Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוסר למגרש

פיגו XLINE 206(שנת 2005 אוטומטית יד שנייה(פרטי) עם 96,000 ק"מ מנוע : 1400

מוסיף 32,000 ש"ח

ומקבל הונדה סיוויק 2006 LS מנוע 1800 יד שנייה (יד ראשונה הייתה ליסינג) 160,000 ק"מ

עברה תאונות(אבל לא שסי) ובבדיקה הסתבר שצריך להחליף בוקסות , תושבת מנוע אחת ו2 צמיגים.

 

האם משתלם?

פורסם

ממש לא משתלמם!

את שלך אתה יכול למכור 27+-

תוסיף לזה 33-35K ובאיזור 60-62 אלף אתה קונה סיויק פרטית עם חצי ק"מ ממה שהציאו לך.

פורסם
ממש לא משתלמם!

את שלך אתה יכול למכור 27+-

תוסיף לזה 33-35K ובאיזור 60-62 אלף אתה קונה סיויק פרטית עם חצי ק"מ ממה שהציאו לך.

 

ידידי את שלי אפשר למכור גג ב 23 זה אחרי חודשיים שהאוטו מפורסם

פורסם

אם הציעו לך 23 אז תנשק לו את הרגליים ותמכור לו לפני שיתעשת.

זה שלרכב שלך אין שוק זה לא אומר שאתה צריך להחליף לרכב עם שוק אבל במצב "פח זבל".

קודם תמכור את הרכב שלך ואח"כ תתפנה לחפש רכב במצב נורמלי.

לא מחליפים נבלה בטרפה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

זה הונדה משנת 2006 עם תאונות וק"מ גבוה.

מה מטרת ההחלפה?

לבזבז 32000?(אתה יכול לתת אותם לי :))

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אתה באמת שואל?

אומנם שוק הרכב נמצא במצב קשה אבל עיסקה גרועה מזו הרבה זמן שלא שמעתי.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

עסקה לא מוצלחת.

עדיף שתמכור ב- 23K ואז תמצא לך רכב סביר אחר, בלי הלחץ של הטרייד אין.

להערכתי, ב- 55K תמצא רכב עדיף בהרבה מהסיוויק החבוטה שהציעו לך.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

לא מבין מה אתם מתפלאים , שוק הטרייד אין עובד ככה וחיי ככה , אני למשל קיבלתי הצעה להחליף את הרכב שלי קורולה 2008 (150 אלף קילומטר )רובוטי בתמורה לפורד מונדיאו 2008 טרנד עם 117 אלף קילומטר ולהוסיף 28 , מצחיק ?

הבדל המחירונים הוא 3000 שקל.

פורסם
לא מבין מה אתם מתפלאים , שוק הטרייד אין עובד ככה וחיי ככה , אני למשל קיבלתי הצעה להחליף את הרכב שלי קורולה 2008 (150 אלף קילומטר )רובוטי בתמורה לפורד מונדיאו 2008 טרנד עם 117 אלף קילומטר ולהוסיף 28 , מצחיק ?

הבדל המחירונים הוא 3000 שקל.

בלי להעליב, הטיוטה שלך לא שווה יותר מ40 אלף והמחירון אולי תנסה למכור ללוי יצחק .

לא יודע מה המצב של השוק של הפורד גם שם לא כלכך טוב.

×
×
  • תוכן חדש...