק מה שהן עושות בכדי להמנע מלהכנס לסופה שעלולה לסכן את המטען או את האוניה.

 

אבל בא נחכה שצפריר יחכים את שניינו, הוא ככל הנראה טוען שספינות נוסעות בדוח לתוך כל סופה שלא תהיה, העיקר להשאר במסלול ובתוך מגבלות הלו"ז, העיגונים של המכולות זה בטון, הספינות עוד מימי הטיטניק לא ניתנות להטבעה והים בכלל קטן עליהן! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתה היית בצי הסוחר? אני הייתי, ולמרות שזה נכון שאתה מנסה להימנע מסערה, לפעמים אין לך ברירה. נקודות העיגון מיועדות למצבים אלה, ובדרך כלל מכולות לא נופלות מהסיפון בעת סערה. מה שאני מבין שקרה כאן היה שהספינה כבר עגנה, עובדי הנמל התחילו בפריקה שלה, אבל אז הם החליטו להפסיק בגלל מזג האוויר אך סביר ביותר מבלי לחבר את העיגונים של המכולות. כשהרוח התחזקה הם החליטו להזיז את הספינה החוצה ובמהלך הזה את המכולות נפלו.

 

עצלנות ורשלנות הולכות יד ביד...

 

T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

אז שניננו אומרים בדיוק אותו דבר.

 

 

אוניות סוחר מעדיפות להמנע מלהכנס לסופות (וכל זה כמובן כל עוד מדובר בסופות בינוניות) ואני בטוח (גם מבלי שציינת את זה)שאתה מסכים איתי שלא חסרות סופות בים שלאף קברניט שפוי לא יהיה ולו לרגע מחשבה להכנס אליה כי אין שום ספק, הוא יסיים את העניין ביחד עם כל המכולות שלו עדיין מחוברות לאוניה...על קרקעית האוקיאנוס.

מוסכם?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא, אנחנו לא. זו לא הייתה סערה מהסוג שהזכרתי.הספינה הייתה בנמל, ולא בים. זה היה בגלל שהם לא חיברו מחדש כשהרוח התחזקה.

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

טטרה. ראוי שתשנה את החתימה שלך ל:

נשלח מהתורן של האניה על ידי שחף....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
שוב פעם פורום רכבי אספנות שינה נושא, הפעם לפורום "אני מבין בספנות ואתה לא"

 

הפורום שינה שמו

 

מפורום רכבי אספנות

לפורום רכבי ספנות

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
אתה היית בצי הסוחר? אני הייתי, ולמרות שזה נכון שאתה מנסה להימנע מסערה, לפעמים אין לך ברירה. נקודות העיגון מיועדות למצבים אלה, ובדרך כלל מכולות לא נופלות מהסיפון בעת סערה. מה שאני מבין שקרה כאן היה שהספינה כבר עגנה, עובדי הנמל התחילו בפריקה שלה, אבל אז הם החליטו להפסיק בגלל מזג האוויר אך סביר ביותר מבלי לחבר את העיגונים של המכולות. כשהרוח התחזקה הם החליטו להזיז את הספינה החוצה ובמהלך הזה את המכולות נפלו.

 

עצלנות ורשלנות הולכות יד ביד...

 

T

 

ואוסיף גם, שהרוב המכריע של תעבורת הסחורות בעולם נעשית בים, בלב האוקיינוסים מיבשת ליבשת. לעקוף סופות כפי שלעיתים נעשה פירושו הארכת נתיב השיט, איחור באספקה והמשמעות היא אובדן כספי משמעותי. לכן בד"כ נמנעים מכך ונכנסים גם לסופות בים גבה גלי כפי שניתן לקבל במקומות שונים באוקיינוסים.

אם המכולות לא מתוכננות לסופות כאלה כפי ש-Bagira מתעקש לטעון, הסחר הימי היה בהפסד מתמיד....

 

my 2 cents

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם

ממש נורא למי שרוצה להגשים חלום של רכב מסויים והחלום מתנפץ...

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
טטרה. ראוי שתשנה את החתימה שלך ל:

נשלח מהתורן של האניה על ידי שחף....

 

בוצע, עם התאמה קלה:-D

 

אגב, מזל"ט לרגל יום הולדתך ה 42...

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף


×
×
  • תוכן חדש...