Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו שנת 89 שעומד 15 שנה ללא טסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בניגוד להערכות האופטימיות של חלק מהאנשים, צפוי לך במידה ותחליט על שיפוץ

הרבה עבודה כולל פתיחת מנוע.

 

ההשקעה על רכב כזה (מבלי שראיתי אותו) גדולה הרבה יותר מהמצופה.

 

הרכב ידרוש החלפת כמעט כל הגומיות/בולמים/אטמים/צינורות דלק/תושבות.

 

מחזירי שמן, גומיות חלונות, ווישרים, צינורות הובלת מים.

 

ניקוי מעברי נוזלים מים דלק שמן.

 

מעבר על מערכת החשמל וניקוי קורוזיה.

 

חלודה נסתרת בעיקר באזור מיכל הדלק, הרדיאטור וכד'.

 

פלסטיקה יפה אבל שבירה ופריכה.

 

החלפת צמיגים/חידוש בלמים/מצבר.

 

אחרי מס' ק"מ של נסיעה יתגלו הפתעות נוספות בעיקר מאזור האגזוז,

מייסבים וכד'.

 

ועוד לא נגענו בחלפת נוזלים וטיפול גדול.

 

הייתי לוקח בלי לחשוב פעמיים. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

נו מה אתם מפחידים אותו?! -אפשר לקחת אוטו שעמד הרבה שנים, לעשות לו יישור קוו ולחזור לנסוע- אין בזה שום דבר נורא, אגיד יותר מזה- אפשר לנסוע גם ללא "יישור קוו" רציני- אבל אז נפתח פתח לצרות (מניסיון הכואב!). לא רואה בזה שום דבר נורא- אלא שהאוטו המדובר, אם אני צודק- לא "שווה" כל כך הרבה בשוק- אבל מצד שני אם זה בשביל הכיף ולא למטרת הרווח (והרי בשביל זה רובינו כאן, לא?)- אני לא רואה כל בעיה בלהשקיע בו את הסכום המסויים שאפילו יעלה על המחיר שלו בשוק פי כמה! מה שכן: יכול להיות שבאמת שעד שהוא ירד מהכביש "אוטומטית"- הוא צבר חובות, ואז צריך להשילם- אבל אם לא מנסים- לא יודעים, נכון?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
לא צריך לשלם יותר משנתיים- הרכב שרישיונותיו לא הופקדו ולא עשה טסט מעל לשנתיים- אוטומטית ירד מהכביש, מה שאומר שאין לו כבר חוב. מה כן- צריך מעבדה מוסמכת. א ב ל: אם תיפול על הפקידה ה"לא נכונה" במשרד הרישוי- יש סיכוי שכן תשחיל לך את כל הטסטים מכל השנים- ככה זה עובד במשרדי הרישוי- לפי מצב הרוח...:?

 

P.S. הרכב במיקרה בצבע אפור-תכלת? :wink:

 

גלוק-מה קרה?... כמה משאיות, אוטובוסים, ורקס לשעבר > גרמו לך לשיכחה :lol:

×
×
  • תוכן חדש...