Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
איציק נ.

ניקוי פיח בעזרת התוסף BG-44K - רשמים, תמונות והסברים.

Recommended Posts

במנוע, עם הזמן, מצטברת כמות מכובדת של פיח היוצרת תופעה של איבוד כוח במנוע ולעיתים רחוקות גם "צילצולים" (דנוטציות).

הסיבות:

1. הצטברות של פיח על גבי שסתומי היניקה -> גורמת לאובדן כח מנוע עקב אטימה לקוי של הצילינדר בזמן הדחיסה.

2. הצטברות של פיח באיזור תא השריפה -> גורמת לצימצום נפח הצילינדר והעלת יחס הדחיסה -> מוביל להצתות לא מבוקרות -> "צילצולים".

 

מטרת התוסף הנ"ל הינה הסרת משקעים ופיח שהצטברו במנוע במשך הזמן - מדובר בתוסף שנמצא בשימוש במרבית המוסכים המורשים בישראל ומומלץ למרבית כלי הרכב, אם לא לכולם.

לאחר האינפוזיה ניתן להרגיש בצורה מיידית את ההבדל שהתרחש במנוע כתוצאה מהסרת המשקעים המזיקים: פעולה חלקה יותר של המנוע, יותר מומנט ופחות רעש מהמנוע.

תדירות הביצוע: בהתאם לנסיעות שהרכב עובר.

בטיפול גדול מומלץ לשים פחית 44K למיכל הדלק לצורך שמירה על הניקיון הקיים.

-------------------------------------------------------------------------------------

 

את הניקוי ניתן לבצע ב ב-2 אופנים:

1. דרך אינפוזיה (תוצאות מיידיות, ניקוי אגרסיבי - מומלץ ביותר)

2. דרך מיכל הדלק (ניקוי עדין מאוד, שמירה על הניקיון + ניקוי קל)

 

להלן תמונות מאינפוזיה שבוצעה על פולו 16V.

עם הזמן הוספתי ברז וויסות לאינפוזיה עצמה וביצעתי אותה בדרך המסורתית והמקצועית כמו בכל מוסך. את המנוע השארתי על 4000 סל"ד (קבוע), חיברתי את האינפוזיה ופתחתי את ברז הוויסות בצורה מזערית ע"מ לאפשר טיפטוף קל של חומר למנוע. משך זמן הטיפטוף/ניקוי הינו בממוצע כ 5-6 דקות (פלוס מינוס דקה).

 

להלן תמונות:

 

6015393.jpg

6015427.jpg

 

 

במקרה הזה, לא מצאנו צינור וואקום שיאפשר חיבור ישיר של הצינור מהאינפוזיה לסעת היניקה - לכן פירקנו את הפילטר אויר ושמנו את צינור האינפוזיה ממש מעל פרפר המצערת (שחלילה לא יכנס פנימה !):

6015452.jpg

 

הטיפול בוצע בהצלחה במעל ל-30 כלי רכב (רנו, סובארו, פג'ו, פולקסווגן, סיטרואן - על שלל גירסאותיהן) והוכיח עצמו כיעיל מאוד.

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. מה כונתך בטיפול גדול?

 

2. אחרי 80000 בלי תוספים בכלל הייתה ממליץ על אינפוזיה? אם כן איך אני מארגן ברז?

 

3. שמעתי שחברות הדלק שמות תוספים בדלק. אתה יודע מה תפקידם? מה יעילותם? ובכלל איזה משמעות יש לתוסף כזה במינון הנמוך שהם שמים?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אני מברך את עצמי על הצטרפותי לפורום. :D

 

יש מנועים שעלולים לשבוק חיים מטיפול כזה, ואי אפשר לדעת לפני הטיפול באיזה מנוע מדובר.

 

אתה ודאי מכיר את הנושא. אני ממליץ לך להוסיף הסתייגות להודעה.


היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / במכונית רגילה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלילי. אינני מכיר את הנושא - במקרים שלי שום מנוע לא שבק חיים לאחר הטיפול (מדובר בסה"כ בהסרת פיח משסתומי היניקה).

 

מנוע שישבוק חיים מטיפול כזה = מנוע שנותן סימנים ואותות בהירים כשמש לקראת החזרת נשמתו לבורא עולם...ה 44K רק יהיה לדעתי תירוץ לכזה דבר (אגב, את הטיפול ניסיתי על לפחות 3 רכבים שעברו 160-170K ק"מ בהצלחה מרובה, אחד מהם כבר נתן אותות וסימנים של חזרה לבורא טרם הטיפול - אך עדיין נוסע מצויין כבר מספר חודשים).

 

אתה מוזמן לסייג את דברי על פי ניסיונך האישי ולהביא מספר דוגמאות מפורטות.

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ על הטיפול הנ"ל

 

מנקה טוב טוב את השסתומים, אחרי הטיפול הרכב נסע חלק יותר בצורה משמעותית

 

אני חושב, אולי זה פסיכולוגי אבל היה שיפור גם בסחיבה טיפה


Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לאחר שאיציק ביצע את הטיפול בפולו שלי בשבוע שעבר

(עיין ערך תמונות למעלה)

ישנו שיפור עצום בתגובה של האוטו ביציאה מהמקום

ואין גמגמום כשהמנוע קר יחסית בנסיעה של קלאצ' ברקס....(פקק)

אני מצטרף לערן ומוסיף שישנו שיפור קל בסחיבה.

 

בנוסף מומלץ לבצע ניקוי אינג'קטורים להשלמת האפקט....


Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף ואומר תודה לאיציק ול K44 שבנוסף לכל מה שנאמר גם מוריד את צריכת הדלק.

