Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניקוי פיח בעזרת התוסף BG-44K - רשמים, תמונות והסברים.


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 5388 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי

 

יש ברשותי איביזה 1500 (שנת 90) שעשתה בסה"כ 90 אלף ק"מ (שכבה הרבה מאוד זמן כמעט ללא שימוש - לפעמים עברו חודשים שלמים בלי שהניעו אותה בכלל).

האם הטיפול הנ"ל מומלץ במקרה הזה ?

האם יש טיפולים נוספים למנוע שאתם מציעים לי לעשות ?

 

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

החומר המומלץ עי היצרן של PSA - חומר מתוצרת WINNY'S החומר מוחדר למערכת בעזרת מכשיר דיאליזה [משאבה חשמלית ומיכל וצנרת המחליפים את משאבת הדלק והוסת של הרכב שאותה מנטרלים ] ,נותנים לרכב לעבוד בסרק עם החומר עד שהוא מסתיים במיכל.

ע"פי היצרן יש לבצע כל 40K .

K44 הוא חומר חזק מאד שבשימוש תכוף עלול לאכול את הגומיות והפלסטיקים בקצות המזרקים.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

קראתי בעיון את כל המפרסמים בשרשור עד כה..

כמי שעוסק בתהליך הניקוי מדי יום ביומו אז4 K4 מוכנס כיום למיכל הדלק כתוסף לדלק.

החומר עבר שינוי ומומלץ כתוסף בלבד.

תוסף משמעות שקבלת התוצאות המיוחלות רק לאורך זמן ולא במידי.הגרף של התוצאה לאחר פרק זמן של שימוש ממושך.אין לערב סוגי תוספים -התחלת בזה על תשנה סוג בעקבות ראקציות שיגרמו לבוצה במנוע...

 

אינפוזיה -ניקוי סעפת היניקה\שסתומים יש לבצע בלחץ -מיכל אטום לשם יצירת אפקטיביות מלאה.לאינפוזיה קים תוסף מיוחד חריף יותר מאותו בית יוצרים של 44K -לשם זיהוי בצבע כתום.

יש לציין שעד כה ניקוי הסעפת הינו חלק מעבודה שיש להשלימה-ניקוי בית המצערת

שגם כאן יש תרסיס מיוחד -ולא!!!! ספרי קרבורטורים המזיק לאלקטרוניקה ולרכיבים

[תמיד מומלץ לנקות בחוץ.]

 

כמובן שניקוי המזרקים יש לבצע -מומלץ פרוק המזרק והנחתו באולטראסוניק לשם ניקוי מושלם.

להת איל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

קראתי בעיון את כל המפרסמים בשרשור עד כה..

כמי שעוסק בתהליך הניקוי מדי יום ביומו אז4 K4 מוכנס כיום למיכל הדלק כתוסף לדלק.

החומר עבר שינוי ומומלץ כתוסף בלבד.

תוסף משמעות שקבלת התוצאות המיוחלות רק לאורך זמן ולא במידי.הגרף של התוצאה לאחר פרק זמן של שימוש ממושך.אין לערב סוגי תוספים -התחלת בזה על תשנה סוג בעקבות ראקציות שיגרמו לבוצה במנוע...

 

אינפוזיה -ניקוי סעפת היניקה\שסתומים יש לבצע בלחץ -מיכל אטום לשם יצירת אפקטיביות מלאה.לאינפוזיה קים תוסף מיוחד חריף יותר מאותו בית יוצרים של 44K -לשם זיהוי בצבע כתום.

יש לציין שעד כה ניקוי הסעפת הינו חלק מעבודה שיש להשלימה-ניקוי בית המצערת

שגם כאן יש תרסיס מיוחד -ולא!!!! ספרי קרבורטורים המזיק לאלקטרוניקה ולרכיבים

[תמיד מומלץ לנקות בחוץ.]

 

כמובן שניקוי המזרקים יש לבצע -מומלץ פרוק המזרק והנחתו באולטראסוניק לשם ניקוי מושלם.

להת איל

 

ממה שנאמר כאן אתה בעצם אומר שאם לדוגמא אני משתמש ל BG44K פעם ב 20K ובLM פעם ב2K לניקוי מזרקים אז אני בעצם מזיק?

