Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1) הייתי מעוניין לבנות תיבה לסאב

שהסאב יהיה הפוף והבאס ישמע מהחלק האחורי של הסאב ( בתיבה אטומה )

שכאילו התיבה שלי תיהיה הבגאז ( אין לי בגאז גדול )

מה גודל התיבה שאני יסגור את החלק הקידמי .?

 

2) ואני מעוניין לעדת איזה גודל תיבה מומלץ ל305C בלטרים

תיבה אטומה

ופתוחה !

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

יש נתון מדוייק, לא היתי בטווח שלו ... אומנם לא רחוק

42.5 ליטר שהאלמנט רואה ! בתיבה אטומה.

 

 

RECOMMENDED ENCLOSURES

 

Sealed - 1.5 ft^3

Ported - 1.65 ft^3 (3" diameter, 6" long)

4th order bandpass - 0.9 ft^3 sealed, 0.9 ft^3 ported (3" diameter, 5" long)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מנצל"ש בשביל מי שעוד ער.

אני הולך מחר לבנות תיבה אצל נגריה של חבר

בחוברת של היצרן כתוב נפח 22 עד 34 ליטר. התיבה אטומה.

השאלה היא, מהבדיוק יהיו ההבדלים בטווח הגדלים האילה כדי שאני אוכל לדעת בדיוק איך לתכנן אותה לפי ההעדפות שלי.

תודה לעונה המהיר.

פורסם
אני מנצל"ש בשביל מי שעוד ער.

אני הולך מחר לבנות תיבה אצל נגריה של חבר

בחוברת של היצרן כתוב נפח 22 עד 34 ליטר. התיבה אטומה.

השאלה היא, מהבדיוק יהיו ההבדלים בטווח הגדלים האילה כדי שאני אוכל לדעת בדיוק איך לתכנן אותה לפי ההעדפות שלי.

תודה לעונה המהיר.

ההבדלים בתיבה אטומה מבחינת גדלים יהיה באס קצת יותר "פאנצ'י" בתיבה קטנה לעומת

באס יותר עמום ומתגלגל בתיבה יותר גדולה.

ההעדפות שלך צריכות להסתכם ב:

כמה מקום יש לי להקדיש לתיבה?

איזה באס הייתי רוצה להפיק ממנה?

 

ברגע שתחליט על שני אלו - גש למלאכה...

פורסם

מדובר על תיבה אטומה24 ליטר לסאב שבנוי רגיל בתוך התיבה ??

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אני יתקן את השאלה

לא להתיחס לשאר התרד !

איזה נפח תיבה אני צריך ל 305C !

באטומה

ובפתוחה

 

ואם זה משנה אם התיבה תיהיה עם מדרגות מאחורה ( בבניה )

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

גל מההבדלים שציינת אפשר להבין שקטנה יותר עדיפה וזה לא נכון.

בתיבה גדולה אין באס יותר עמום, יש באס יותר נמוך. אם הוופר שלך טוב זה ישמע טוב, אם הוא לא משהו אז זה גם ישמע לא משהו (הכוונה כללית ולא ספציפית אלייך של).

כעקרון סאב שנמצא בתיבה הגדולה הממומלצת לו ישמע טוב יותר מסאב בקטנה.

פורסם

עדים מחכה לתשובה בהקשר !

 

איזה נפח תיבה אני צריך ל 305C !

באטומה

ובפתוחה

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

באטומה 43 ליטר בפתוח 60 ליטר....

 

בפתוח אתה צריךמגבר יותר עצמתי כדי להרים אותו...כי בפחות מ200RMS הוא בקושי יזוז

פורסם

בפתוח אתה צריךמגבר יותר עצמתי כדי להרים אותו...כי בפחות מ200RMS הוא בקושי יזוז

זה לא נכון אדי, אין שום הסבר לטענה שלך. אלא אם כן כמובן יש לך אחד כזה שאולי אני לא יודע עליו.

 

סאונד בראש, כבר קיבלת פה את הנפחים בהודעה של מיקמיק. כבר שמתי לב שאתה אוהב שמאכילים אותך בכפית אבל בכל זאת תנסה להבין יותר, לדעתי רק תרוויח מזה.

פורסם

כולם אומרים תיבה גדולה יותר טוב... תגדירו תיבה גדולה. אולי לשים אותו בתיבה של 400 ליטר???

אני לא חושב שתיבה גדולה עדיפה לפיוניר כי הוא נשמע עמום ומרוח מידי. כבר פעם 50 שאני אומר את זה ומנסיון!

ויש הגברה טובה. אני מדבר על תיבה של 68 ליטר. אין מספיק לחץ בתיבה כזאת.

×
×
  • תוכן חדש...