 

 

ואצלי הוא נעשה אחרי 193K (!) והיה אחלה ואני מתכוון לעשות שוב בקרוב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם ייתכן שלאחר שבועיים לא מרגישים יותר את ההשפעה של טיפול ה K44 ??

אולי צריך לעשות שוב ? (לא נעשה אף פעם טיפול כזה במשך 115K ק"מ)

 

:roll:


Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא בריא לעשות ניקוי פיח בתדירות גבוה כל כך

 

באם הרכב זקוק לזה, המתן לפחות מספר חודשים.

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
האם ייתכן שלאחר שבועיים לא מרגישים יותר את ההשפעה של טיפול ה K44 ??

אולי צריך לעשות שוב ? (לא נעשה אף פעם טיפול כזה במשך 115K ק"מ)

 

:roll:

 

K44 זה לא הפייה הטובה של המנועים ומערכת הדלק.

שים K44 באינפוזיה כל 50-60 אלף ק"מ, וכל 2000 ק"מ שים ליקווי מולי במיכל הדלק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איציק ,

בעבר ,עם ה-BX16 אוט' (קרבורטור WEBBER) - ניסיתי את עניין האינפוזיה. לא ממש הביא לשיפור דרמטי , הבהמה המשיכה לזלול דלק כאמריקאית V8.

 

היום יש לי בעייה דומה ב-BX 19 ידנית , למרות שהפעם הקרבורטור הוא SOLEX.

טורים בסרק לא יציבים , מדי פעם ה-CO משתגע וטס לערכים בלתי רציונליים (= ענן עשן שחור בכל האצה). עקב כך גם איחרו לי את ההצתה במוסך ,והנבלה לא סוחבת כמו שצריך.

 

הרכב, שבימים יפים יותר עשה 1:10 ומעלה בבינעירוני בעיקר, ירד ל-1:7 בערך . נכון שמדובר כרגע באופי נסיעה המשלב יותר עירוני ,אבל עדיין...

 

כרגע אני כבר עם ליקווי-מולי שלישי במיכל ,קשה להגיד שהשיפור דרמטי. כמה נסיונות לכיוון ההצתה/קרבורטור הביאו שיפור קצר מועד (מס. ימים) , ואח"כ חזרה למצב המעושן.

 

האם לדעתך יש טעם לנסות את ה-K44 שוב? יש מה לדבר על איזה יום שישי במפגש?

הרכב אחרי ניקוי קרבורטור כרגע - טרם הספיקותי לבדוק צריכה מעודכנת ,אבל בכל מקרה לדעתי המשקעים בראש המנוע קיימים.

אה כן ,דלק : 98 נטול , לעבור ל-96?

 

תודה

שמר. (054-588070)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, אתה משתמש בדלק נטול לרכב ללא ממיר קטליטי

 

כלומר הרכב שלך אמור להיות ניזון מהעופרת, אתה אמור למלות 96

 

 

משהו לא היה ברור לי כאן.....

דלק : 98 נטול , לעבור ל-96?

יובל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנטול זה מהסיבה הבאה:

לפני כמה שנים הרכבתי לו דלקן - רציתי להיות אליו נחמד אז החלטתי על 98, שבזמנו הכיל עופרת.

עם השנים הוחלף ה-98 לנטול ,אבל כיוון שהתעצלתי להחליף דלקן , והרכב יכול לנסוע על נטול עופרת (דלק כזה אינו בהכרח למכוניות עם ממיר. נכון שמכונית עם ממיר ח-י-י-ב-ת דלק כזה ,אבל בעיקרון ההתאמה של רכב זה או אחר נקבעת לפי החומר ממנו עשויים השסתומים ותושבותיהן,ולא לפי ממיר קטליטי), אז החלטתי להישאר עם הדלק הזה. (ואפילו תרמתי לסביבה - טיפוס חיובי ,חובב אלמרות וסיבובים במהירות מומלצת ע"י מע"צ שכמותי :oops::p ).

כמו כן בעיית הצלצולים לא ממש מעודדת אותי לרדת באוקטן (אוקטן יותר נמוך=נק' הצתה/בעירה מוקדמת יותר בדלק=דטונציה במקרה של אי התאמה=צלצולים).

אבל אם פאנל המומחים ימליץ לי לחזור ל-96 -הריני מודיע קבל עם ועדה -אין לי שום בעייה עם זה.

Ladies & Gentlemen the jury ,please make your call !

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הנראה יש לך בעיה בקרבורטור.

הייתי ממליץ לפתור את הבעיה בקרבורטור (שיפוץ/ניקוי + החלפת אטמים) ורק לאחר מכן לעשות קצת סדר במנוע.

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

Already done.

כנ"ל תיאום מנוע ממוחשב ("מנחם" בשונצינו אם אתה מכיר).

לדעתי העניין נובע מפיח בשסתומים ,ועקב אטימה לא מושלמת כל העסק יוצא מכיוון כל הזמן.

ניסיתי כבר כמה פעמים קרבורטור ,הח' חוטים,תיאום הצתה וכו'. גם מודול ההצתה הוחלף עקב סיום חייו המועילים -אין הבדל.

הרכב אצלנו כבר 80,000 ובפירוש לא היה כך בעבר.

המנוע ,על 125,000 הק"מ שלו נראה לי חי ובועט עדיין, לא צריכת שמן בכלל ולא עשן לבן , חוסר כח היסטרי ושאר ירקות - החשד כרגע נופל על השסתומים.

אני לא רואה נזק משמעותי שעלול להיגרם מאינפוזיה...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • Create New...