 

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע משהו על המשמעויות של הכנסת תוסף חזק שכזה למיכל הדלק - מבחינת האפשרות שהוא פשוט ימיס ויציף חלק מהג'יפה שיש שם ופשוט יעזור לה להגיע למנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שיחה עם אריאל שבילבלה אותי קשות:

 

כל כמה זמן מומלץ לשים את התוסף במיכל הדלק?

 

10K, 15K?

 

ומה לגבי מולי? (בקבוק כסוף) אני הבנתי כל 2K.... טעות ? נכון?

 

תודה...

 

גיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מה שהומלץ כן לא טוב בכלל.

הנזק שיגרם למנוע הוא לטווח ארוך, 44 זה חומר חזק שאינו מיועד לשימוש כאינפוזיה .

הנזק למיסבי טלטל ורינגים מובטח בשיטה זאת.

אינפוזיה זה עם חומר שיועד לכך ע"י יצרנו ומחברים לצינור כניסת הדלק לגשר המזרקים ואת צינור העודף בקצה גשר המזרקים חזרה למכשיר האינפוזיה.

ויש צורך לאטום את הצנרת המקורית של הרכב שנותקה בלופ' כך שהמשאבה תעשה סירקולציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

קראתי את כל מה שנכתב ורציתי לשאול האם כדאי לעשות אינפוזיה לרכב שעבר 90K בנפח 1600 סמ"ק [בנזין]ואם כן האם נכון יהיה לשים את הצינורית בכניסה של הפילטר אויר?

לרכב יש מע הזרקת דלק.

על איזה סל"ד יש לקבע אותו בזמן הטיפול?

 

באותו עיניין , טנדר ניסן ווינר 2.7 סמ"ק טורבו דיזל שעבר160K על כמה סל"ד יש לקבע?

שימו לב...דיזל!

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבנזין הזרקת דלק ו/או קרבורטור לשחק עם הסל"ד באיזור ה4000.

בדיזל אסור לעשות אינפוזיה של K44 כי החומר מתלקח יחד עם הסולר ומעלה את סיבובי המנוע ולא חונק את המנוע כמו הבבנזין.

בדיזל הטיפול הוא רק דרך עירבוב במיכל הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה זמן כיביתי את האוטו הוצאתי את המפתח מהסוויץ' והמנוע לא נכבה! רק אחרי איזה דקה שתיים נכבה...אבל זה דיי נדיר ולא קרה לי הרבה..אבא של חבר שלי אמר לי שזה קורה כי יש לי פיח במנוע שמתחמם ומתלהט. כמו כן יש צילצולים מהמנוע אם אני לוחץ יותר מדי על הגז (אבל זה נראה לי קשור לכיוון הצתה).

אתם ממליצים על הטיפול הזה לאוטו שלי? (BX קרבורטור)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להלן תמונות מאינפוזיה שבוצעה על פולו 16V.

עם הזמן הוספתי ברז וויסות לאינפוזיה עצמה וביצעתי אותה בדרך המסורתית והמקצועית כמו בכל מוסך. את המנוע השארתי על 4000 סל"ד (קבוע), חיברתי את האינפוזיה ופתחתי את ברז הוויסות בצורה מזערית ע"מ לאפשר טיפטוף קל של חומר למנוע. משך זמן הטיפטוף/ניקוי הינו בממוצע כ 5-6 דקות (פלוס מינוס דקה).

 

איציק, יש סיבה למה זה על 4000 סל"ד קבוע?

 

אצלי עשיתי את אותו הדבר על 1500 סל"ד. ככה פשוט אמרו לי.

 

יש הבדל?

 

כעיקרון עשיתי בדיוק מה שעשית כאן.. וזה היה גם במטרה לראות אם יש השפעה על פליטת ה-CO...(כלל גם פירוק בית מצערת וניקיון בספריי קורבורטור)

 

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=32299&highlight=%F4%EC%E9%E8%FA+co

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי יותר מידיי גירסאות לגביי כמות הדלק במיכל כאשר מוזגים 44K חלק אומרים ב-רבע מיכל [כדי שיהיה מרוכז] חלק על מיכל מלא...

הייתי רוצה לקבל תשובה מקצועית כנ"ל לגביי מנוע טנדר טורבו דיזל[אם יש הבדל]

 

תודה לכל העונים וחג שמח.

 

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5388 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...