Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלקסי נוט 2


gt11
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שומע על הרבה אנשים שקנו גלקסי נוט 2 ולא מבינים איך הסתדרו עם מכשיר קטן יותר, או כאלה שלא קנו, ראו אצל מישהו ועכשיו מצטערים שאין להם כזה. השאלה שלי היא הפוכה, יש כאלה שקנו, או שקלו ברצינות לקנות אחד ועכשיו חושבים שהוא מוגזם מבחינת גודל\מחיר\יכולות?

 

כמו שהבנתם אני מאוד מתלבט האם לרכוש לי אחד כזה:roll:

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאחי יש את זה וזה מכשיר מדהים, באמת. אם אתה מחובבי העבודה עם סטיילוס, אז כדאי. אם סטיילוס זה לא הכי קריטי הייתי שוקל לחסוך וללגת על גלקסי 3, או להמתין להכרזה הצפויה על גלקסי 4 בCES בינואר

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הכול תלוי בצרכים שלך.

 

לי יש את הנוט 2, ואני מאוד אוהב אותו כשאני רואה וידאו, משחק משחקים, כותב הודעות וגולש באינטרנט. מצד שני, אני לא כול כך אוהב אותו כשאני צריך להתעסק עם יד אחת, וכשאני צריך הרבה להכניס ולהוציא אותו מהכיס.

 

הכול תלוי מה אתה הולך לעשות איתו.

פורסם

אני בדיוק באותה התלבטות שלך.

אך אם עד אתמול הייתי משוכנע שארכוש את הנוט2, הנקסוס 7 שקיבלתי אתמול עשה לי ההפך.

למרות כל יתרונותיו, הנוט 2 מרגיש לי מעט קטן מכדי לשמש טבלט, ומעט גדול מכדי לשמש כטלפון שמכניסים ומוציאים כל היום מהכיס.

פורסם

אין מה להתרגל, כי זה או שיש לך יד מספיק גדולה או לא. פשוט תצטרך לקבל שיש פעולות שתצטרך לבצע עם שתי ידייים או עם הסטיילוס (ואז זה ממילא עם שתי ידיים)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
בנוגע לשימוש ביד אחת, זה משהו שמתרגלים אליו או מנסים להימנע גם אחרי תקופה?

 

לא מתרגלים. זה מגבלה פיזית.

אני אישית לא מצליח לכתוב נורמלי או להוריד את ה-notification bar מבלי להתחיל לעשות תמרונים מוזרים עם היד.

פורסם

בתור אחד שיש לו את 2 המכשירים, אני לא יכול להסתכל בכלל על ה S3 אחרי שעה עם ה NOTE2.

 

לדעתי האישית הוא נמצא בדיוק בתפר בין טבלט לסמרטפון.

כמות המידע שמופיעה בצג מצויינת. אפשר לקרוא מיילים, אפשר לגלוש בכל האתרים, אפשר לשלוח הודעות בלי לכתוב משפט אחד עם 12 שגיאות איות ובתור אחד עם יד לא גדולה במיוחד, אני מתפעל אותו יפה ביד אחת.

 

לי אישית הוא מחליף את הטבלט שהסתובבתי איתו עד היום והוא עושה יפה מאד את העבודה.

אם מוסיפים לזה את המצלמה המעולה והעט, לדעתי אין תחליף למי שצריך כלי עבודה ואין לו חשק להסתובב עם 10 אינטש ביד.

מה גם שהוא יושב יפה ביד וגם נכנס לכל כיס.

פורסם

אחרי הנוט 2 אתה לא יכול יכול להחזיק שום מכשיר אחר.

לא כיף..

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

8) חוכמולוג...

 

אני אגיד לך כשהוא ייצא.:-o

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
אחרי הנוט 2 אתה לא יכול יכול להחזיק שום מכשיר אחר.

לא כיף..

 

Once you go black, you can never go back :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

^

יש דברים כל כך גדולים שכבר אי אפשר להנות מהם.

שאי אפשר להחזיק ביד אחת.

שמעלים את השאלה אם יועדו לשימוש יום-יומי או רק למשחקים.

חוץ מזה, טוענים שככל שהוא גדול יותר הוא נכבה מהר יותר.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
^

יש דברים כל כך גדולים שכבר אי אפשר להנות מהם.

שאי אפשר להחזיק ביד אחת.

שמעלים את השאלה אם יועדו לשימוש יום-יומי או רק למשחקים.

חוץ מזה, טוענים שככל שהוא גדול יותר הוא נכבה מהר יותר.

לא הבנתי את השורה האחרונה,

בעיקר בהתחשב בעובדה שהנוט II קיבל סוללה חזקה של 3100MAH.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

פשוט מאוד:

לא מיועד למי שמדבר הרבה, או למי ששיחות טלפון

זה חלק בלתי נפרד מהעבודה שלו.

 

חוץ מזה, סבבה של מכשיר.

הסוללה מחזיקה מצוין, בלי שמועות מטופשות בבקשה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...