Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניקוי פיח בעזרת התוסף BG-44K - רשמים, תמונות והסברים.


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתי במוסך ובאמצעות חיבור המחשב שלהם למחשב של הרכב הם גילו שהחיישן חום מנוע דפוק.

הם החליפו אותו וראו זה פלא :- האוטו הפסיק לגמגם.

 

בכל מקרה, האם כדאי לעשות בכל זאת ניקוי רציני של מערכת ההזרקה ? ואצל מי אפשר לעשות את זה ?

 

תודה וחג שמח

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חודשיים מאוחר יותר...

קראתי את כל השירור

 

ולא הבנתי משהו קטן

 

מה הכי כדאי לי לעשות אינפוזיה? דרך האינפוזיה מה הוא מנקה?

 

או למלות 150 שקל דלק ולשפוך את ה k44 למיכל? ודרך המיכל מה הוא מנקה?

 

שתי הדרכים עושים את אותה פעולה?

 

אני צריך את התשובה דחוףףף כי מחר אני מתכוון לעשות את זה בבוקר

תודה לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
לפני כמה זמן כיביתי את האוטו הוצאתי את המפתח מהסוויץ' והמנוע לא נכבה! רק אחרי איזה דקה שתיים נכבה...אבל זה דיי נדיר ולא קרה לי הרבה..אבא של חבר שלי אמר לי שזה קורה כי יש לי פיח במנוע שמתחמם ומתלהט. כמו כן יש צילצולים מהמנוע אם אני לוחץ יותר מדי על הגז (אבל זה נראה לי קשור לכיוון הצתה).

אתם ממליצים על הטיפול הזה לאוטו שלי? (BX קרבורטור)

....היה לי את זה...שנים ...בהתחלה לפעמים ובמידה מועטה....הזנחתי...עד שאי אפשר היה יותר.

ניסיתי תוספים K44 וSTP היה עוזר לתקופה מוגבלת ושוב התופעה היתה חוזרת על עצמה.

לפני חודש עשיתי שיפוץ קרבורטור כללי.....רק זה עזר מאז התופעה לא חזרה-הסחיבה השתפרה פלאים

שווה ביותר.

 

לך תעשה קרבורטור.

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

....היה לי את זה...שנים ...בהתחלה לפעמים ובמידה מועטה....הזנחתי...עד שאי אפשר היה יותר.

ניסיתי תוספים K44 וSTP היה עוזר לתקופה מוגבלת ושוב התופעה היתה חוזרת על עצמה.

לפני חודש עשיתי שיפוץ קרבורטור כללי.....רק זה עזר מאז התופעה לא חזרה-הסחיבה השתפרה פלאים

שווה ביותר.

 

לך תעשה קרבורטור.

 

ניצן

מה דעתך , עברו 3 חודשים מעניין עם הוא ביצע משהו מאז ניקוי קרבורטור, שימוש

מיותר ב-K-44 משהו אחר...?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...

היי.

 

 

שלשום שמתי במיכל הדלק בקבוק GOLDLABLE .

שאלתי היא איפה אפשר לעשות אינפוזיה?

האם יש מישהו שעושה בבית?

 

הייתי שנח לשמוע מידע כדי שאוכל לעשות אצלי באוטו.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרבורטור ?

אינג'קטור ?

 

אם יש לך קרבורטור לא מומלץ לעשות אינפוזיה כי החומר גס מאד ויכול להרוס את הגומיות ולפגוע בעוד דברים בקרבורטור

 

אם יש לך אינג'קטור

תוריד את בית םילטר האויר ומתחת תתגלה לך מצערת הפרפר

 

תעשה בידיוק כמו שתמונות של איציק

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרבורטור ?

אינג'קטור ?

 

אם יש לך קרבורטור לא מומלץ לעשות אינפוזיה כי החומר גס מאד ויכול להרוס את הגומיות ולפגוע בעוד דברים בקרבורטור

 

אם יש לך אינג'קטור

תוריד את בית םילטר האויר ומתחת תתגלה לך מצערת הפרפר

 

תעשה בידיוק כמו שתמונות של איציק

 

אצלי זה ממש לא ככה.

 

אני נוסע באוטו בן 17 מסנן האויר כלל לא נמצא בסביבת הסעפת אלא בצד.

האוטו הוא וולבו שנת 88 הזרקה!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תעשה אינפוזיה אם אתה רוצה

בשימוש באינפוזיה מומלץ ישר או אחרי האינפוזיה להחליף שמן ופילטר

 

אתה בטוח שזה הזרקה ולא קרבורטור?

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

שלום לכם.

יש לי מזדה 323 סדן שנת 94 הזרקה אוט'. עברה 160000 קמ

האם כדאי לי לעשות אינפוזיה עם K44.

או שכדאי ליסתפק בהוספה למיכל?

איך יודעים את קצב הטיפטוף של החומר- טיפה כל שניה/זרם דקיק?

נכון שרצוי לעשות לפני טיפול 10K?

:2gunfire:בברכה:2gunfire:

ערן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

1. K44 מוכנס כיום למיכל הדלק כתוסף לדלק.

החומר עבר שינוי ומומלץ כתוסף בלבד.

 

2. לאינפוזיה קיים תוסף מיוחד חריף יותר מאותו בית יוצרים של 44K -לשם זיהוי בצבע כתום.

 

3. כמובן שניקוי המזרקים יש לבצע -מומלץ פרוק המזרק והנחתו באולטראסוניק לשם ניקוי מושלם.

להת איל

1. זה מה שמכונאים ששאלתי אומרים לי. שהם שומעים שאני עושה אינפוזיה עם K44 הם לא מבינים אותי בכלל ואומרים לי מה שכתבת ב סעיף 2- ראה למעלה.

 

2. מכונאי רכב,מהמשפחה אמר לי לעשות איתו.

הוא עושה עם הפחית הכתומה אינפוזיה, ויש גם עוד פחית, צבע יירוק שהוא אומר לי לערבב את שניהם ועם 2 החומרים יחד לעזות אינפוזיה.

 

החומרים האלה יקרים יותר מה K44. האם הם באמת טובים יותר? (הכתום והירוק של אותה חברה)

 

3. אני מאשקלון, מי עושה את זה באזור שלי ומה המחירים?

 

תודה

I30 CW

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...