Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיזה רכב מדובר?

ייתכן וישנם קיים ייעודים שמותאמים לסוג הרכב שלך ,הם בדר''כ עמידים יותר ואסטתיים למראה..

אני מניח שבסדנאות הרכב יעזרו לך למצוא את הטמבון הבא שלך ...

פורסם
מפיברגלס או כל חומר אחר. אין לי רצון בטמבון קיים, דרוש בעל מקצוע...

 

לא ברור מה הרציונל בעיצוב עצמאי של טמבון ספיישל מפיברגלס, אלומיניום, או נירוסטה... :roll:

וספק מה תהא התוצאה העיצובית שתתקבל, ולבטח שהתוצאה תהא פחות בטיחותית (הרי זה בעצם מטרת הטמבון)

שאצל היצרנים בחו"ל הדבר נבדק במסגרת ISO-תו תקן-בחינת איכות-בחינת חוזק במעבדה.

מה שבטוח > שזה יעלה לך לא מעט שקלים !.

אז כן - תאורטית - אפשרי, אבל החסרונות עולים על היתרונות.

בעל מקצוע: חפש בגוגל.

פורסם

אם זה היה בגוגל לא היינו כאן...

בכל אופן מדובר ברכב ישן, דייטסו אפלאוז. לא קיימים קיטים מובנים בעולם.

את נושא העלות יש להניח בצד כרגע, ברור לי שזה לא מוצר מדף ומכאן גם המחיר עלול להיות בהתאם.

עדיין, אם יש לכם עיצה בנוגע לבעל מקצוע (אני מניח שהוא יכיר גם כמה חוקים בנושא, בטיחות וכו') אשמח לקישור.

מקווה שבעתיד הקרוב אעלה תמונות...

×
×
  • תוכן חדש...